סאגת ההעברות הבולטות של הקיץ

הקיץ רק מתחיל, אליפות אפריקה לאומות עדיין בשלביה הראשונים, הקופה אמריקה מגיע לרגעי ההכרעה, מונדיאל הנשים נכנס לשלבי הנוק אאוט, המונדיאליטו עד גיל 20 הסתיים ואליפות אירופה עד גיל 21 תגיע לסיומה ביום א' הקרוב. ועונת המלפפונים מתחילה ללהוט. לאחר שההעברה גדולה בדמות מעברו של אדן הזאר מצ'לסי לריאל מדריד כבר נסגרה, עומדות בפנינו מספר העברות גדולות נוספות שיגררו אחריהן עוד מבול החתמות. אבן דומינו אחת שתפיל אחריה את כל השאר.

כבר חתם בריאל מדריד, פרלאן מנדי בהצגתו (הפייסבוק הרשמי של ריאל מדריד)

העברתו של אדן הזאר היא בין ההעברות הגדולות של הקיץ אך לא גררה אחריה מספר החתמות נוספות עקב העונש שהוטל על צ'לסי בשוק ההעברות בקיץ הנוכחי ובינואר. אך ריאל מדריד ככל הנראה עדיין לא סיימה את מירוץ החימוש שלה לקראת העונה הקרובה כאשר סאגת העברתו של פול פוגבה עדיין לא הסתיימה. העברה שכזו בסכום של כ-150 מיליון יורו שיעשו דרכם למנצ'סטר יונייטד, תכריח את ריאל מדריד לשחרר לפחות שחקן אחד או שניים מבין איסקו\אסנסיו\סבאיוס, כמו גם הגעתו של פרלאן מנדי למשבצת המגן השמאלי ביחד עם מרסלו ורגילון, רק נזכיר שגם גארת' בייל עדיין שחקן הבלאנקוס וצפוי לעזוב.

עם חתימתו הכמעט צפויה של מתיאס דה ליכט ביובנטוס יישאר קאלידו קוליבאלי כאחד המטרות הגדולות לחיזוק ההגנה של אחת מענקיות היבשת, כאשר נאפולי צפויה לקבל עבורו סכום של כ-120 מיליון יורו.אפילו דני אלבס מחפש קבוצה שוב הקיץ. האם אייאקס אמסטרדם תאבד גם את דוני ואן דה ביק בקרוב? כיצד תשקיע מנצ'סטר יונייטד סכום כ"כ גדול בהתחשב בכך שישנם עוד מספר שחקנים בדרכם החוצה כמו אלכסיס סאנצ'ס ורומלו לוקאקו.

יתקדם מנאפולי לליגה אחרת? קאלידו קוליבאלי (הפייסבוק הרשמי של נאפולי)

ועתה, לסאגה הגדולה השניה של הקיץ, שתגרור אחריה גם היא מבול החתמות גדול. ניימאר עבר לפ.ס.ז' רק לפני שנתיים וכבר מעוניין לברוח מעיר האורות בחזרה לברצלונה. בברצלונה כבר פירסמו כי ניימאר מוכן להתנצל בפני האוהדים וכל מי שעוד נפגע מנטישתו את הספינה לפני שנתיים תמורת 220 מיליון יורו, סכום העברה עדיין לא ידוע ומפורסם אך ההערכות הן כי מספר שחקנים יעשו את הדרך ההפוכה כחלק מהעסקה, ביניהם אוסמן דמבלה, מלקום, איבן רקיטיץ' ואפילו סמואל אומטיטי, כאשר ישנם עוד שחקני ברצלונה שעתידם לוט בערפל כמו קוטיניו וארתורו וידאל.

שוב ההתעסקות בהעברה שלו מתישה את עולם הכדורגל, ניימאר (הפייסבוק הרשמי של פ.ס.ז')

עתידם של עוד מספר שחקנים לא ידוע, לאן יגיע אנטואן גריזמן בסופו של דבר כאשר אתלטיקו מדריד כבר מצאה מחליף בדמותו של ז'אאו פליקס הפורטוגזי, מי יהיה חלק ממסע הרכש של פ.ס.ז' לאחר עזיבת ניימאר? מי יפנה מקום בברצלונה ומי בריאל מדריד? האם איסקו יגיע לחזק את מנצ'סטר סיטי כמחליף אפשרי של דויד סילבה ולנסות לשקם את הקריירה שלו תחת פפ גווארדיולה? האם ברונו פרננדס יתקדם לכיוון הפרמייר ליג, איזה שחקנים נוספים יעזבו את הליגה הפורטוגלית,ומה עתידו של ווילפרד זאהה? הרבה קבוצות כבר התחילו להתחזק ולהתחמש אך השיא עוד לפנינו וקיים סיכוי כי הקיץ הזה ישבור את שיאי ההעברות מהשנים האחרונות, המשך הקיץ ילווה בהמון שמועות עד אשר שרשרת הדומינו תתחיל להתגלגל ולהפיל עמה אבנים רבות, ולכיוונים שונים, עומד להיות קיץ מעניין מאוד בשוק ההעברות, אסור לשכוח כי גם בשוק השחקנים החופשיים מסתובבים הרבה שמות מעניינים שיעברו בחינם אחרי שסיימו את חוזיהם בקבוצותיהם, ביניהם נמצא את אדריאן ראביו, אנדר הררה, הקטור הררה, יאסין בראהימי, דייגו גודין ומריו באלוטלי….

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
גם הוא מחפש תחנה חדשה, דני אלבס (הפייסבוק הרשמי של הקופה אמריקה)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort