זמן ההוכחה

אין ספק שאחת הנבחרות היותר מעניינת שמגיעה  לטורניר בצרפת היא בלגיה.

נבחרת שמתבססת בעיקר על כשרונות צעירים ועולים, שרובם כבר לא משחקים בליגה המקומית.

כבר שנים שאנחנו שומעים על "דור הזהב" של בלגיה. מדינה עם ליגה די חלשה ובלי מסורת כדורגל מפוארת מדי (הישג השיא בעולם הוא מקום רביעי במונדיאל 1986 ומקום שני ביורו 1980), אבל פתאום, אפשר לומר אפילו משום מקום, מציגה לעולם דור שחקנים פנטסטי, שמתפתח להיות מהטובים באירופה (מקום שני בדירוג פיפ"א ההזוי) ורב גוני כמעט בכל עמדה על המגרש.

 

בפועל, עד עכשיו הנבחרת לא באמת סיפקה את הסחורה מסיבות כאלו ואחרות, שחקנים צעירים ולא מנוסים, נבחרת לא מגובשת ועוד שלל תירוצים שמוכרים גם לאוהדי הנבחרת שלנו, שנשמעים בתקשורת פעם אחר פעם.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

 

לאט לאט נגמרים לבלגים התירוצים והשחקנים, שאמנם עוד נחשבים צעירים, אך עכשיו כבר מנוסים במשחקי הנבחרת ובמיוחד בקרבות באירופה על שלל קבוצותיהן מהטופ, חייבים להוכיח שהם יותר מכשרונות אינדיווידואלים ויכולים לכבוש את פסגת אירופה.

 

לטורניר הקרוב, בלגיה אמנם מגיעה ללא הקפטן והמנהיג הבלתי מעורער שלה, וינסנט קומפני הפצוע, אך את מקומו במרכז ההגנה יתפסו צמד הבלמים של טוטנאהם, טובי אלדרווייד ויאן וורטונגן.

הקפטן קומפאני לא נוסע עם הסגל לצרפת בגלל פציעה אבל תהיו בטוחים שיש על מי לסמוך שישלים את החסר (צילום: the mirror)
הקפטן קומפאני לא נוסע עם הסגל לצרפת בגלל פציעה אבל תהיו בטוחים שיש על מי לסמוך שישלים את החסר (צילום: the mirror)

במרכז הקישור יש לבלגים מפלצות כמו אקסל וויטסל (זניט), מרואן פלאייני (מנ. יונייטד) הבלתי ברור וכמובן המוהיקן האחרון, ראג'ה ניינגולאן מרומא. קישור אחורי שיכול בהחלט להפחיד את טובי התוקפים באירופה ולתת שקט לשחקנים היותר קדמיים בנבחרת.

 

בקישור ההתקפי נמצאים שמות שייגרמו לכל אוהד כדורגל להזיל ריר, שחקנים כמו אדן הזארד (צ'לסי), שלקראת סוף העונה הראה שיפור משמעותי ביכולתו וקווין דה בריינה (מנ. סיטי) אמורים להיות עושי הקסמים בנבחרת ובחיזוק של דרייס מרטנס (נאפולי), זו בהחלט נבחרת שיכולה להגיע הפעם רחוק מאוד בטורניר ועוד לא הגענו לשמות המוציאים לפועל!

הכוח היצירתי. הזאר ודה בריינה יהיו עמודי התווך בקישור (צילום: the mirror)
הכוח היצירתי. הזאר ודה בריינה יהיו עמודי התווך בקישור (צילום: the mirror)

 

בהתקפה יככב ללא ספק רומלו לוקאקו, שכבר בגיל נוער קרע לגזרים כל שחקן הגנה בליגה הבכירה בבלגיה ולאחר החלטה לא נכונה לעבור לצ'לסי, פורח באברטון. לצידו (או כמחליפו) ישחק דיבוק אוריגי (עוד שחקן שיצא בגיל מוקדם לאנגליה).

המוציא לפועל,לוקאקו. (צילום: the mirror)
המוציא לפועל,לוקאקו. (צילום: the mirror)

 

 

אין ספק שכל אחד מהשמות הבלגים בנפרד יכול להוביל קבוצה לגדולה לבד, אך פה כולם יצטרכו לשחק כיחידה אחת וכנבחרת מאוחדת שתנסה לשבור שיאים ולהגיע להישג חדש, שהוא כמובן אלופת אירופה!

 

אין ספק שמבחינת הבלגים זה הזמן להפסיק להיות פוטנציאל ולהתחיל לממש הבטחות ולדעתי, הופעה טובה ביורו הקרוב תיתן מקפצה עצומה לקראת המונדיאל הבא.

 

 

הערכה שלי: בלגיה תסיים במקום הראשון בבית שלה, אך תיעצר בחצי הגמר.

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort