חמישה בעקבות אחד

המחזור האחרון של ליגת העל (עונה סדירה) הולך להיות רותח מתמיד כאשר חמישה מועדונים רוצים להיות בטופ ולא בתחתית.

הכרטיס האחרון לפלייאוף העליון יחולק לזו שתרצה אותו יותר.

אז אחרי שמכבי תל-אביב, מכבי נתניה, מכבי חיפה, הפועל ב"ש ובני יהודה שריינו את מקומן בפלייאוף העליון ובני סכנין, מ.ס. אשדוד, מכבי פ"ת והפועל ת"א לא יכולות להגיע לשם, חמשת הקבוצות שייאבקו על הכרטיס האחרון הינן הפועל חדרה, הפועל חיפה, עירוני ק"ש, בית"ר ירושלים והפועל רעננה. אנחנו ננתחת את כל התרחישים האפשריים לגבי חמשת הקבוצות המדוברות שישחקו את משחקיהן בשעה אחידה כמובן (שבת, 20:30).

הפועל חדרה:

מחזור הסיום: מארחת את מכבי נתניה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

ניצחון: ההיגיון נורא פשוט עבור הפועל חדרה. העולה החדשה תלויה בעצמה מכיוון שמאיישת המקום השישי וניצחון יקנה לה סופית את המקום בפלייאוף העליון.

תיקו: במידה וחדרה תאבד נקודות מול נתניה אבל לא תפסיד, היא תצטרך שהפועל חיפה וקרית שמונה גם לא ינצחו את משחקיהן.

הפסד: הפסד של חדרה ידיח אותה! מכיוון שהפועל חיפה ורעננה ישחקו ראש בראש, בלי קשר לתוצאות של בית"ר וק"ש, אם חדרה מפסידה, כל תוצאה בסמי עופר מדיחה אותה מהמקום השישי מכיוון שנקודות של הפועל חיפה יגרמו לכך שקבוצתו של יואב כץ תעקוף אותה בטבלה כאשר ניצחון של רעננה ימקם את רעננה בוודאות מעל חדרה עקב הפרש שערים עדיף כבר לפני תחילת המחזור. *שימו לב, זה לא אומר שרעננה עולה למקום השישי בוודאות!

סיכויי הצלחה להשגת הכרטיס: בעיקרון, חדרה נמצאת במומנטום רע, ולמרות שערב המחזור היא במקום השישי, נתניה נמצאת בכושר נהדר ולכן הכרטיס של חדרה בסכנה ממשית. הייתי נותן להם 15% סיכוי בלבד.

הפועל חיפה:

מחזור הסיום: מארחת את הפועל רעננה.

ניצחון: במידה והפועל חיפה תנצח את המשחק, היא צריכה איבוד נקודות של חדרה כדי לתפוס את המקום השישי.

תיקו: תיקו בסמי עופר יעניק לחיפאים את הכרטיס רק אם חדרה תפסיד לנתניה, קרית שמונה לא תנצח את מכבי חיפה ובית"ר לא תתפוצץ עם 9 או 10 שערים ללא מענה מול הפועל ת"א.

הפסד: הפסד פירושו איבוד הכרטיס.

סיכויי הצלחה להשגת הכרטיס: אישית, לדעתי הפועל חיפה תנצח את המשחק, מה שאומר שאיבוד נקודות של חדרה, משהו שלדעתי יקרה, יעניק לה את הכרטיס. הייתי נותן לחיפאים 60% להשגת הכרטיס המיוחל.

עירוני ק"ש:

מחזור הסיום: מארחת את מכבי חיפה.

ניצחון: ניצחון של ק"ש והיא צריכה שחדרה והפועל חיפה יאבדו נקודות, לא משנה אם זה הפסד שלהן או תיקו.

תיקו: תיקו לא יספיק לק"ש שכן לחדרה יש 32 נקודות.

הפסד: הפסד לא בא בחשבון אם רוצים את הכרטיס.

סיכויי הצלחה להשגת הכרטיס: מכבי חיפה ככל הנראה תגיע שאננה למשחק הזה אחרי שכבר הבטיחה את הפלייאוף. תיאוריית הקונספירציה תספר גם שישנו סיכוי שהם ירצו להימנע מהמקום השלישי שכן הסיכוי שמכבי ת"א תחגוג אצלה אליפות עקב לוח המשחקים, גדול יותר. קרית שמונה מצד שני גם לא בדיוק אחת שיודעת לנצל את הצ'אנסים שלה, ואיבוד נקודות של הפועל חיפה גם לא ממש נראה באופק למרות הכל. בכל מקרה, הצפוניים במצב יותר טוב מחדרה לדעתי למרות הכל ולכן אעניק להם 20% להשגת הפלייאוף.

בית"ר ירושלים:

מחזור הסיום: מארחת את הפועל ת"א.

ניצחון: אם בית"ר מנצחת היא חייבת סדרה של "טובות" מהקבוצות האחרות. קודם כל, הפסד של חדרה לנתניה חובה, לאחר מכן, היא צריכה שהפועל חיפה תפסיד לרעננה, אבל כמובן כדי לשמור על האיזון המטמטי שזה יקרה בשישה שערים פחות ממה שבית"ר תנצח את הפועל ת"א. אם עדיין לא הלכתם לאיבוד- נשארנו עם ק"ש, הירושלמים צריכים שק"ש תאבד נקודות יחד עם כל מה שנכתב עד כה ואז קלינגר יחגוג פלייאוף עליון בצורה הכי דרמטית שרק אפשר.

תיקו: תיקו לא נותן כלום.

הפסד: הפסד כמובן שלא ייתן כלום.

סיכויי הצלחה להשגת הכרטיס: נתניה כנראה תעשה את העבודה עבור בית"ר, תיקו של מכבי חיפה וק"ש לא כזה מופרך למרות מה שכתבתי לגבי הירוקים והשאננות שלהם. הכל מתרכז במשחק בין רעננה והפועל חיפה ואני פשוט לא רואה את החיפאים מאבדים את זה ברגע האמת. במצב הקיים לבית"ר יש בערך 4% לקחת את הכרטיס הזה, אל תשכחו שהם עוד צריכים לנצח את הפעול תל-אביב שמגיעה לוהטת אחרי השישייה לרשת של מכבי פ"ת, יש לה שאיפות לברוח לתחתית וגם אוהדיה ודאי ישמחו אם הקבוצה תנעץ מסמר סופי בארונה של בית"ר ותנפץ את חלומות הפלייאוף של הירושלמים.

הפועל רעננה:

מחזור הסיום: מתארחת אצל הפועל חיפה.

ניצחון: כמובן שזו התוצאה היחידה שיכולה באורח נס להעניק לשרונים את הכרטיס לפלייאוף. אז מה עוד רעננה צריכה? אבכן הפסד של חדרה, איבוד נקודות של ק"ש ואו שבית"ר לא תנצח או שרעננה תנצח בשבעה שערים יותר ממה שהירושלמים יעשו

תיקו: תיקו לא נותן כלום.

הפסד: הפסד והלך הכרטיס, לא שמראש נתנו להם יותר מדי סיכוי.

סיכויי הצלחה להשגת הכרטיס: נתניה, בתור אחות מהשרון, כנראה תסדר לה את ההפסד של חדרה. איבוד נקודות של ק"ש יגיע רק בצורת תיקו כי לדעתי מכבי חיפה לא תנצח בחוץ. איבוד נקודות של בית"ר בהחלט אפשרי, אבל מצד שני החבורה של קלינגר במצב של לחיות או לחדול ויחד עם העובדה שלא סביר שהפועל חיפה תפסיד בביתה לאורחים מרעננה, הייתה נותן להם סיכוי של 1% בודד לחולל נס ולהישתחל לפלייאוף. במידה ויצליחו זה באמת יהיה אחד הסיפורים המרגשים ביותר.

תחזית כללית לגבי כל חמשת הקבוצות שמחפשות את הכרטיס האחרון:

אוקיי, אז אחרי שניתחנו בצורה שטחית קצת את התרחישים הגיע הזמן לחדד את התחזית שלנו.

נתניה תנצח את חדרה, הפועל חיפה תנצח את רעננה, קרית שמונה ומכבי חיפה יסיימו בתיקו, בית"ר ירושלים תסיים בתיקו מול הפועל תל-אביב וכתוצאה מכך הכרטיס האחרון לפלייאוף יהיה אצל יואב כץ שישמח לגזור קופון על אירוח של מכבי תל-אביב ושל הדרבי.

יתר משחקי המחזור:

מכבי פ"ת – אשדוד (ראשון, 19:00)

בני סכנין – הפועל ב"ש (ראשון, 20:30)

מכבי ת"א – בני יהודה (שני, 20:30)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort