נומה נומה היי

הערב בשעה 20:00, ההתרגשות באצטדיון בנתניה תהיה בשיאה, הסיבה? מכבי חיפה חוזרת לאירופה.

לאחר היעדרות של 3  שנים מהמפעלים האירופים, הירוקים השיגו את הכרטיס למוקדמות הליגה האירופית תחילה דרך המקום הרביעי בליגה ובהמשך סידרו לעצמם עוד שבוע של הכנות עם הזכייה בגביע המדינה (לראשונה לאחר 18 שנים)

 

לקראת סוף העונה שעברה, עוד לפני הבטחת המקום באירופה, התחילו להרגיש בכרמל רוחות אירופיות עם הגענו של טור כריסטיאן קארלסן הדני לתפקיד המנג'ר המקצועי. לדני רזומה לא קטן ביבשת ויחד עם רוני לוי הוא ינסה להצעיד את הירוקים למקומם הטבעי, צמרת הליגה הישראלית.

עזיבה המונית היא לא משהו שלא ראו בחיפה בשנים האחרונות וגם העונה לא מעט מהסגל שוחרר ופינה את מקומו לדם חדש. נכון לכתיבת שורות אלה, מכבי חיפה רושמת כבר 4 שחקנים חדשים בסגל שלה לצד הבטחת הישארותם של שחקני מפתח כמו אלירן עטר.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

בניגוד לשנים עברו, בהם הוחתמו לא מעט שחקנים בהרבה רעש, בינתיים חיפה פועלת בצורה שקטה, לא מתרגשת מפרסומים בתקשורת ומנסה להתכונן בשקט לעונה הקרובה ולשם כך השחקנים יצאו למחנה האימונים המסורתי באוסטריה, שבשנים האחרונות סיפק לירוקים לא מעט רעש. ניצחונות חשובים, הצהרות על שחקני מפתח שיובילו וגם מחנאות בחדר ההלבשה אפיינו את פתיחת העונה בכרמל שבסופו של דבר הסתיימו במפח נפש גדול כבר במחזור הראשון. העונה מחנה האימונים התנהל בצורה שקטה אך בצד המקצועי התוצאות והיכולת פחות בלטו לעין והמבחן הראשון של הירוקים יהיה מול נומה קאליו האסטונית.

סגל חסר מבחינת פצועים וכמובן רכש שעוד לא הושלם, כולם משחקים כנגד הצלחתה של חיפה, אך היריבה האסטונית אינה אמורה להפריע בדרך לשלב הבא.

שחקני קאליו חוגגים (האתר הרשמי של נומה קאליו)
שחקני קאליו חוגגים (האתר הרשמי של נומה קאליו)

האסטונים מגיעים לאחר מהפך מדהים מול טראקאי הליטאית. הליטאים, שניצחו 1:2 במשחק הראשון, כבשו ראשונים (דויד ארשקיאן, 14), אבל המארחים רשמו קאמבק מופלא וניצחו 1:4. ז'ורז'ה רודריגס הפורטוגלי איזן (66), אנדריי סידורנקוב הפך בפנדל כעבור דקה והמחליף טרמו נימלו כבש את שערי הניצחון (88, 90) וקבע 3:5 בסיכום שני המשחקים. האסטונים כנראה הבינו שהפעם זה יהיה קשה יותר ובאים ללא ציפיות גבוהות. שמות גדולים לא נמצא שם, אך עדיין הם יגיעו חדורי מוטיבציה ורצון להפתיע.

אנדריי סידורנקוב, השחקן המסוכן של נומה קאליו (האתר הרשמי של נומה קאליו)
אנדריי סידורנקוב, השחקן המסוכן של נומה קאליו (האתר הרשמי של נומה קאליו)

 

על פניו חיפה לא יכלה לבקש משחק יותר נוח לפתוח איתו רשמית את העונה, אך דווקא המוקש במשחק הזה הוא לא היריבה אלא הירוקים עצמם. כאשר עטר, קינן וחבאשי חסרים, הרכש החדש איעד אבו אביד יקבל הזדמנות בהרכב וינסה להוכיח שהגעתו מהפועל ת"א תשתלם, לצידו ישחקו ווליאנטה, משומר שחוזר מפציעה וסאן מנחם שינסה להשכיח את עזיבתו של טאלב טוואטחה לגרמניה.

בקישור נטע לביא יהווה להמשיך את היכולת שהביאה אותו להרכב בעונה שעברה ולצידו יופיע כנראה הרכש החדש, גארי קאגלמאכר, שאמנם הגיע על תקן של קשר אחורי, ידוע יותר כשחקן הגנה ויכול להוות נקודת תורפה בקישור הירוק.

יוכיח כבר היום מה הוא שווה? קאגלמאכר (האתר הראשמי של מכבי חיפה)
יוכיח כבר היום מה הוא שווה? קאגלמאכר (האתר הראשמי של מכבי חיפה)

עקב פציעתו המתמשכת של אלירן עטר, כנראה שגם ניקיטה רוקאביצה יערוך הופעת בכורה בהרכב, כאשר את ההתקפה ישלימו גילי ורמוט ושובל גוזלן.

נטע לביא וניקיטה רוקאביציה באימון המסכם, שחקני מפתח בחיפה (האתר הרשמי של מכבי חיפה)
נטע לביא וניקיטה רוקאביציה באימון המסכם, שחקני מפתח בחיפה (האתר הרשמי של מכבי חיפה)

 

את המבחן הראשון שלהם, הירוקים אמורים לעבור ללא קשיים מיוחדים, אך בכרמל לא לוקחים סיכונים, במיוחד לאור השנים האחרונות ובחיפה מקווים סוף סוף לצאת לדרך הנכונה שתוביל אותם גם לעונה מוצלחת בליגה ובתקווה שהר הגעש הירוק יתפרץ העונה בסמי עופר במלוא העוצמה.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort