צילום: שאול גרינפלד

תל אביב נותרה צהובה

הדרבי התל-אביבי הסתיים בניצחון מוחץ של מכבי על הפועל

הפועל ת"א אירחה הערב את יריבתה העירונית לדרבי לוהט כשלראשונה מזה הרבה זמן הלך הרוח אומר שאולי הפעם ניתן להפתיע את היריבה העדיפה וסוף סוף לרשום ניצחון בדרבי אחרי 9 שנים עקרות. שתי הקבוצות טרם הפסידו העונה בליגה אך ההבדל הוא שמכבי מגיעה עם 2 נצחונות ותיקו והפועל עם ניצחון בודד וצמד משחקים שהגיעו לסיומם ללא הכרעה.

לצערנו לפני תחילת המשחק היו מהומות קשות באיזור האצטדיון שהסתיימו בכמעט 100 עצורים, וחמור מכך, בעשרות פצועים עקב שימוש בכוח משטרתי מופרז. לאחר תורי ענק עקב בדיקות מגנומטר והמשך המהומות בחוץ הוחלט לדחות את פתיחת המשחק בחצי שעה.

המהומות לפני המשחק (צילום: שאול גרינפלד)
אוהדים יצאו פצועים מהאצטדיון (צילום: שאול גרינפלד)
אף אוהד או אוהדת לא צריכים להגיע למצב הזה בגלל משטרה (צילום: שאול גרינפלד)
הרכבים:

הפועל: אמיליוש זובאס, אלון אזוגי, אור בלוריאן, אור ישראלוב, יהב גורפינקל, דן איינבינדר, חוסה רודריגס, עומרי אלטמן, מאוויס צ'יבוטה, הישאם לאיוס, אלן אוז'בולט

מכבי: רועי משפתי, איוון מאסון, ניר ביטון, אנריק סאבוריט, רוי רביבו, דור פרץ, יוריס ואן אוברים, דן ביטון, גבי קניקובסקי, פליסיו מילסון, ערן זהבי.

מחצית ראשונה

כבר אחרי דקה וקצת הפועל אותתה שהיא באה לשחק כשאלן אוז'בולט קיבל כדור ברחבת מכבי ובעט לשער אבל רועי משפתי עמד טוב ולקח את הבעיטה של הסלובני בלי בעיות. כעבור דקה המצב הקודם שחזר את עצמו כששוב משפתי הערני מנע מחלוצה של הפועל שער מוקדם. בדקה ה-14' גם מכבי הגיעה למשחק כשערן זהבי נגח נהדר אחרי הגבהה של דן ביטון אבל אמיליוש זובאס הדף נפלא לקרן.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

בדקה ה-22 מכבי הייתה קרובה מאוד לראשון כשכדור הורם לעברו של מילסון אבל אלון אזוגי בפעולה הגנתית נהדרת הקדים את הווינגר והוציא לקרן. אבל מאותה קרן הגיע השער הראשון כשדור פרץ הגיע ראשון לכדור שמצא את עצמו ברחבת הפועל ושלח ממטר וחצי פנימה, 1:0 צהוב.

ערן זהבי ודור פרץ חוגגים (צילום: שאול גרינפלד)

בדקה ה-34' הגיע השני של הצהובים פליסיו מילסון פספס את הכדור, דור פרץ הגיע ראשון לריבואנד ובעט לשער, היה נראה שאמיליוש זובאס הודף את הכדור החוצה וערן זהבי מוודא שזה אכן נכנס אבל מסתבר שכבר בניסיון של פרץ הכדור היה מאחורי הקו במלוא היקפו, צמד לקשר הצהוב ו-2:0 מכבי.

בדקה ה-40' זה כבר הפך לתבוסה, התקפה נהדרת של הצהובים הובילה לכך שדן ביטון חדר לרחבה, גבר על הבלם שלו ולמו לזובאס חסר האונים שלח כדור חד לרשת, 3:0 למכבי.

דן ביטון חוגג את השער שלו עם ערן זהבי (צילום: שאול גרינפלד)

מחצית שניה

עם פתיחת המחצית השניה בהפועל העלו את רן בנימין במקום מאוויס צ'יבוטה, במכבי אבישי כהן החליף את איוון מאסון המוצהב.

המחצית בקושי נפתחה וכבר ראינו כדור ברשת! שוב חור בהגנה האדומה, מיסלון מסר לערן זהבי שמול שער ריק כבש את הרביעי של מכבי והפך למלך שערי הדרבי התל-אביבי, 4:0 למכבי.

הצהובים לא הורידו רגל מהגז ובדקה ה-52' ערן זהבי שלח כדור אדיר סנטימטרים מעל המשקוף.

בדקה ה-63' מכבי ת"א ניצלה עצירת משחק עקב פירוטכניה כדי להרים את דור תורג'מן ואייל גולסה מהספסל על חסבונם של יוריס ואן אוברים ופליסיו מילסון. 3 דק' לאחר מכן בהפועל העלו את טל ארצ'ל במקום אלון אזוגי.

ואיך אפשר בלי (צילום: שאול גרינפלד)

בדקה ה-71' הגיע החילוף הפיקנטי של הערב כשערן זהבי ירד לטובתו של אושר דוידה שעד לא מזמן לבש אדום. סיבה כפולה לקהל האדום להביע את דעתם הקולנית מאוד לגבי צמד השחקנים. זהבי אגב לא קיבל את החילוף בהבנה מלאה.

חזרה לעניינים על כר הדשא, גבי קניקובסקי היה קרוב לחמישי כששלח כדור מסובב מ-20 מטרים אבל זה הלך קצת גבוה מדי מעל השער.

דקה לאחר מכן רוי רביבו ניסה את מזל בבעיטה חדה ממרחק דומה אבל זובאס היה מוכן והדף.

בדקה ה-75' מכבי ביצעה חילוף אחרון, עידן נחמיאס עלה במקום ניר ביטון ומיד לאחר מכן הפועל כמעט כבשה כשההגנה הצהובה עוד לא הייתה מספיק מאורגנת אחרי השינוי אבל רן בנימין שלח את הכדור גבוה מדי ומנע מעצמו שער מצמק.

נראה מודאג, מייקל ולקאניס אחרי עוד שער צהוב (צילום: שאול גרינפלד)

בדקה ה-80 חילוף כפול בהפועל, גייב סגל ועמור סניור עלו במקום אור ישראלוב ואלן אוז'בולט.

רגע לפני תוספ הזמן, דהירה של אבישי כהן באגף ימין הסתיימה בשער של דור תורג'מן אחרי שהמגן מצא את דן ביטון שאיתר את החלוץ הצעיר שלא התבלבל מו לזובאס ונעץ את החמישי ברשת האדומה.

בשתי הדקות של תוספת הזמן לא היו עוד אירועים, 5:0 צהוב בסיום.

אוהדי מכבי חוגגים עוד ניצחון בדרבי (צילום: שאול גרינפלד)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort