סמל למצוינות בעולם תובעני

לרגל יום האישה, נסתכל היום על האישה המצליחה בתולדות ה-WWE, הבת של המתאבק המצליח בתולדות ה-WWE. ממש שושלת משפחתית, לא ככה? משפחת פלייר האדירה, יחד עם ריק פלייר אשר פתח את השושלת וזכה ב-16 תארי אליפות ראשיים, היישר אל הבת המוכשרת – שהפכה לסמל של מצוינות נשית. שארלוט פלייר.

התחילה בקטן וסיימה בענק (PWPIX.net)

פלייר ערכה את הופעות הבכורה שלה בזירת ההיאבקות כבר בגיל 13, כאשר היא מופיעה ביחד עם אביה, ריק, תחת השם אשלי פלייר במהלך הריב שלו עם וינס רוסו ואחיה למחצה, דייוויד. ב-11 ביוני באירוע The Great American Bash, פלייר הייתה בצד הזירה במהלך קרב הפרישה בין ריק לדייוויד. כשרוסו ניסה להפריע לטובתו של דייוויד, היא ואחיה ריד פלייר תקפו אותו ואזקו אותו, דבר שגרם לאביהם לנצח את קרב זה.

ב-17 במאי 2012 פלייר חתמה על חוזה פיתוח עם ה-WWE ונשלחה למחלקת הפיתוח של NXT. היא אימצה את השם שארלוט, ואת הקרב הטלוויזיוני הראשון שלה רשמה שנה לאחר מכן ב-17 ביולי בניצחון על ביילי. לקראת סוף שנת 2013 שארלוט הקימה צמד עם אותה ביילי והשתיים ניצחו את אקסנה ואלישיה פוקס ב-4 בספטמבר בפרק של NXT.

חודש לאחר מכן ביילי ליוותה את שארלוט לזירה לקרב נגד סנטנה גארט, קרב שאותו שארלוט ניצחה ובסיום הקרב קבוצת ה-BFFs של סשה בנקס וסאמר רה הגיעו כדי לנסות לשכנע את שארלוט להצטרף לקבוצתן. ב-13 בנובמבר האחרונה תקפה את ביילי ובכך סיפקה את היענותה להצטרף לקבוצתן של בנקס ורה, מעשה זה הפך את שארלוט לדמות הרעה.

לאחר חודשיים היעדרות עקב פציעה, שארלוט חזרה ב-8 בינואר 2014 והחלה ללוות את בנקס ורה לקרבותיהן. חודש מאוחר יותר שארלוט התעמתה ואיתגרה לקרב את אלופת הנשים דאז, פייג'. בעקבות קידומה של רה לרוסטר הראשי של ה-WWE, שארלוט ובנקס פתחו בריב כנגד ביילי, כאשר האחרונה צירפה לשורותיה את נטליה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

ברסלמניה 30 שארלוט הופיעה לצד סשה בנקס ואלכסה בליס כחלק מכניסתו של טריפל אייץ' בקרב שלו נגד דניאל בריאן. הריב בין שארלוט ופייג' הסתיים ב-24 באפריל כששארלוט ובנקס מנצחות את אמה ופייג', כשהאחרונה הוצמדה על ידי שארלוט. בתחילת מאי שארלוט התחרתה בטורניר לקביעת אלופת הנשים החדשה של NXT, כשבסיבוב הראשון היא ניצחה את אמה ובחצי הגמר את אלכסה בליס.

בגמר ניצחה שארלוט את נטליה באירוע NXT TakeOver ובכך הפכה בפעם הראשונה לאלופת הנשים של הארגון. לאחר ארבעה חודשים של היעדרות מן המרקע, סאמר רה חזרה ב-6 ביוני וגרמה לאיחוד של ה-BFFs, מה שגרם לקביעת קרב שלוש על שלוש בין קבוצת BFFs לביילי, אמה ופייג' ב-12 ביוני כאשר ביילי מצמידה את שארלוט לניצחון.

ב-3 ביולי לאחר ניצחונן של שארלוט ובנקס על ביילי ובקי לינץ' נטשה שארלוט את בנקס בזירה, מה שגרם לבנקס למצוא את עצמה מותקפת על ידי ביילי, מעשה זה גרם לפירוקה של קבוצתן. ב-24 ביולי שארלוט הגנה בהצלחה על תוארה נגד סאמר רה. חודשיים מאוחר יותר באירוע NXT TakeOver: Fatal 4-Way שארלוט שמרה על האליפות נגד ביילי, לאחר שבלמה את תקיפתה של בנקס על ביילי, השתיים לחצו ידיים ובכך שארלוט חזרה להיות הדמות הטובה והאהובה על ידי הקהל.

את הופעת הבכורה שלה ברוסטר הראשי רשמה שארלוט ב-8 בדצמבר בהפסד נגד נטליה. באירוע NXT TakeOver: R Evolution שארלוט הגנה על תוארה בהצלחה נגד בנקס ובאירוע NXT TakeOver: Rival בקרב מרובע בין האלופה, בנקס, ביילי ובקי לינץ', שארלוט כשלה בניסיונה להגן על התואר והאלופה החדשה שהוכתרה הייתה סשה בנקס, קרב שסיים את כהונתה של שארלוט כאלופה במשך 258 ימים. שארלוט לא הצליחה גם בקרב החוזר לנצח את בנקס ולהשיב לידיה את חגורת האליפות.

ב-13 ביולי בפרק של Raw, לאחר שנטען לסטפני מקמהן שאין גיוון ועומק במחלקת הדיוות, יצרה סטפני מהפכה במחלקה על ידי כך שהציגה את שארלוט, בקי לינץ' וסשה בנקס כחלק מהמתאבקות החדשות של הרוסטר הראשי. שארלוט ולינץ' הצטרפו אל פייג' שהיו בריב עם התאומות בלה (ברי וניקי בלה) ואלישיה פוקס, בעוד שבנקס הצטרפה לנעמי וטמינה, מה שיצר ריב בין שלוש הקבוצות. השלישייה של שארלוט, לינץ' ופייג' קבעו לעצמם את השם PCB (כחלק מהאות הראשונה בכל מילה).

ב-19 ביולי באירוע באטלגראונד שארלוט השתתפה באירוע שלם וצפה הראשון שלה ברוסטר הראשי וניצחה בקרב משולש את בנקס וברי בלה. שלוש הקבוצות התחרו ביניהן באירוע סאמרסלאם בקרב הדחות משולש, ובקרב עצמו קבוצת PCB ניצחה לאחר שלינץ' הצמידה את ברי.

ב-31 באוגוסט בפרק של Raw שארלוט גברה על חברותיה לקבוצה בתחרות "הבס את השעון" ובכך הפכה למועמדת לתואר אליפות הדיוות שבאותו הזמן ניקי בלה אחזה בו. הקרב בין השתיים נקבע לאירוע לילה של אלופים, אך בפרק של Raw ב-14 בספטמבר שארלוט הייתה יכולה לעצור את ניקי מלשבור את שיאה של AJ לי בהפיכתה למחזיקה בתואר הכי הרבה זמן.

שארלוט ניצחה בקרב בפסילה לאחר שהצמידה את ברי עקב חילופי אחיות במהלך הקרב, מה שגרם לניקי לשמור על התואר. באירוע עצמו שנערך שבוע לאחר מכן שארלוט ניצחה את ניקי והפכה לאלופת הדיוות בפעם הראשונה. באירועי חגיגות האליפות של שארלוט לילה לאחר מכן, פייג' נזפה בשארלוט, בלינץ' ובכל מחלקת הדיוות ובכך הפכה לדמות הרעה.

במהלך אוקטובר פייג' השלימה עם לינץ' ושארלוט, אך לאחר האירוע "גיהנום בכלוב", שבו שארלוט שמרה על התואר נגד ניקי בלה, תקפה פייג' את שארלוט ולינץ' ובכך חיזקה את עזיבתה מהקבוצה. שארלוט הגנה על התואר בהצלחה נגד פייג' בשלושה קרבות: האחד באירוע סדרת ההישרדות, השני בלילה שלאחר מכן ב-Raw והאחרון באירוע TLC: שולחנות, סולמות וכיסאות, שנערך ב-13 בדצמבר.

ב-30 בנובמבר שארלוט החלה להראות "תכונות רעות" לאחר שניצחה את בקי לינץ' בעזרת זיוף פציעה ברגלה ובעזרת הסחת דעת מאביה. במהלך דצמבר טיב היחסים בין שארלוט ולינץ' החל להימתח ולאחר שהפסידה ללינץ' ב-4 בינואר, שארלוט תקפה אותה וחיזקה את ההוכחה בהפיכתה לדמות הרעה.

שלושה ימים לאחר מכן בפרק של סמאקדאון, שארלוט הצליחה להגן על תוארה נגד לינץ' עם עזרה מאביה, כמו כן אותה אסטרטגיה הצליחה גם באירוע רויאל ראמבל. באירוע "פאסטליין" שארלוט הגנה על התואר בהצלחה נגד ברי בלה. באירוע Roadblock שנערך ב-12 במרץ הצליחה להגן שוב על תוארה נגד נטליה.

קרב משולש נקבע בין שארלוט, בנקס ולינץ' לאירוע רסלמניה 32 על אליפות הדיוות. באירוע עצמו מתאבקת העבר ליטה הכריזה ששלוש המתאבקות יתחרו על חגורת האליפות החדשה, אליפות זו נקראה: אליפות הנשים של ה-WWE, ובכך היא החליפה את אליפות הדיוות. בקרב זה שארלוט ניצחה והפכה לאלופת הנשים הראשונה בקרב הבכורה שלה באירוע רסלמניה.

עשתה היסטוריה (WWE Fastlane 2019 Results)

לאחר רסלמניה שארלוט החלה בריב נגד נטליה וב-11 באפריל ב-Raw הגנה בהצלחה על חגורת האליפות. קרב נוסף בין השתיים נקבע לאירוע פייבאק כאשר שארלוט ניצחה את נטליה בתרגיל הכנעת ה"שארפשוטר" של נטליה, השופט צ'ארלס רובינסון הפסיק את הקרב למרות שנטליה עצמה לא נכנעה, מה שהזכיר את מאורעות "התקיפה במונטריאול" בין שון מייקלס לברט הארט. לאחר הקרב נטליה וברט הארט ביצעו את תרגיל ההכנעה על שארלוט ואביה, ריק.

באירוע "חוקי אקסטרים" שארלוט שוב הגנה על התואר בהצלחה נגד נטליה הפעם בקרב הכנעות באמצעות הסחת דעת מצד דנה ברוק. לילה לאחר מכן בפרק של Raw שארלוט הצהירה שהיא לא צריכה יותר את עזרת אביה הודות לציוותה עם דנה ברוק לצידה. ב-20 ביוני שארלוט ניצחה את פייג' בקרב על התואר עם עזרה מברוק. באירוע באטלגראונד שארלוט וברוק נוצחו על ידי סשה בנקס וביילי, שערכה באותו הערב את קרב הבכורה שלה ברוסטר הראשי.

ב-11 באפריל פלייר ערכה את הופעת הבכורה שלה ברוסטר של סמאקדאון לאחר שהועברה מ-Raw לסמאקדאון כחלק מהסופרסטאר שייק-אפ (הדראפט לשעבר). פלייר לא נחה וכבר שבוע לאחר מכן ניצחה את האלופה נעמי בקרב לא על התואר, מה שהבטיח לה קרב על אליפות הנשים של סמאקדאון שהסתיים ללא הכרעה לאחר הפרעה של נטליה, כרמלה וטמינה. ב-2 במאי דמותה של פלייר החלה במעבר לדמות הטובה לאחר שהותקפה על ידי אותן שלוש המתאבקות.

פלייר, נעמי ובקי לינץ' הפסידו בקרב שלוש על שלוש באירוע פייבאק, קרב שחיזק את מעברה של פלייר לדמות הטובה והאהובה על הקהל. ב-18 ביוני באירוע "כסף בבנק" השתתפה שארלוט בקרב "כסף בבנק" הראשון מסוגו במחלקת הנשים, שהמנצחת בקרב הייתה כרמלה שהצליחה להשיג את המזוודה המקנה קרב על התואר בכל זמן ומקום שתרצה.

במרץ 2018 החל הפיוד בין שארלוט לבין אסקה לאחר שזו ניצחה ברויאל ראמבל הנשים הראשון אי פעם שנערך בינואר 2018 וזכתה בזכות לבחור אלופה כרצונה אותה תרצה אסקה לאתגר ולהלחם נגדה בקרב ברסלמניה – אירוע ההאבקות הגדול בשנה בקרב על על אליפות הנשים של סמאקדאון. אסקה בחרה בשארלוט כאלופה איתה תרצה להלחם והקרב נקבע רשמית ל-8 באפריל – רסלמניה 2018 שיתקיים בניו אורלינס, לואיזיאנה.

\אסקה הייתה ידועה בתור המתאבקת שגברה על כל מתמודדת שאיתה היא נכנסה לזירה, רצף הניצחונות שלה היה ידועה בתור "הסטרייק של אסקה" והוא החל עוד בשנת 2015. ברסלמניה 2018 שארלוט גברה על אסקה והצליחה להכניע אותה בעזרת מהלך הסיום שלה ובכך נשבר הסטריק של אסקה ובעצם נשארה אלופת הנשים של סמאקדאון. שארלוט כיום ידועה בתור המתאבקת הראשונה שלאחר 3 שנים שברה את הסטריק של אסקה והצליחה לנצח אותה.

בסופו של דבר, הגענו לשלב הנוכחי בשנת 2018 בו בקי לינץ' ושארלוט פלייר נשאבו מחדש אל תוך היריבות ביניהם ובקי ביצעה את ההיל טרן הנהדר שהקפיץ אותה להיות הדמות האהובה ביותר ב-WWE בשנה האחרונה. שארלוט, נכון לרגע זה, תהיה בקרב מול רונדה ראוזי על אליפות הנשים של ראו, קרב שלפי הדיווחים יהפוך משולש יחד עם בקי. עוד קרב גדול לאוסף – כי לפי הדיווחים הנוספים, הוא יהיה המיין איבנט של רסלמניה.

"מהבת של ריק פלייר לאגדת היאבקות מהלכה". ככה הדרך הנכונה ביותר לתאר את שארלוט פלייר. מתאבקת שהתחילה מאפס, קיבלה טייטל מתסכל על שם אביה, וברגע האמת הוכיחה שהיא יכולה גם בלעדיו. שארלוט פלייר כתבה סוף משלה לסיפור שלה – ואם היא תזכה ברסלמניה פעם נוספת, פרק חדש יתחיל פעם נוספת. סמל למצוינות, כבר אמרנו?

פרק חדש לסיפור סגור (The Independent)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית