ושוב איתכם: סיכום מאנדיי נייט רו בסימן קאמבקים

הרבה שמועות רצו במהלך כל השבוע הקודם, המון דיבורים מסביב, ההודעה הרשמית של ה-WWE שיהיה עדכון רשמי על מצבו וסוף סוף הרגע לו לא מעט אוהדי רסלינג חיכו, תוכנית המאנדיי נייט רו נפתחה עם כניסתו של רומן ריינס לזירה כשהוא כמובן מקב פופ אדיר מהקהל. למי שלא זוכר, ריינס נאלץ לוותר על אליפות ה-WWE באוקטובר האחרון אחרי שאובחנה אצלו חזרה של מחלת הלוקמיה ממנה כבר החלים פעם אחת לפני 11 שנים.

פרומו פתיחה: רומן ריינס

ריינס כמובן דיבר על עד כמה שהוא התגעגע והעד כמה שכל הודעות התמיכה עזרו לו במאבק (לא אציק לכם יותר מדי עם התוכן כי צריך להגיע לעיקר) ואמר שהוא שמח להודיע שהמחלה שלו ברמיסיה מוחלטת ושהוא חזר! חדשות מעולות! בסיום הפרומו סת' רולינס יצא לפגוש את רומן ולחבק אותו.

אלסטר בלאק וריקושה נגד הרבייבאל

הצמד החדש שהגיע מה-NXT פגש את אלופי הזוגות של RAW סקוט דוסון ודאש ויילדר.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

קרב מעולה בחסות כל ארבעת המתאבקים וללא ספק שהרבייבל מקבלים כעת את הבמה  המגיעה להם כשגם שני הרוקיז נראים נהדר.

הקרב הסתיים אחרי שריקושה הוריד את דאש ווילדר מחוץ לזירה ומנע התערבות שלו כשבוכה סקוט דוסון ובלאק ניסו כל אחד הצמדה ללא הצלחה אבל אז ה-"מחסל ההולנדי" שחרר "בלאק מאסס" אימתני לפרצוף של דוסון כדי להצמיד אותו ל-3.

סיכום: המומנטום אצל החדשים. מעניין מה מתכונן להם מחר בסמאקדאון.

סגמנט מאחורי הקלעים: בארון קורבין

האם בונים לנו את הפיוד הראשון של ריינס מאז החזרה? דאשה מראיינת את בארון קורבין ומזכירה לו את הדברים המגעילים שאמר על ריינס כשהאחרון חלה. קורבין לא ממש מתנער מדבריו אבל אומר שלא כדאי לרומן שדרכיהם יצתלבו.

סגמנט: אליאס ודין אמברוז

אליאס מנסה לנגן אבל דין אמברוז קוטע אותו. הוא אומר שהוא רוצה קרב חוזר מול דרו מק'אינטייר אבל הפעם ללא פסילות. בסיום הסגמנט אליאס מנסה לתקוף אותו עם הגיטרה אבל דין מתחמק ושותל אותו עם דרטי דידס

רונדה ראוזי ונטאליה נגד רובי ראיוט ושרה לוגן

קרב לא רע, אבל הסיפור הגדול הוא המשך הסטורילייין עם בקי לינץ' כאשר ה-"גבר" פרצה שוב לזירה (למרות ההשעייה) ותקפה את כל המתמודדות. בסופו של דבר בקי נעצרה על ידי המשטרה וראוזי חתכה פרומו בו אמרה שנמאס לה מהתקיפות האלה ודרשה מבקי להגיע לזירה. מכיוון שבקי הייתה עצורה כבר, מי שהגיעה זו סטפני וראזי אמרה לה שלא אכפת לה איך, אבל שתפעיל קשרים ותוסיף את בקי לקרב שלה ושל שארלוט, שתעשה את הדבר הנכון כי כולם רוצים לראות את זה. כשסטפני אמרה לה שזה בלתי אפשרי רואזי הניחה בצד את חגורת האליפות ומה שמתפרש כמו איום לוותר עליה ולעזוב ויצאה מהזירה.

סיכום: אוקיי עכשיו זה כבר ברור כשמש שיהיה קרב משולש בין בקי, שארלוט וראוזי ברסלמניה, עניין של זמן עד שבקי תוסף רשמית לקרב.

ג'ינדר מהאל נגד קורט אנגל

קרב חביב אחרי שמהאל איתגר "כל מי שרק רוצה" להילחם נגדו. אנגל ניצח עם אנקל לוק, לא משהו ששווה להתעכב עליו.

סגמנט: אלכסה בליס ופין באלור

אלכסה מראיינת את באלור אבל הריאיון נקטע על ידי ליו ראש שמאתגר את באלור על האליפות הביניבשתית.

פין באלור (א) נגד ליו ראש (על האליפות הביניבשתית)

ראש בהחלט נתן את מלוא היכולת שלו אבל באלור בסופו של דבר ניצח עם קו דה גרא נפלא!

סגמנט מאחורי הקלעים: הבי משינרי ואסנשן

האסנשן יורדים על אוטיס באוזני טאקר ואז אוטיס מגיע ומחסל את שני נציגי האסנשן.

סגמנט מאחורי הקלעים: ליאו ראש ולאשלי

לאשלי יורד על ראש, אבל אז שואל אותו אם הוא יכול לסמוך עליו, ליאו אומר שכן.

לאשלי נגד בראון סטרומן

קרב די קצר בגלל התערבות של ראש. סטרומן חיסל את שניהם בקלות.

סגמנט מאחורי הקלעים: סת' רולינס

רולינס אומר שהחזרה של ריינס נתנה לו כוחות מיוחדים לקראת הקרב מול ברוק לזנר.

דין אמברוז נגד דרו מק'אינטייר (קרב ללא פסילות)

קרב מאוד פיזי ואלים שכלל כיסאות, ומדרגות! אלאיס הגיע והתערב (באופן חוקי) והכה את אמברוז עם הגיטרה ואז הסקוטי שלח קליימור קיק אדיר בשביל הניצחון. לארח הקרב בארון קורבין יצא עם לאשלי וארבעתם תקפו את אמברוז עד שנשמעה המוזיקה של רומן ריינס וה-"ביג דוג" צעד יחד עם רולינס כדי לפרק את כל הרביעייה! שניהם לא ניגשו לאמברוז לעזור לו לקום אבל כל השלושה החליפו מבטים וייתכן ששתלו לנו כאן טיזר נוסף לאיחוד השילד.

סיכום: כפי שכבר אמרתי בשורה האחרונה, ייתכן שזה טיזר לאיחוד השילד ואמברוז יעשה פייס טרן כשיטען שהמצב של ריינס גרם לו להיות מתוסכל והוא לא חשב כהוגן (Lunatic fringe בכל זאת) ולכן תקף את סת'. אגב אם תיזכרו בשבוע שעבר, היה לזה כבר רמז קל כשאמרוז שאל את סת' "איפה היית ולמה לא עזרת לי" כשהוא הותקף.

ביילי נגד נאיה ג'קס 

סשה וטאמינה היו בצד של השותפות שלהן בקרב לא ממש מעניין. ביילי ניצחה. זה הכל.

סגמנט סיום: מסיבת יום ההולדת של ריק פלייר

כל הרוסטר יצא לחגוג את יום ההולדת של ריק פלייר כשטריפל אייץ' וסטפני מזמינו תאת נייץ' לזירה. אבל פלייר לא יוצא. אחרי דקה וקצת של חוסר הבנה, המצלמה הולכת מאחורי הקלעים ורואים שם את באטיסטה (!!) גורר צלם לכיוון חדר ההלבשה הפרטי של פלייר. באטיסטה נכנס לחדר, שולף משם את פלייר מחוסר הכרה ואומר "עכשיו יש לי את תשומת הלב שלך HHH"? האנטר רץ לכיוון הזירת האירוע ומזמין טיפול רפואי לפלייר השרוע על הקרקע בשביל לנעול את התוכנית.

סיכום: בילד אפ לקרב בין HHH לבאטיסטה ברסלמניה לדעתי. לא חושב שדייב יישאר כאן הרבה זמן וכנראה שבמקרה הטוב יהיה ב-"חוזה אנדרטייקר".

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort