החתן מאיסטנבול

בסוף השבוע האחרון התבשרנו כי על אף הלחצים מצד מכבי חיפה לצרפו והעובדה כי המו"מ עם בשיקטאש כמעט והתפוצץ, אלי דסה ילבש כנראה את השחור-לבן של הטורקים בעונה הבאה לאחר שמאמן הקבוצה דאג בעצמו להתערב בניסיונות להחתים את המגן הישראלי.

תחנה חדשה ומעניינת. דסה (האתר הרשמי של מכבי ת"א)

זו תהיה כמובן התחנה הראשונה של בוגר מחלקת הנוער של בית"ר ירושלים, באירופה. לאחר שדסה בן ה-26 התברג כשחקן קבוע בהרכבה של מכבי ת"א בארבע העונות האחרונות, עימה שיחק גם בליגת האלופות ואפילו זכה לתשבחות ממנג'ר צ'לסי דאז, ז'וזה מוריניו, דסה הפך למזדמן קבוע לסגל הנבחרת וכמובן לשחקן הרכב במדים הלאומיים, כך שהחשיפה שלו כמובן גברה בהתאם. בשנתיים האחרונות הפך דסה לאחד הישראלים המבוקשים בענף, ולאחר שהצעות רבות מקבוצות מבולגריה, אוקראינה ורוסיה נפלו מהשולחן, הצעה של בשיקטאש הייתה זו שהתקבלה ע"י דסה וסוכנו, כך שהחל מהעונה הבאה אנו עשויים לראות את דסה מנסה לעצור את אדבאיור, טוראן, סולדאדו, ולבואנה, רוביניו וכמובן את הנמסיס מהימים בהם שיחק בהפועל באר שבע, טוני וואקמה שמככב כיום במדי טרבזונספור הממוקמת מקום אחד מתחת לקבוצתו העתידית של דסה.

מכין לדסה קבלת פנים? וואקמה (haberturk)

על אף שחלון ההעברות הקיצי רק ייפתח בקרוב, אפשר כבר להבין שדסה, הישראלי השישי בתולדות הליגה הטורקית והראשון שיגיע לבשיקטאש, ינחת במועדון שאין לו רק מסורת ענפה, אלא גם סגל איכותי ונוצץ- דסה יתמודד על מקומו בהרכב עם גוקהאן גונול המקומי שנמצא כבר בשלהי הקריירה שלו ועם הבלם המרכזי שיכול גם הוא לשמש כמגן ימני, דומאגוי וידה הקראוטי שהגיע לבשיקטאש הישר מהרכב הפיינליסטית המפתיעה של המונדיאל האחרון. למזלו של דסה, המאמן הוותיק סנול גונש מעדיף כרגע את וידה במרכז ההגנה ולא בצדיה. הקישור וההתקפה של בשיקטאש בימים אלו נוצצים אף יותר- במרכז השדה ניצבים לצד טובי השחקנים מהתוצרת המקומית, הקשר האחורי גארי "הפיטבול" מדל שידוע לשמצה בקרב קשרי היריבות ושינג'י קגאווה כוכב נבחרת יפן ששיחק בעבר בדורטמונד ומנצ'סטר יונייטד. בהתקפה אלו ריקארדו קווארסמה הווינגר המרהיב ואדם ליאיץ' הסרבי שמככב גם הוא העונה בבשיקטאש אחרי ששיחק תקופה ארוכה באיטליה, שמספקים בישולים לסקורר המקומי המצוין בן ה-33 שרק משתבח עם השנים, בוראק אילמז. יחד, יוצרים השלושה את חוליית ההתקפה הטובה והפורייה בטורקיה העונה.

בנקודת הרתיחה של העונה קשה להאמין שהחניכים של גוטי וגונש מתרכזים בחבר העתידי לקבוצה- המקום השני עודנו ניתן להשגה וכאשר את אותו המקום תופסת היריבה המרה פנרבחצ'ה, הרצון להשיג את הסגנות שמובילה למוקדמות ליגת האלופות, הופך לתשוקה של ממש.

אי אפשר כמובן שלא לדבר על הצד הפסיד בעסקה, מכבי ת"א שעל אף שהפצירה בדסה להאריך את חוזהו, המגן סירב ויש שיגידו שזו הסיבה גם לספסולו של דסה במחזורי הסיום של העונה. ספק אם ישנו שם של מגן ימני שנמצא בפנקס הרכישות של ולאדימיר איביץ' לקיץ הקרוב- הסרבי עשוי לתת את המושכות למאור קנדיל לאורך כל העונה הבאה כולה והעסקה שכונתה "עסקת קנדיל" בין מכבי לבני יהודה, שהייתה אחת מהיקרות עבור מכבי ת"א בעונות האחרונות תעמוד באופן רשמי למבחן התוצאה, כאשר כמעט ואין שום מחליף ראוי וטבעי בסגל. מכבי ת"א "תבלע" את שחרורו של דסה, תראה בו כמכה קלה בכנף ותפנה למכירות אפשריות אחרות לקבוצות מאירופה שעלולות להיות הרסניות עבורה- אלו של דור מיכה ודור פרץ, להם אין שום תחליף בסגל הצהובים.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
הרבה משקל על הכתפיים בעונה הבאה. קנדיל (האתר הרשמי של מכבי ת"א)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort