בית"ר ירושלים נגד טוזלה, גומלין

בית"ר ירושלים במשחק רשמי ראשון בטדי לעונת 2016-17 משחקת בפעם העשירית באירופה. כשבאמתחתה תוצאת תיקו מאופס מהמשחק הראשון ובסך הכול ניצחון אירופי אחד בתולדותיה, שאפו חניכיו של רן בן שמעון להשיג ניצחון ביתי ראשון לעונה, שיעניק להם עלייה לשלב המוקדמות השני, הפעלה ראשונה בטורניר בהשתתפות השנייה שלהם בסך הכול. אבוחצירא עדיין לא הורשה לשחק, וקלטינס וורד עדיין מתאוששים. כך שהאסים בהתקפה הם שוב שכטר ואצילי, עליהם שם בן שמעון את יהבו, וכן על ואלפורט, כנראה במקרה הזה בלית ברירה. המשחק נפתח בשתי דקות דומייה לזכרו של גל צומי, אוהד בית"ר שנהרג בתאונת דרכים, כשבדקה השלישית האוהדים מחאו כפיים לאות כבוד וזכרון ושרו את שמו בדקה הרביעית. מחווה יפה וראויה לציון.

הקהל של בית"ר כרגיל דפק נוכחות (ליאת אבשלומי)
הקהל של בית"ר כרגיל דפק נוכחות (ליאת אבשלומי)

במחצית הראשונה שיחקה בית"ר משחק ישראלי חלוד של תחילת עונה. המצב הכי מסוכן שלה במחצית זו היה בדקה 29, כשקובי מויאל זינק לכדור ונגח החוצה ממצב נבדל. ההגנה הבית"רית נתפסה מספר פעמים עם המכנסיים למטה בפעולות אירופאיות קלילות של הבוסנים, אבל יכולת מאכזבת שלהם בסיומת השאירה את תוצאת המחצית על 0-0. מזכיר קצת מחצית ראשונה במשחק אחר שהיה אתמול.. בדקה 38 שכטר, ששכח שהוא חלוץ למשך המחצית, הדאיג את הספסל כשנפגע אחרי שירד לעזרת ההגנה ותיקל. הוא חזר לשחק אבל לא עשה דבר בחלק הקדמי. מחצית ראשונה מאכזבת לקבוצה שעדיין מתעוררת מההנגאובר של פגרת הקיץ.

אחרי הרבה מאוד פספוסים של כדורים בקישור, בעיקר משחקני מרכז השדה, הגאולה הגיעה כמובן דרך השחקן הכי מוכשר על המגרש, כשאצילי סחט פנדל ברחבה הבוסנית בדקה ה-65. הבלונדיני ניגש בעצמו לבעוט את כדור והבקיע.

אצילי חוגג את ה1:0 החשוב (ליאת אבשלומי)
אצילי חוגג את ה1:0 החשוב (ליאת אבשלומי)

בשלב הזה בית"ר ירושלים מעפילה לשלב הבא. בדקה ה-71 התקפה מתפרצת של טוזלה הסתיימה עם עוד בעיטה לא מדוייקת. אולי בודקים אם שומעים אותם בשמיים? ואלפורט, שהתחנן להישאר על המגרש אחרי הרצון של בן שמעון להחליף אותו בסביבות דקה שישים יצא לבסוף בדקה ה-72. הזר הקיצוני לא תרם דבר בצמד המשחקים. יעקב בריהון, הילד הבעייתי, נכנס במקומו של ואלפורט והראה ניצוצות של כשרון מהרגע הראשון. פעולה יפה של אצילי ובריהון בדקה ה-77 הסתיימה בנבדל. טוזלה לא קיימת.

בדקה ה-78 קלטינס פותח את העונה ומחליף את שכטר. בריהון המשיך להראות טכניקה מצוינת. בדקה ה-84 אצילי סבסב שני שחקני הגנה בוסנים ומסר כדור על מגש של כסף לקלאודימיר פריירה, שהחמיץ כמו טירון. משחק חלש של קשר מרכז השדה של הצהובים שחורים. נציגים של אופ"א ישבו חסרי מעש ביציעה כדי לבחון קריאות גזעניות של בית"ר ולא שמעו דבר, וטוב שכך. הקהל בתצוגה. בדקה ה-87 ג'יג'יץ' נותן מרפק ומועף בצהוב שני ואדום. דובדבן בקצפת עבור האוהדים. בדקה ה-90 עומר אצילי במצב קורץ מול השוער מוסר במקום לבעוט.. התוצאה? כלום. והאמת חבל, כי גם ככה הוא איש המשחק, ושער שני רק היה מוסיף. חמש דקות של תוספת זמן רק פוגעות בקבוצה שעומדת לנצח, אבל לך תבין שופטים. שרק אדום ודפק את מי שנהנית ממנו.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
שחקני בית"ר חונקים את אצילי מאהבה אחרי השער (ליאת אבשלומי)
שחקני בית"ר חונקים את אצילי מאהבה אחרי השער (ליאת אבשלומי)

רוצים סיום ישראלי? כמעט וקיבלתם. בית"ר הסתבכה בהגנה ונרפיתה אל מול התקפה נדירה של היריבה בת עשרת השחקנים. הצלה מצוינת של בוריס קליימן. אצילי יצא לריצה מול אין הגנה בוסנית עם שני חברים ומסר עמוק מידי לבריהון, מצב שלא מומש דקה לסיום. השופט שרק לסיום והדרמה הקטנה נגמרה לה. בית"ר עושה את המוטל עליה ומנצחת קבוצה מוגבלת.

לסיכום, בית"ר בשלב הבא. גם בריהון נראה כמו בוסר מוכשר, עוד יגדל הילד. אצילי איש המשחק. בית"ר תירה לעצמה ברגל אם תוותר עליו. נקווה שלשחקן ולבוס שלו טביב, שצפה מלמעלה בעיניים קרירות, יש זיכרון קצר. על פנינה כזו אסור לוותר. בית"ר תפגוש בסיבוב הבא את אומוניה ניקוסיה, קבוצת הפאר הקפריסאית שזכתה ב-20 אליפויות מקומיות, לאחרונה ב-2010. הגרלה לא פשוטה עבור בית"ר, שתרצה חיזוק נוסף עד למשחקים בסיבוב השני. שעון החול האירופי מתקתק. בינתיים, בית"ר ירושלים עדיין שם, כך גם מכבי תל אביב.

תצלום קבוצתי של בית"ר ירושלים, חסרים עוד כמה חלקים לפאזל אבל סה"כ נראה סביר פלוס (ליאת אבשלומי)
תצלום קבוצתי של בית"ר ירושלים, חסרים עוד כמה חלקים לפאזל אבל סה"כ נראה סביר פלוס (ליאת אבשלומי)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort