רוצה להיות חבר של קבע

צ'ולו סימאונה מחפש להמשיך את העונות הטובות של אתלטיקו באלופות במשחק הראשון של רבע הגמר מול ברצלונה

אתלטיקו מדריד היא כבר מזמן לא הקבוצה השנייה של העיר. גם השנה ניצחו האדומים לבנים את יריבתם העירונית השנואה בביתם שבברנבאו, ושינו בהצלחה את המגמה של פתיחת עונה חלשה להתמקמות עקשנית 'צ'ולו סטייל' במקום השני בטבלת הלה ליגה. אבל אחרי שהפסידו העונה למובילה ברצלונה פעמיים, גם בבית וגם בחוץ, ובתוצאה הזהה 2-1, הם לא מצליחים להדביק את הפער בראש הטבלה, שצמח לאחרונה כבר ל-9 נקודות. הקלאסיקו בשבת סימל שהאלופה פגיעה, אבל עם 7 מחזורים לסיום העונה לא נראה שברצלונה תזדקק ליותר מפער 6 הנקודות הנוכחי בין הקבוצות כדי להבטיח את האליפות השנייה ברצף.

לאור זאת, מה שיכולות הקבוצות ממדריד להרוויח היא רק התקווה שאולי יצליחו לממש באלופות. אם ברצלונה פחות מפחידה עכשיו, הרי שאולי ניתן לעבור אותה. וזה בדיוק מה שעובר כרגע בראש של שני המאמנים ממדריד. מי שחושב על זה הרבה יותר כרגע הוא מאמן אתלטיקו דייגו סימאונה, שהערב ב-21:45 יתייצב בביתה של אלופת ספרד, שאחרי שני משחקים ללא ניצחון תרצה להראות נוכחות ולהוציא תוצאה משכנעת מול הקבוצה היעילה של סימאונה.

אחרי שיצאה מקרב השמינית המפרך מול איינדהובן ללא כיבוש אך גם ללא ספיגה, תפגוש ההגנה הטובה בליגה הספרדית את ההתקפה השנייה הכי חזקה בלה ליגה. ברצלונה כבשה העונה 87 שערים בליגה, כשמרביתם נכבשו כמובן על ידי שלישיית ה-MSN המפורסמת. אבל אתלטיקו שספגה רק 15 שערי ליגה ב31 משחקים תפנה שוב לעוצמות הפנימיות שיש לה בהגנה ובקישור הדפנסיבי ותנסה לגרום למאצ' אפ הזה להיות מכריע. בעיקר אם צ'ולו יצליח להחזיר את ההכרעה לקלדרון בגומלין ברביעי הבא.

יחגגו הערב שוב?
יחגגו הערב שוב?

להתקדם שלב באלופות זאת המשימה האחרונה שנותרה העונה לרוחו בלאנקוס. סימאונה הוא לוחם מטבעו, והוא יבוא מוכן טקטית למשחק שצפוי להתפתח בדומה למה שהיה בקלאסיקו בשבת. סימאונה יודע שמה שעבד לזידאן במחצית הראשונה יכול לעבוד שוב הערב, ושהמפתחות לקראת משחק הגומלין יהיו קודם כל להימנע מספיגה מול אחת ההתקפות הטובות בהיסטוריה. הוא גם מכיר את האופי של הקבוצה שלו, שיודעת לעשות ניצחונות דחוקים, וההיסטוריה הקרובה מלמדת אותו שאתלטיקו שלו מסוגלת גם העונה לכבוש לפחות שער אחד במשחק מול הבלאוראנה. עכשיו כשהם באים מותשים מקלאסיקו שבו הובכו יודע צ'ולו שזאת ההזדמנות להכות בברזל כשהוא חם.

צ'ולו סימאונה זוכר גם את מאורעות העבר, כשניצחון דחוק כמעט הביא לאתלטיקו גביע ב-2014, אם לא אלילת המזל הלבנה שהתערבה בתוספת הזמן עם שערו של ראמוס. מצד שני, הוא זוכר את מי הוא עבר בדרך בשלב רבע הגמר של אותה עונה. זאת הייתה ברצלונה. היו אלה שני שערים שכבשו האדומים לבנים בשני המשחקים לרשת של אלופת אירופה 2011, והכריעו את הקרב בעזרת הגנת ברזל. מה שעובד פעם אחת, יעבוד שוב – אולי.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

אם ברצלונה מגיעה למשחק הביתי באלופות עם ראש שפוף אחרי הפסד בקלאסיקו, הרי שאתלטיקו מצידה מגיעה עם מצב רוח נפלא, אחרי חמישייה שכבשו הרוחו בלאנקוס לרשת של בטיס האומללה. הבחורים של דייגו נתנו הצגה כבירה, והפגינו יכולת התקפית משובחת. טורס, שהיה עד לאחרונה הילד הנבוך ששב הביתה, חוזר לכושר נהדר, וכבש את שערו השישי בליגה בצורה משכנעת. הוא יכול להיות קלף חזק בהתמודדות, גם אם יעשה זאת בעליה מהספסל. טורס מחכה עדיין לשערו הראשון באלופות העונה, ונראה לאחרונה שעם האוכל מגיע אצלו התיאבון. מי שכבר כבש 4 שערים באלופות עבור אתלטיקו יהיה הנשק העיקרי של סימאונה הערב. אנטואן גריזמן הוא הכובש המצטיין של אתלטיקו העונה, ולשעריו בצ'מפיונס הוא מוסיף עוד 19 בליגה ו-3 בגביע, ו-26 בסך הכל. הוא לא יתנגד לשפר עמדות מול ברצלונה.

או שנראה את התמונה הזו שוב?
או שנראה את התמונה הזו שוב?

סימאונה יכול לנצח בעזרת ההרכב הפותח, או בעזרת הספסל. הוא כבר הוכיח שאצלו שמות לא משנים, אלא נחישות, עצמה וקבוצתיות. אם הוא יוכל להביא את כל האלמנטים האלה לידי ביטוי באחד משיאי העונה, אולי הוא יראה שוב את התהילה מקרוב ברגעי ההכרעה שלה. מה שלא יקרה בהתמודדות הזו, עדיין תישאר זו עונה מוצלחת עבור מי שהוא האנדרדוג המובהק מול אלופת אירופה. צפי סיכויים: 60% ברצלונה, 40% אתלטיקו. המשחק משודר בערוץ 22 החל מ-21:30.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort