סיפור ישן

אמש (חמישי) נבחרת ישראל שיחקה מול סלובניה בסמי עופר וסיימה בתיקו 1:1. כבר ביום ראשון הקרוב נבחרת ישראל תארח בסמי עופר את אוסטריה. הנבחרת, לא הבריקה מול הסלובנים ואף הייתה קרובה להפסד מול הנבחרת שנמצאת בדרג ד'. איך יראה הקמפיין של הנבחרת בבית לא כל כך קשה? איך אנדי הרצוג יתמודד עם כושר המשחק הנמוך של חלק משחקני הנבחרת?

המשחק של הנבחרת מול סלובניה לא הלהיב את הקהל המעט שהגיע לחיפה, קצת מעל 12 אלף אוהדי הנבחרת בחרו להגיע לאיצטדיון. ההגנה של הנבחרת הייתה חלשה מאוד ולא מסונכרנת והתקשתה מול ההתקפה של סלובניה, בפרט מול איליצ'יץ' שחטף המון כדורים. המגנים לא הגביהו כדורים מספיק טובים לשחקני ההתקפה והעברת הכדור מאגף לאגף לא קרתה בכלל. במחצית הראשונה הנבחרת תקפה רק מהאגף השמאלי ובמחצית השנייה הנבחרת תקפה רק מהאגף הימני. בנוסף לכך, לשחקני ההגנה היה קשה אפילו להניע כדור. בשביל לנצח יריבות כמו סלובניה ואף חזקות יותר הנבחרת תצטרך לשחק קבוצתי יותר.

נבחרת אוסטריה שתתארח בישראל למשחק ביום ראשון הפסידה אמש (חמישי) לפולין, הנבחרת החזקה ביותר בבית. אוסטריה, היא הנבחרת מדרג ב' שנמצאת בבית והיא משחקת עם כוכבים כגון: דויד אלאבה ומרקו ארנאטוביץ'. למזלנו, אלאבה נפצע במשחק מול פולין ולא ישחק מול הנבחרת. האוסטרים שיחקו טוב מאוד מול פולין והיו קרובים לסיים בתיקו. לצערם, זה לא קרה והם מתכננים לתקן את זה מול נבחרת ישראל ביום ראשון. במשחק הקרוב, האוסטרים כמובן יגיעו כפייבוריטים לניצחון.

זהבי ינסה להכריע ביום ראשון (קרדיט: עמוד הפייסבוק של ההתאחדות לכדורגל).

כדי שהנבחרת תנצח את אוסטריה או לפחות לא תפסיד היא צריכה לעשות מספר דברים: לא לשחק הגנתי, הנבחרת צריכה לצאת ליותר התקפות ולהעיז יותר. אם הנבחרת איימה על השער של הסלובנים ארבעה פעמים בלבד, ודאי שמול האוסטרים נתקשה לאיים אפילו פעם אחת.

דבר נוסף שהנבחרת צריכה לעשות, זה לשפר את משחק ההגנה משמעותית. מול סלובניה, הנבחרת איבדה המון כדורים בהגנה ואחד מהם אף גרם לספיגת השער. נכון אין לנו שחקני הגנה מבריקים, אך אפשר לעלות את רמת האגרסיביות ולשפר את הנעת הכדור. זה בהחלט יכול להקטין את מספר הטעויות של הגנת הנבחרת.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

עוד דבר שיכול לתרום לנבחרת זה לשחק עם שחקנים שמשחקים בקבוצות שלהם. לא לפתוח עם שחקנים שלא ראו דקות בקבוצות שלהם מספר חודשים. כך אנדי הרצוג יכול "לחסוך" חילופים כפויים ולעשות חילופים שבאמת נדרשים כדי לשפר ולרענן את הנבחרת בזמן המשחק. למשל טאלב טאוואטחה לא שיחק דקה בפרנקפורט מאז דצמבר 2018, לכן אנדי נאלץ להחליף אותו בדקה ה-77. גם ביבראס נאתכו לא מרבה לשחק באולימפיאקוס ואנדי נאלץ להחליף אותו בדקה ה-79. חילופים טובים ושחקנים שמשחקים בקבוצות שלהם יכולים לתרום הרבה לנבחרת שלנו. השחקנים שלנו נראים עייפים מאוד והם צריכים להתעורר כמו שאנדי הרצוג אמר להם במחצית.

בשביל להגיע ליורו 2020 הנבחרת צריכה להראות רוח לחימה, בניגוד למה שהיה מול סלובניה ולמה שראינו כל השנים הללו. לחימה גם תכניס את הקהל למשחק ותגרום למשחקי הבית להיות יתרון.

האוסטרים יגיעו לפה לאחר הפסד (קרדיט: DAS Nationalteam).

הקמפיין של הנבחרת יוכל להיראות אחרת לגמרי אם ביום ראשון הנבחרת תנצח את אוסטריה. אנחנו נהיה עם ארבע נקודות לאחר שני משחקים לא קלים ומצבנו יהיה טוב. אך אם ביום ראשון נפסיד או נסיים בתיקו, מצבנו יהיה רע מאוד. שני משחקי בית ללא ניצחון יקשו מאוד על הנבחרת ויקטינו את הסיכוי לעלות ליורו 2020. מה שיכול לעזור הרבה לנבחרת בקמפיין זה לנצח את ארבע המשחקים מול צפון מקדוניה ולטביה. מהלך זה יקנה לנבחרת 12 נקודות שאולי אחת מן הנבחרות האחרות לא תצליח לקחת.  הנבחרת שלנו הרבה יותר איכותית מצפון מקדוניה ולטביה לכן זה אפשרי לגמרי ויכול לתרום הרבה מאוד. ניצחונות מולם ואולי כמה נקודות מול החזקות יסימו את הנבחרת בפסגת הטבלה.

לסיכום, הקמפיין של הנבחרת יכול להיות מצויין עם אנדי הרצוג יעשה כמה שינויים בנבחרת, אך במידה וזה לא יקרה, כנראה יהיה עוד מאותו הדבר ונבחרת ישראל לא תבריק. אופטימיות לא תזיק, אולי הפעם זה באמת יקרה.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית