צילום: שאול גרינפלד

גמר גביע המדינה לנשים – מ.כ. רמת השרון ניצחה את אס"א תל-אביב 1:2

מסיפה העלתה את רמה"ש ליתרון, ליפסי השוותה בפנדל עבור אס"א אחרי שהוכשלה ברחבה ומיטל שרעבי קבעה 2:1 בהארכה עבור רמה"ש

מ.כ. רמת השרון ואס"א תל-אביב נפגשו הערב בגמר גביע המדינה לנשים כשכל אחת מהן רצתה לסיים את העונה עם תואר. עבור אס"א זה יכול היה להיות סיום מתוק לעונה לאחר שהקבוצה הבטיחה את ההישארות בליגת העל ממש ברגע האחרון, עבור רמה"ש אולי פרס ניחומים שכן מ.כ. לא הצליחה לשרוד בליגה הראשונה ותשחק בעונה הבאה ליגה הלאומית.

לפני המשחק נפתח מתחם פאן זון לאוהדים וגרר אליו לא מעט אנשים מתלהבים

מתחם הפאן זון לפני תחילת המשחק (צילום: אלכסנדר בוך)
האוהדים נהנו גם לפני שריקת הפתיחה (צילום: אלכסנדר בוך)
ויש גם די ג'יי (צילום: אלכסנדר בוך)

רגע לפני תחילת המשחק, הוצגו כל נבחרי ונבחרות העונה בליגת העל:

השחקנית הישראלית של העונה: מריאן עוואד (מ.כ. עמק חפר)
השחקנית הזרה של העונה:
סנדרה פריירה (מ.ס. קרית גת)
תגלית העונה: אורין בירו (מ.ס. קרית גת)
מאמן העונה: אייל שדה (מ.ס. קרית גת)
מלכת השערים: דני הלנה (מ.ס. קרית גת)

מאמן העונה: אייל שדה ממ.ס. קרית גת (צילום: שאול גרינפלד)
תגלית העונה: אוריין בירו ממ.ס. קרית גת (צילום: שאול גרינפלד)
השחקנית הזרה של העונה, סנדרה פריירה ממ.ס. קרית גת (צילום: שאול גרינפלד)

אחרי שנגמרו הטקסים, הגיע הזמן להרכבי הקבוצות.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

רמה"ש: קימיקה פורבס, נועה ביטון, נועם אכטל, אליזבת' פאליסטר, מיטל שרעבי, שירה פניגר, אימקיולט מסיפה, אמילי רוחאס, קארין סנדל (ק), ערבה שחף, יאטונדה אדבאג'יו

אס"א: לינדזי קיצון, ספיר אלבז, זוהר כהן, מיכל בין (ק), קלואי גורמן, מאיה גבריאלי, שיי מוייר, דניאל הם, מדיסון מורנין, אלקסיס ליפסי, לי פלקון.

מחצית ראשונה

המשחק יצא לדרך מול קהל של כ-600 צופים וצופות באצטדיון המושבה.

אחרי 8 דקות של כדורגל, הגיעה ההזדמנות הראשונה של אס"א. תרגיל בכדור קרן של שיי מוייר והזדמנות טובה ברחבה לאחת השחקניות בכחול אבל ההגנה של רמה"ש הרחיקה את הסכנה.

בדקה ה-13 של המשחק הגיעה ההזדמנות הראשונה של רמה"ש! כדור מסוכן עשה את דרכו למרכז הרחבה ורק היה חסר לנועה ביטון סנטימטר או שתיים כדי לשים אותו ברשת. כעבור דקה זה כבר היה 1:0! עוד התקפה מסוכנת של רמה"ש הסתיימה בבעיטה מדוייקת של אימקיולט מסיפה, ללינדזי קיצון לא היה מספיק זמן תגובה, והכדור ברשת!

שחקניות רמה"ש חוגגות את השער של מסיפה (צילום: שאול גרינפלד)

בדקה ה-20' של המשחק נשרק כדור עונשין מ-11 מטר לטובת אס"א. אלקסיס ליפסי נשלחה בכדור עומק מול קימיקה פורבס והשוערת של רמה"ש הכשילה אותה. ספיר ברמן ישר שרקה לבעיטת עונשין. באותם רגעים היה גם צד עצוב לסיפור של אס"א מכיוון שלי פלקון שנפצעה מספר דקות קודם לכן, סימנה שהיא לא יכולה להמשיך והוחלפה על ידי תלמה טל. לאחר הטיפול בפורבס יצא גם הכרטיס הצהוב המוצדק לעברה ואלקסיס ליפסי ניגשה לבעיטת העונשין. החלוצה של אס"א לא התבלבלה, 1:1 במושבה!

חגיגה בכחול אחרי השער של אלקסיס ליפסי (צילום: שאול גרינפלד)

בדקה ה-40' של המשחק טעות של דניאל הם עזרה ליאטונדה אדבויאג'ו לגנוב לה את הכדור אבל שחקנית אס"א התעשתה מהר והרחיקה לקרן, ממנה רמה"ש לא השכילה לאיים לשער. הקצב הנהדר המשיך אבל רוב המשחק התנהל במרכז המגרש שם שתי הקבוצות לא ויתרו אחת לשניה ובתום 3 דקות של תוספת זמן, הקבוצות ירדו בשוויון 1 למחצית.

מחצית שניה

אחרי כמעט רבע שעה של גישושים במחצית השניה, בדקה ה-58' ראינו מצב הבקעה מסוכן ראשון. אמילי רוחואס הרימה לרחבה וערבה שחף נגחה היטב אבל נבלמה לקרן. רמה"ש המשיכה להכתיב את הקצב ועוד מצב מסוכן של נועה ביטון שרק ליד הקורה של לינדזי קיצון.

בדקה ה-66', חילוף שני באס"א, מורן מוסקוביץ' החליפה את מאיה גבריאלי וכעבור שתי דקות גם ברמה"ש ערכו חילוף כשרוני לוי עלתה במקום נועה ביטון.

בדקה ה-72' אס"א קיבלה הזדמנות אדירה לעלות ליתרון ראשון במשחק כשמורן מוסקוביץ' שלחה את אלקסיס ליפסי לכדור עומק מו לכל הגנת רמה"ש. החלוצה לא אמרה נואש והצליחה לגבור על יריבותיה ולתת כדור רוחב למדיסון מורנין אבל הבעיטה של הקשרית נהדפה לקרן.

בדקה ה-74' קלואי גורמן עצרה מתפרצת של רמה"ש ונכנסה לפנקסה של ספיר ברמן אבל המצב הנייח לא נוצל היטב ואס"א יכלה לנשום לרווחה. 2 דקות לארח מכן תלמה טל קיבלה כרטיס צהוב לא אחראי אחרי שבעטה בכדור אחד הצידה ואז נגחה עוד אחד גם כדי להפריע לרמה"ש להוציא חוץ מהיר.

לקראת רגעי סיום המחצית השניה שתיה הקבוצות שיחקו זהיר יותר, ולאחר 2 דקות של תוספת זמן, באה השריקה לסיום 90 הדקות. גמר גביע המדינה הולך להארכה!

הארכה

6 דקות לתוך ההארכה קיבלנו שער! כדור קרן של רמה"ש מצא את מיטל שרעבי ברחבה והמגנה השמאלית שלחה אותו מכל הלב פנימה! 2:1 לרמת השרון!

מיטל שרעבי מכניעה את לינדזי קיצון בהארכה (צילום: אלכסנדר בוך)

עד לסיום המחצית הראשונה של ההארכה שתי הקבוצות לא איימו יותר לשער. לאס"א נותרו 15 דקות להציל את המשחק!

שחקניות רמה"ש חוגגות את השער של מיטל שרעבי (צילום: שאול גרינפלד)

בדקה ה-116' הגיעה ההזדמנות של אס"א. בעיטה חדה לכיוון שערה של פורבס נהדפה על ידה והשחקניות בכחול לא השכילו לנצל את כדור הקרן לטובתן.

דקה לסיום ההארכה הגיעה עוד הזדמנות פז לאס"א כשקימיקה פורבס לא קלטה א הכדור שעלה לרחבה ורק הדפה אותו לקרן אבל זה לא היה היום של אס"א שלא הצליחה לנצל את ההזדמנות להקיע שער שוויון דרמטי! רמה"ש הצליחה להגן על שער עד לשריקת הסיום וחגגה את הזכייה בגביע המדינה לעונת 2022-23!

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort