צילום: חורן סריבקיאן

אירופה ליג: מכבי חיפה סיימה ב-0:0 עם פנאת'ינאיקוס

הירוקים יזמו יותר אבל יום גדול של השוער האורח אלברטו בריניולי קבע חלוקת נקודות

אחרי ההפסד ברן במחזור הראשון, מכבי חיפה פגשה הערב את פנאת'ינאיקוס היוונית במסגרת המחזור השני של שלב הבתים של הליגה האירופית ולמרות חשיבות המשחק, מסאי דגו הפעיל שיקול דעת שיש לו משחק קריטי גם ביום ראשון מול הפועל ב"ש ולכן, על הנייר, לא עלו ה-11 החזקים ביותר. גם אצל האורחים היו מעט הפתעות בהרכב כשאנדרז' שפוראר ופיליפ דיוריצ'יץ' מצאו את עצמם על הספסל.

הרכבים:

מכבי חיפה: שריף כיוף, דניאל סונדגרן, לורצנו שימיץ', עבדולאיי סק, פייר קורנו, מחמוד ג'אבר, שואו, דיא סבע, ענאן חלאיילי, אריק שוראנוב ודין דוד

פנאת'ינאיקוס: אלברטו בריניולי, יאניס קוציראס, בארט שנקוולד, טין יידוואי, חואנקאר, וויליאן אראו, אדם צ'רין, טוני וילהניה, ברנארד, דניאל מנצ'יני, פוטיס יואנידיס.

מחצית ראשונה

כבר אחרי 3 דקות דיא סבע פגע בשחקן אורח וקיבל כרטיס צהוב אבל הירוקים מצאו גם דרך להילחם ביריבה ספורטיבית ובדקה ה-14 ראו את המצב הקורץ הראשון שלהם כשבעיטה אדירה של דין דוד נהדפה על ידי השוער האורח. המשך ההתקפה הוביל לקרן שממנה לורנצו שימיץ כמעט עשה את ה-1:0 אבל שוב ראה את בריניולי וההגנה שלו ערניים.

בדקה ה-17' גם האורחים ניסו לאיים על השער כשכדור חופשי של טוני וילהניה הגיע לברט שנקוולד אבל הקפטן האורח מצא את שריף כיוף מוכן בין הקורות.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

בדקה ה-20' שוב הירוקים הגיעו למצב טוב כשענאן חלאיילי נשלח קדימה, התגבר על המגן שלו ובעט נפלא אך בריניולי שוב היה במקום כדי לתסכל את הווינגר הצעיר.

גם פנא' ניסתה לאיים שוב, ובדקה ה-26' בעיטה של מנצ'יני שרקה ליד הקורה של כיוף. היוונים המשיכו ללחוץ ובדקה ה-32' כמעט ניצלו הרחקה מיותרת של פייר קורנו לקרן כדי להבקיע מהמצה הנייח אבל הנגיחה של שנקוולד הלכה סמוך לקורה.

בדקה ה-39' שוב חיפה אותתה לכיוון השער כשחואנקאר טעה בהרחקה והכדור הגיע לענאן חלאיילי אך שוב הקשר הצעיר בעט מעל לשער. רגע לפני הירידה למחצית, מכה קשה למכבי חיפה כשאריק שוראנוב ספג מכה בברכו מויליאן אראו ופונה באלונקה מהמגרש.

מחצית שניה

עם פתיחת המחצית התבצע כמובן החילוף המאולץ של הירוקים, צ'ארון שרי נכנס במקום אריק שוראנוב.

הירוקים פתחו נהדר את המחצית השניה והבדקה ה-52' דין דוד נגח בזינוק אבל נהדף לקרן.

בדקה ה-54' עבירה של פייר קורנו זיכתה את פנא' בבעיטה חופשית אבל יואנידיס פגע בלורצנו שימיץ' ברחבה וראה צהוב גם הוא והאורחים בזבזו את המצב הנייח שלהם.

בדקה ה-59' הגיע ה-מצב של הירוקים כשדין דוד נשלח לבד מול בריניולי אבל האיטלקי הנהדר סיפק הצלה מרשימה מול חלוץ נבחרת ישראל ושמר על שערו נקי. 4 דקות מאוחר יותר המהלך שחזר את עצמו אבל הפעם טין יידוואי נקרא לדגל כדי לחסום את החלוץ החיפאי לקרן.

בדקה ה-67' היוונים העלו את אנדרז' שפוראר ופיליפ דיוריצ'יץ' במקום אדם צ'רין ופוטיס יואנידיס. כעבור 2 דק' מסאי דגו הגיב עם הכנסתם של פרנצדי פיירו ועלי מוחמד במקום דיא סבע ושואו.

בדקה ה-70' פייר קורנו הרים כדור נפלא לראשו של ענאן חלאיילי שנגח מצוין אבל בריניולי סיפק הצלה פשוט אדירה ושוב מנע שער. היוונים יצאו למתפרצת ואילצו את דניאל סונדרגן לבצע עבירה על דיוריצ'יץ', מה שזיכה את המגן השבדי בכרטיס צהוב.

בדקה ה-77' דגו העלה את ליאור רפאלוב במקום דין דוד, אולי במטרה לנסות לאיים על בריניולי מרחוק. היוונים העלו את יורגוס וגיאנידיס וסבסטיאן פלאסיוס במקומם של דניאל מנצ'יני ויאניס קוציראס. כל מאמן השאיר לעצמו חילוף אחרון כשהיוונים בבירור מנסים לשחק על תיקו, רק שלא נראה שמכבי חיפה מודעת למצב ומנסה ליזום להבקיע.

בדקה ה-84' מסאי דגו שלח את השחקן האחרון שלו להיום מהספסל, חמזה שיבלי החליף את ענאן חלאיילי, היוונים מנגד העלו את פיליפ מלאדנוביץ' במקום חואנקאר.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort