שוב זהב לזהבי?

הפועל ב"ש מסיימת בתיקו 0:0 בבית מול רעננה, ואחרי ניצחון 1:0 של האלופה בשלוש השנים האחרונות נראה כי המומנטום חוזר לת"א לקראת משחק העונה באצטדיון "טרנר" ביום ראשון הבא

האם שוב הכנו דגלים אדומים ופיתחנו את הציפיות מוקדם מידי? יתכן מאוד שכן. באר שבע עשתה אתמול תיקו שני ברציפות, הפעם מול רעננה בבית, ולמעשה בועטת לעצמה בדלי בכל הנוגע לסיכויי הזכייה באליפות העונה. כל זאת, מחזור אחד לפני מפגש הקלאסיקו הישראלי בינה לבין מכבי ת"א באצטדיון טרנר. מובילת הטבלה לא עמדה בלחץ אחרי ניצחון מוקדם של הצהובים על סכנין, וכעת הפער ביניהן עומד על נקודה בלבד.

קיזזו את הפער לנקודה, האם היחגגו שוב? שחקני מכבי ת"א בחגיגות האליפות אשתקד (צילום: דף הפייסבוק של מנהלת הליגה)
קיזזו את הפער לנקודה, האם היחגגו שוב? שחקני מכבי ת"א בחגיגות האליפות אשתקד (צילום: דף הפייסבוק של מנהלת הליגה)

שוב זה קורה, ושוב ההבדל בין הפועל למכבי הוא ערן זהבי. כמה סופרלטיבים כבר נאמרו על הסופרסטאר הישראלי? ושוב הוא מראה עד כמה הוא הווינר הגדול בתולדות הכדורגל הישראלי, כשהוא מבקיע בדקה ה-80 את שערו ה-28 ב-27 משחקים, ומקפיץ את אלפי האוהדים בבלומפילד. מאמן מכבי ת"א פטר בוס שמר על קור רוח כהרגלו. "הייתה לנו מחצית ראשונה טובה, כשדווקא בשנייה היינו פחות טובים", אמר בוס. "אבל הדבר החשוב הוא שניצחנו את המשחק. סכנין שיחקה עם אחת עשר שחקנים בהגנה, וכך קשה לנצח, אבל הניצחון מגיע לנו. יש חשיבות גבוהה לכל משחק בפלייאוף, לקראת המפגש שלנו מול באר שבע במחזור הבא. עכשיו הכדור עובר לבאר שבע." הקבוצה של בכר, שלא עמדה בלחץ ושמטה שוב שתי נקודות, עזרה למכבי לקזז 4 נקודות מהפער בשבועיים.

בליגה משלו. זהבי. (צילום: ישי נאמן, "ישראל ספורט")
בליגה משלו. זהבי. (מכבי תל אביב, פייסבוק רשמי)

ערן זהבי הוא לא מסי, וגם לא מתיימר להיות רונאלדו, אבל המספרים המדהימים שלו ממשיכים לשבור את כל השיאים. נכון לרגע זה, הוא עומד שער אחד יותר ממה שעשה כריסטיאנו רונאלדו ובמשחק אחד פחות. הדבר המדהים הוא ההגעה שלו ברגעי ההכרעה, שם הוא נמצא בכל פעם מחדש. וזה קורה שוב, כפי שהוא עשה בפלייאוף ליגת האלופות, כשהבקיע צמד מול באזל בחוץ והעלה את קבוצתו לשלב הבתים. הכוכב מנסה להרגיע לגבי המצב הרפואי שלו אחרי המשחק. "אני מקווה שהכל בסדר עם הגב שלי, ואפשר להיות רגועים", אמר הפנומן הישראלי. "מחר ארגיש טוב יותר." לגבי הורדת החולצה בחגיגה אחרי השער, מה שלא אופייני לכוכב, סיפר זהבי: "כן, אנחנו במאני טיים של העונה. הגענו לדקות האחרונות עם לחץ, אחרי משחק מצוין. אנחנו משתפרים ממשחק למשחק בתקופה האחרונה, ובאמת השתחרר הרבה לחץ באצטדיון, יש אמוציות ולכן חגגתי כך."

בבאר שבע, לעומת זאת, מנסים לצנן את הלחץ ולשדר עסקים כרגיל. "בסך הכל שיחקנו טוב בשני המשחקים האלה", אמר מאמן הפועל באר שבע ברק בכר. "אנחנו מגיעים למשחק בשבוע הבא בלי לחץ. אין פה עניין של מומנטום. במשחק הזה הכל יכול לקרות, ומי שתגיע מוכנה ועם יותר רצון היא זו שתנצח במשחק." עם זאת, יודעים בבירת הנגב שהמומנטום נמצא כרגע ברגליים של האלופה. הטוענת לכתר נמצאת עם הגב אל הקיר. בשבוע הבא, במשחק העונה מול הקהל הביתי, הם יצטרכו להוכיח את האמירה ולעמוד מאחורי השאיפות שלהם לזכות באליפות היסטורית אחרי 40 שנה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort