עתיד ורוד-צהוב-שחור

בית"ר סיימה את המשחק הראשון שלה במוקדמות הליגה האירופית בתיקו מאופס. מעבר לעובדה שזו תוצאה טובה, יש לאוהדי בית"ר עוד כמה סיבות לשמוח

בית"ר ירושלים פתחה את העונה עם המשחק הרשמי הראשון שלה. זה קרה מול טוזלה הבוסנית, במסגרת המשחק הראשון מבין שניים בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית. סגנית אלופת בוסניה לא הרבתה לסכן את השער של בוריס קליימן והייתה רחוקה מלהרשים. בית"ר הייתה עדיפה על היריבה החלשה, ונראתה טוב בחלקים ארוכים של המשחק. זאת על אף ספסל שכלל בעיקר את לידור כהן, לצידם של כמה שחקנים צעירים ולא מוכרים. הקבוצה מהבירה לא הייתה חדה מספיק, וניכרו בה עדיין סימנים של חלודה מהפגרה שרק הסתיימה, אחרי עונה ארוכה ומורכבת. אבל לרן בן שמעון, מאמנה החדש של הקבוצה שסיימה במקום השלישי, יש כמה סיבות להרגיש מרוצה.

שחקני בית"ר תקפו יותר את שער היריבה. (יוטיוב)
שחקני בית"ר תקפו יותר את שער היריבה. (יוטיוב)

הראשונה היא מהתצוגה המכובדת של בית"ר במשחק רשמי ראשון. מראש היה ידוע כי מדובר ביריבה שהיא אנדרדוג, אבל לא מובן מאליו שבית"ר משחקת בחוץ באירופה אבל נראית כמו בבית. סיבה גם לשמחה וגם למרור היה השער החוקי של דן אייבינדר, שמשמש גם כקפטן, שבעט מ-25 מטר אל מעבר לקו אך השופט לא אישר את השער. בהילוך החוזר ניתן לראות בבירור את הכדור עובר את קו השער הבוסני בדקה ה-53, אבל אופ"א לא מפעילה את טכנולוגיית קו השער במוקדמות הליגה האירופית. מה שהיה בעצם מעניק שער חוץ יקר מציאות לצהובים שחורים. עם זאת, המשולש אייבינדר-אצילי-שכטר פעל מצוין, ואחרי שתרד קצת החלודה תיראה התקפת בית"ר טוב מאוד.

בדקה החמישים ושלוש דן אייבינדר מניף את הרגל (יוטיוב)
בדקה החמישים ושלוש דן אייבינדר מניף את הרגל מ-25 מטרים (יוטיוב)

הסיבה השנייה היא שבית"ר נראתה הרבה יותר טוב מהבוסנים. דבר שככל הנראה יסייע לה לעבור בבית את היריבה החלשה. יתכן מאוד שבית"ר, שמכרה את רוקאביצה למכבי חיפה, אף תתחזק בחלק הקדמי והסגל שלה יהיה חזק עוד יותר לקראת מפגש הגומלין בעוד שבוע, ב-7 ליולי. עם החזרה הצפויה של עידן ורד המנוסה לאגף ושל הכישרון הצעיר קלטינס למרכז השדה בית"ר נראית קבוצה מאוד מאוזנת. ואלפורט יכול לשחק בכנף כשחקן פותח או מחליף אחרי ורד, ואבוחצירא ולידור כהן מחכים לחזק את ההתקפה מהספסל. צריך לזכור שאצילי בשיאו הוא אחד הישראלים הטובים שיש, השאלה אם יישאר קשורה מאוד לעתידו של המועדון. הוא יכול להיות גורם מכריע בעונה טובה או בינונית של בית"ר. עם זאת, איתו ועם שאר השחקנים שציינו היא יכולה להתקדם באירופה ולהוות פקטור משמעותי בליגת העל.

ניתן לראות שהכדור שלו עבר את הקו. חבל שהשופט רק לא ראה (יוטיוב)
ניתן לראות שהכדור שלו עבר את הקו. חבל רק שהשופט לא ראה (יוטיוב)

רן בן שמעון הוא מאמן שהצליח בחלק מהקבוצות אותן אימן. בעיקר בקריית שמונה. היו לו גם כשלונות, למשל בשתי התל אביביות. זאת באמת הזדמנות חשובה עבורו להוכיח שהוא מאמן ראוי לרמות הגבוהות של הכדורגל הישראלי. אם יצליח לאזן את סוללת הכשרונות של בית"ר, אין ספק כי הם יביאו לו את ההצלחה שהוא משווע לה. בית"ר מצטרפת לשלוש הגדולות, מכבי תל אביב, הפועל באר שבע ומכבי חיפה, לליגה שצפויה להיות מעניינת ותחרותית, גם בעקבות שוק העברות מגוון שעוד לפני יולי כלל לא מעט מלפפונים חדשים. אם לשאול מעולם הקולינריה, הרי שהסלט הירוק הזה צפוי להיות ערב לחייך.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort