שאלת ואלוורדה

שתי אליפויות רצופות בליגה הספרדית שיכולות להפוך לשני דאבלים רצופים, ביחד עם הגעה לחצי גמר ליגת האלופות שנתיים ברצף נשמע כמו הישג ראוי למאמן, כזה שיכול להבטיח לו חוזה לעוד כמה שנים באותה הקבוצה, אך כלל לא בטוח שזה מספיק כאשר הקבוצה שאותה אתה מאמן היא ברצלונה ותחתיך משחק לאו מסי,  אחד מהשחקנים הגדולים בתבל אי פעם בשנות השיא שלו. זהו סימן השאלה הכי גדול העומד בקשר למשרת האימון של ארנסטו ואלווארדה.

כל מאמן שיגיע לברצלונה צריך לעבור את האישור שלו, לאו מסי (דף הפייסבוק הרשמי של ברצלונה)

ברצלונה הגיע אתמול למשחק גומלין ליגת האלופות כפייבוריטית מוחלטת, ביתרון 0-3 וכאשר מוחמד סלאח ורוברטו פירמינו פצועים ולא בסגל, הגנה שלא ספגה שער בשלושת משחקי הנוק-אאוט האחרונים (270 דקות) ובעיקר אחרי שלמדה את הלקח על זלזול ביריבה וחוסר מוכנות לקראת משחק הגומלין כאשר הזיכרון הכואב מחצי הגמר ברומא בשנה שעברה עדיין חזק בראש, גם לפי התקשורת והפרשנים ברצלונה מגיעה למשחק עם רגל וחצי בגמר במועמדת העיקרית לזכייה.

אבל This Is Anfield ושירת Your Never Walk Alone מתפרצת מגרונותיהם של 54,000 האוהדים חשבו אחרת, ובסיום לוח התוצאות מראה 0-4 לליברפול, ברצלונה מסיימת עוד עונת ליגת אלופות עם הדחה בחצי הגמר, שוב, כמו בשנה שעברה נגד רומא, לאחר מהפך ענק של הקבוצה הביתית לאחר יתרון ענק של שלושה שערים מהמשחק הראשון ברצלונה מוצאת את עצמה בבית. לאו מסי שוב לא יזכה בליגת האלופות, ולראשונה זה חמש עונות לא תזכה קבוצה ספרדית בליגת האלופות.

מתקשה להסביר מה לא עבד, ארנסטו ואלוורדה (הפייסבוק הרשמי של ארנסטו ואלוורדה)

ציטוטים רבים יצאו לתקשורת ביממה האחרונה כאשר פצעי ההדחה טריים, אך מעל הכל סימן השאלה הגדול ביותר עומד סביב הציטוט של ארנסטו ואלוורדה "אני לא יודע איך זה ישפיע עלי, לא היה לי זמן לחשוב על הרבה דברים, הנה אנחנו, המאמן צריך לקחת אחריות, אין דרך אחרת." "זאת השנה השנייה ברציפות שאנו חווים את זה".

ואילו ז'וזפ מריה ברתומאו, נשיא ברצלונה אמר "אני מעדיף לא לתת הסברים כרגע, יהיה זמן להגיב, אנחנו נחשוב לעומק על מה שקרה כאן. קשה מאוד להסביר את ההפסד הזה".

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
לא בטוח שהמעיל יגן עליו מפני הביקורות בתקשורת, ואלוורדה (הפייסבוק הרשמי של ברצלונה)

שני הציטוטים הללו מצטרפים לקולות שהושמעו כבר מתחילת דרכו של ואלוורדה במועדון, לאחר הגעתו מאתלטיק בילבאו הורמו גבות רבות בקשר להתאמתו לסגנון המשחק והיכולת שלו להוביל את ברצלונה לזכייה בגביע הנחשק לאחר שליטה מוחלטת של ריאל מדריד במפעל האירופאי הבכיר, סגנון המשחק הקשוח יותר בו דוגל ואלוורדה על פני השליטה בכדור והמסירות הקצרות הנהוג בברצלונה לא התקבלו בקלות, אך אם עוד בשנה שעברה עם זכייה בדאבל מקומי והפסד מאוד מוזר ברומא בחצי גמר ליגת האלופות חשבו בברצלונה כי "הברק לא יכה פעמיים" והעונה הזאת ליגת האלופות שלהם לאחר עוד זכייה מרשימה הליגה המקומית,בטח לאחר נפילת רוב "אריות היבשת" בשלבים קודמים יותר של התחרות, מה שחיזק את המועמדות של ברצלונה להיות פייבוריטית ברורה.

לאחר המשחק הראשון בהתמודדות קיבל ואלוורדה מחמאות רבות אצל הפרשנים על הצבתו של ארתורו וידאל בקישור ובמחצית השניה שינוי תפקודו של וידאל אשר עזרו לבטל את ההתקפה המפלצתית של ליברפול לחלוטין וניצחו את המשחק בקישור, אך אתמול, כמו לפני שנה נראה ואלוורדה כבוי ואובד עצות על הקווים, לא מאמין שזה קורה לו שוב.

חשבו שהם חוזרים לביקור ידידותי באנפילד, קוטיניו ולואיס סוארס (הפייסבוק הרשמי של ברצלונה)

התאמתו של ואלורדה ביחד עם לקיחת האחריות שלו לאחר ההדחה תיבחן בזכוכית מגדלת שוב לקראת הקיץ, בטח כאשר ריאל מדריד השנואה החזירה הביתה את זינאדין זידאן במטרה להחזיר את ההגמוניה לצד הלבן של ספרד ועם שמועות על תקציב לא מוגבל לרכש ושמועות בלתי פוסקות על הצטרפותם של אדן הזאר ופול פוגבה.

האופציות בשוק המאמנים אינן רבות, ולכן סיכוייו של ואלוורדה להמשיך בתפקידו כרגע חצויים, העיניים של הנהלת ברצלונה הערב יופנו לכיוון אמסטרדם, לא רק כדי לעקוב אחרי פרנקי דה יונג הרכש החדש (ואולי גם מתיאס דה ליכט) אלא גם לכיוונו של אריק טן האח מאמנם של השניים, אשר היה עוזרו של פפ גווארדיולה ומציג באייאקס את אותו הכדורגל שבברצלונה כ"כ אוהבים לראות ומגדירים כמורשת קרויף. טן האח מוביל העונה את אייאקס לעונה חלומית לאחר שכבר זכתה בגביע ההולנדי וייתכן כי תוכל להסתיים עם טרבל היסטורי.

המחליף הפוטנציאלי, אריק טן האח (הפייסבוק הרשמי של אייאקס)

משחקה של ברצלונה בגמר גביע המלך הספרדי נגד ולנסיה יוכל להיות תואר נוסף שואלוורדה יוסיף לרזומה שלו אך גם ייתכן כי יהיה התואר האחרון שלו עם ברצלונה וכלל לא בטוח שיקבל את ההזדמנות השלישית לאכול גלידה מגביע האלופות.

ארנסטו ואלוורדה, בימים שמחים יותר (הפייסבוק של ארנסטו ואלוורדה)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort