בית"ר נפרדה, אשדוד עוד לא

בית"ר ירושלים הגיעה למשחק הבית האחרון שלה העונה כשהיא מארח תאת מ.ס. אשדוד שנמצאת בסכנת ירידה. עבור הירושלמים זה היה משחק הפרידה מיוסי בניון שמסיים קריירה ענפה והחל ממחר יתפוס את מקומו במשרדי ההנהלה וביציע בתפקידו החדש כמנהל המקצועי של המועדון הירושלמים.

הרכבים:

בית"ר: איתמר ניצן, אנטואן קונט, אור זהבי, טל בן חיים, דוד קלטינס, אופיר קריאף, דן איינבינדר, יוסי בניון (ק), מאור בוזגלו, אור אינברום, אנת'וני וארן.

אשדוד: יואב ג'ראפי (ק), בנתי מושל, עוביידה חטאב, ניר ברדע, אביב סולומון, לאונרד אווסו, רועי גורדנה, דן ביטון, שגיב יחזקאל, רומאן הבראן, דין דוד.

מהלך המשחק:

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

לפני שריקת הפתיחה נערך טקס לכוכב הערב ללא קשר לתוצאה, יוסי בניון כששחקני עבר ששיתפו איתו פעולה הגיעו לכבד בנוכחותם את המעמד.

מחצית ראשונה

כבר אחרי 20 שניות בית"ר הגיעה למצב ראשון אחרי פריצה של בוזגלו וקונט באגף, הכדור הגיע לוארן שבעט במקום למסור לבניון הפנוי יותר והכדור שלו הלך מעל השער.

בית"ר המשיכה לתקוף ועוד מהלך טוב בצד ימין הסתיים עם כדור נפלא של בניון לקריאף אבל לצערו, למרות ששלח את הכדור לרשת, השער נפסל מכיוון שהיה בנבדל.

גם אשדוד התעוררה ודין דוד הפיק מצב מסוכן כשגנב לקלטינס את הכדור ומסר לרחבה אבל טל בן חיים וקלטינס עצמו יירטו לקרן.

בדקה השישית קריאף שגה כשבמקום למסור ימינה לקונט הסתבך עם הכדור ואיבד אותו לגורדנה מה שאילץ את הקשר הירושלמי להכשיל את מקבילו ולספוג צהוב מגל לייבוביץ'.

בדקה התשיעית נשרק כדור חופשי לזכות הירושלמים אחרי עבירה על בוזגלו ומי שניגש לבעוט הוא בוזגלו עצמו, הקשר סובב את הכדור אבל לא עבר את החומה שהדפה את הבעיטה.

בדקה ה-13' איבוד כדור ירושלמי הפך למתפרצת של אשדוד ודין דוד הפיק את המיטב מזה כשבעט נהדר לפינה של ניצן אבל סחט הצלה טובה לקרן, איתה כבר ההגנה המארחת הסתדרה ללא קושי.

בדקה ה-18' אור זהבי נכנס חזק בהבראן וראה כרטיס צהוב, האורחים ביצעו תרגיל מהיר שאחריו הבראן הגיע לבעיטה לשער אבל שוב מצא את ניצן מוכן.

בדקה ה-21' עוד מהלך נהדר של הירושלמים הסתיים בתרגיל נהדר של בוזגלו שעשה את עצמו בועט אבל השאיר לקונט והמגן הצרפתי שחרר טיל ששרק סנטימטרים מהמשקוף של ג'ראפי.

בדקה ה-23' הבראן פרץ לרחבה ונפל מבלי שמישהו ייגע בו, צהוב לשחקנה של אשדוד על התחזות קבע השופט.

בדקה ה-27' טעות בהגנת בית"ר אפשרה לאשדוד לצאת להתקפה מהירה בסיומה הבראן קיבל כדור טוב אבל ניצן הצליח לסגור לו את זווית הבעיטה והחלוץ האורח בעט החוצה.

בדקה ה-33' קלטינס איים על השער של ג'ראפי אבל פספס את המסגרת, בית"ר משחקת די בנינוחות, אשדוד קצת בעצבים.

בדקה ה-38' של המשחק הגיע השער של בית"ר! כדור שהורם לרחבה על ידי קלטינס ננגח לקורה ופנימה על ידי אנת'וני וארן, 1:0 לבית"ר.

השער הבית"רי מוריד את אשדוד ליגה נכון לעכשיו כאשר גם בני סכנין בפיגור ותרד יחד איתה עם התוצאות יישארו זהות, זאת לאחר שמכבי פ"ת ביתרון על הפועל חיפה וק"ש עדיין ב-0:0 עם רעננה.

עדש לסיום המחצית התוצאה בטדי נשארה כפי שהיא, אשדוד חייבת להתעורר לפני שמאוחר מדי, ניצחון כאן יחד עם זה שק"ש לא תנצח עוד ישאיר להם סיכוי להישרדות.

מחצית שניה

עם פתיחת המחצית אשדוד ביצעה חילוף כשפיליפ קנזביץ' עלה לשחק במקומו של אביב סולומון.

אשדוד פתחה חזק ובעיטה אחת שלהם (דין דוד) נעצרה אצל איתמר ניצן מיידית כשעוד אחת הגיעה למצב שיורטה על ידי אור זהבי וכמעט הפכה לשער עצמי אבל ניצן שוב היה ערני והדף.

בדקה ה-52' טל בן חיים הכשיל את יחזקאל, אשדוד קיבלה יתרון שלא ניצלה אבל בסופו של דבר כן זכתה לכדור קרן שממנו כמעט וכבשה את השוויון אבל חוסר הבנה בין שחקניה גרמו להם לפספס את המצב.

בדקה ה-55' מהלך אדיר בין בניון לוארן גרם לכך שהחלוץ הוכשל ברחבה על ידי חטאב ולייבוביץ' שרק לפנדל עוביידה חטאב עוד ראה צהוב אחרי דין ודברים בינו לבין השופט ואתם יכולים לנחש לבד מי ניגש לבעוט את הכדור, אבל לצערו החמיץ את הפנדל וגם את הריבאונד (יחד עם אנטואן קונט). ג'ראפי נפצע במהלך כשניסה למנוע מהמגן הבית"רי להגיע לכדור ובית"ר ניצלה את ההפסקה כדי לעשות חילוף, קונט יצא וטל כחילה עלה לשחק נה שהזיז את אור זהבי לעמדת המגן השמאלי ואת דוד קלטינס לעמדת המגן הימני. גם אשדוד ביצעה חילוף, חטאב יצא ובן רייכרט עלה לשחק.

העצבים באשדוד המשיכו ובנצי מושל ראה צהוב אחרי דין ודברים עם הקוון אחרי ויכוח על כדור חוץ.

וואו איזו טעות!! ההגנה הבית"רית פשוט החזירה את אשדוד למשחק עם שער הזוי שפשוט התגלגל פנימה אחרי נגיעה של דן איינבינדר, 1:1.

לא חלפו 2 דקות ואשדוד כבשה את השני! בן רייכרט סיים התקפה נפלאה על טיל לרשת, 2:1 לאשדוד שעדיין מאמינה שביכולתה להינצל!

בדקה ה-70' רייכרט קיצץ את דן איינבינדר וראה צהוב גם הוא.

קלינגר העלה את יעקב בריהון במקום אור אינברום במטרה לרענן את החוד.

בדקה ה-75' מסע ההיחלצות של אשדוד קיבל עוד זריקת עידוד, שגיב יחזקאל כבש אחרי דאבל פס נפלא עם דין דוד, 3:1 לאורחים!

מיד לאחר השער המבשל פינה את מקומו לאיסומעילה לינגנה כדי לשוב למערך הגנתי.

בדקה ה-80' של המשחק בניון סידר לבית"ר את השער המצמק אחרי מהלך גדול שהסתיים בבישול שלו למאור בוזגלו! 3:2 בטדי לזכות אשדוד, אבל בית"ר לא תעשה לה חיים קלים בדקות שנותרו.

בדקה ה-84' בניון סידר לבריהון בעיטה אחרי מהלך אדיר אבל המחליף מצא את היד של ג'ראפי ואת הקורה ומשם הכדור הלך לקרן. הבית"רים לא הצליחו לנצל את המצב ואשדוד יצאה למתפרצת אבל הרוויחה רק קרן אחרי שבן חיים ביצע פעולה הגנתית טובה.

השופט הרביעי הניף שלט עם הספרה "4" לתוספת הזמן, האם בית"ר תשווה?

התקפה של אשדוד נבלמה את ניצן שגם נתפס על ידי ברדע שראה צהוב, בית"ר ביצעה את החילוף השלישי, מיחאי וודוץ עלה לשחק במקומו של חתן השמחה (המהולה בעצב) יוסי בניון.

עד לסיום לא היו אירועים נוספים, אשדוד מנצחת ובזכות התיקו של ק"ש עדיין בחיים!

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort