הפלייאוף העליון – לקראת פתיחת סדרת גמר כדורסל הנשים

 

היום ב-18:15 תתחיל סדרת הגמר המרתקת של כדורסל הנשים, שתציג את שתי קבוצות הכדורסל הטובות במדינה: מכבי אשדוד ומכבי רמת חן. אחרי ששתי הקבוצות נפגשו בגמר הגביע, שבו כזכור זכתה אשדוד, הן תיאבקנה ראש בראש גם על התואר אלופת ישראל. מאמנת מכבי רמת חן שירה העליון התראיינה בערוץ הספורט ודיברה על התחושות לקראת המשחק.

מאמנת מכבי רמת-חן, שירה העליון (צילום: יח"צ)
מאמנת מכבי רמת-חן, שירה העליון (צילום: יח"צ)

"בוא נשים את הדברים על השולחן", פתחה העליון. "אני בן אדם אמיתי, כפי שאתם יודעים. אשדוד השקיעו כסף רב בשחקניות, ובנו קבוצה מדהימה. שמות גדולים, שחקניות WNBA, ישראליות מצוינות. כמו שזה נראה היום, הן ברמה אחת מעל מה שקורה פה". העליון מתייחסת לקבוצה שניצחה את קבוצתה בגמר הגביע, אחרי שבמשך שלושת הרבעים האחרונים הייתה בעיקר קבוצה אחת על המגרש. זאת על אף פתיחה מצוינת של רמת חן ברבע הראשון.

 

אבל העליון שומרת על אופטימיות. "יחד עם זאת, אני חושבת שאם אנחנו נגיע ונרוץ כמו שאני רוצה, הן מבחינה מקצועית והן מנטלית, זה משחק ומדובר בסדרה. בכל משחק יש את הדינמיקה שלו, והמשחק הראשון הוא קריטי". על הביקורת שמשמיעים עליה, שהיא לא מספיק טובה כדי לקחת אליפות, ענתה מאמנת מכבי רמת חן: "זאת הפעם הראשונה שאני שומעת את זה. כל החיים שלי שמעתי דברים בסגנון. אני חושבת שעם תקציב קטן יחסית הגענו עם רמת חן למקומות מאוד יפים. אבל האישיו פה היא לא שירה, אלא קבוצה שמנוהלת מדהים, וקוראים לה רמת חן. הייתה עליה ביקורת גם כשבניתי אותה, אבל אני שמה את זה בצד, כי  כבר לא מדובר בי. אני גם חושבת שהתוצאה מדברת בעד עצמה. הקבוצה משחקת כדורסל מצוין."

גם כשחקנית היא הייתה פייטרית, העליון. (צילום: יח"צ)
גם כשחקנית היא הייתה פייטרית, העליון. (צילום: יח"צ)

 

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

"אני במקום טוב היום", המשיכה העליון. "במקום שבו אני מקבלת גם את ההערכה המקצועית וגם את האהבה מהסביבה הקרובה אלי. אני לא פוסלת לאמן גברים בעתיד. אבל אני עוד רוצה לעשות כברת דרך בקריירה שלי בכדורסל הנשים, ואני עושה את הדרך הנכונה. עברתי בנערות, דרך כדורסל גברים ועכשיו בשנה שישית שלי בכדורסל הנשים, ואני עושה את מה שאני אוהבת. כל מה שצריך בשביל מאמנת אישה בליגת העל גברים הוא יושב ראש אחד עם אומץ." וחזרה לגבי הסיכויים של רמת חן בסדרה, אמרה העליון: "אשדוד פייבוריטית, אבל במשחק נתון אנחנו יכולות לתת פייט."

 

הערב, בשעה 18:15 בערוץ ספורט 5+, תעמוד בצד אחד מכבי רמת חן, שהיא מובילת הליגה בממוצע הנקודות, ובצד השני מכבי אשדוד, מובילת הליגה בממוצע באסיסטים ומחזיקת הגביע. את המשחק הראשון תארח מכבי רמת חן, במשחק שעשוי לקבוע מי תהיה עם רגל וחצי בתמונת האליפות, בעיקר אם לא תהיה ידה של רמת חן על העליונה. העליון תנסה למנוע זאת מאשדוד.

מאמני הקבוצות, שירה העליון (רמת חן) ועדן ענבר (אשדוד) (צילום: יח"צ)
מאמני הקבוצות, שירה העליון (רמת חן) ועדן ענבר (אשדוד) (צילום: יח"צ)

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort