נדנדה ספרדית

ביום שבת שעבר שיחקו שלושת המוליכות בספרד אחת אחרי השנייה כאשר כל אחת מהן סימנה וי על המשחק שלה. גם השבוע כל אחת תשחק מיד אחרי השנייה והשאלה היא האם שוב תוך 6 שעות יהיו לנו 3 מוליכות שונות.

ריאל  סוסיאדד-ריאל מדריד (17:00)

ריאל מגיעה למשחק הזה אחרי 0:0 מול מנצ'סטר סיטי בליגת האלופות ורגע לפני קרב הגומלין. זידאן ייאלץ להסתדר באנואטה ללא בנזמה וכריסטיאנו רונאלדו הפצועים אותם הוא רוצה לשמור לגומלין מול סיטי וללא טוני קרוס שסובל מעייפות ויקבל מנוחה. הסטטיסטיקה לרעת ריאל כי בארבעת הפעמים ורונאלדו ובנזמה לא היו בסגל ריאל מעולם לא ניצחה. 2 הפסדים ו 2 תוצאות תיקו היו לבלאנקוס ומשחק חוץ בסן סבסטיאן בוודאי לא מוסיף יותר מדי לסיכוייהם הערב. הרבה יהיה על הכתפיים של גארת' בייל שיפתח ככל הנראה באגף שמאל כאשר לוקאס ואסקס יאייש את האגף הימני. חסה אמור לפתוח בחוד אם כי ישנה אפשרות שהוא ובייל יחליפו מקומות. בקישור, את מקומו של קרוס אמור לאייש איסקו אם כי לקבואצ'יץ' ההגנתי יותר יש גם סיכוי לא רע לפתוח. סוסיאדד תיאלץ להתמודד עם סגל חסר מאוד. איניגו מרטינס, ג'ונאטאס, אגירצ'ה, קנאלס, קרלוס מרטינס וראול נאבאס כולם פצועים כאשר גם קרלוס וולה הנפלא מושעה בגלל צהובים. מיקל אויארזאבל, שכבש את שער הנצחון מול ברצלונה, יפתח בהרכב ומיקל גונסאלס יחליף את מרטינס בהגנה בקישור לצידו של ייאראמנדי ישחק ככל הנראה רובן פארדו הצעיר.

ייאלצו להסתדר בלעדיהם, בנזמה ורונאלדו פצועים (צילום: יח"צ)
ייאלצו להסתדר בלעדיהם, בנזמה ורונאלדו פצועים (צילום: יח"צ)

הרכבים משוערים:

סוסיאדד: רואי; יורי, רייס, מיקל גונזאלס, זאלדואה; זורוטוסה, יאראמנדי, פארדו; ברומה, פרייטו, אוירסאבאל.
ריאל מדריד: נאבאס; דנילו, וראן, ראמוס, נאצ'ו; קאסמירו, איסקו, חאמס; לוקאס, חסה, בייל
אתלטיקו מדריד-ראיו וייקאנו (19:15)

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

אתלטיקו מגיעה למשחק הביתי בדרבי הקטן מול ראיו וייקאנו עם מצב רוח נפלא. ניצחון 1:0 על באיירן מינכן סידר לה מקדמה לקראת הגומלין אבל לא הכל ורוד ב"ממלכת סימאונה" כאשר דייגו גודין ויאניק פריירה-קראסקו יחמיצו את המשחק בגלל פציעה. פיליפה לואיז ייעד גם הוא כדי לקבל מנוחה ומי שישחק בעמדת המגן השמאלי הוא חסוס גאמס. מאמנה של ראיו, פאקו חמס ידריך את משחקו ה-150  בליגה הראשונה והוא ייאלץ להסתדר ללא טראסהורס (השעיה) וראול באאנה (פציעה). בבה, אמבארבה ומיקו שהיו נפלאים נגד ריאל ימשיכו להרכיב את החוד גם מול אתליטי.

יפעיל לחץ על בארסה? צ'ולו מתכונן לדרבי הקטן של מדריד  (Photo by Laurence Griffiths/Getty Images)
יפעיל לחץ על בארסה? צ'ולו מתכונן לדרבי הקטן של מדריד
(Photo by Laurence Griffiths/Getty Images)

הרכבים משוערים:
אתלטיקו: אובלאק; גאמס, לוקאס, חימנס, חואנפראן; קוקה, אאוגוסטו, גאבי, סאול; קוראה, גרייזמן
ראיו: חואן קרלוס; קיני, אמאייה, קרספו, טיטו; אמבארבה, איטורה, יורנטה, בבה; מיקו, חאבי גרה.

בטיס-ברצלונה (21:30)

ברצלונה תצא למשחק מול בטיס בצל פטירתו של הכרוז האגדי שלה, מנאל ויץ'. היתרון של הקטאלונים הוא שהם לא מתמודדים בטורניר נוסף (הודחו מהצ'מפיונס) וגם ישחקו אחרי שהמדרידאיות כבר שיחקו את משחקיהן. בארסה תיאלץ להסתדר שוב ללא ורמאלן, סאנדרו וז'רמי מתייה אבל גם ככה אף אחד מהם לא היה מיועד לפתוח. בטיס מגיעה למשחק הזה רגועה יחסית ועם סגל מלא אבל קשה יהיה לראות אותם מצליחים לשים מקל בגלגלים של בארסה.

האם מול בטיס נראה אותו חוזר לעצמו? ניימאר חוגג בימים יפים יותר (צילום: יח"צ)
האם מול בטיס נראה אותו חוזר לעצמו? ניימאר חוגג בימים יפים יותר (צילום: יח"צ)

הרכבים משוערים:

בטיס: אדאן; וארלה, פצאלה, ברונו, מונטוייה; נ'דיאייה, פטרוס, סבאייוס, חואקין, מוסונדה; רובן קסטרו.

ברצלונה: בראבו; אלבס, פיקה, מסצ'ראנו, אלבה; בוסקטס, ראקיטיץ', אינייסטה; מסי, סוארס, ניימאר.

הימורים: ברצלונה ואתלטיקו יסמנו וי על משחקיהן וימשיכו לרוץ במקומות 1-2 עם 85 נק' לאחר המחזור הזה. ריאל מדריד, לה יש את המשחק הקשה יותר אליו היא גם מגיעה בלי בנזמה ורונאלדו, נמצאת בסכנת מעידה. או שבייל ושות' יצליחו לסחוב אותה לניצחון ו84 נק' או שריאל תאבד נקודות יקרות מאוד כשנותרו רק 2 מחזורים לסיום לאחר המחזור הזה.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית