טוב שיש גומלין: 0:0 בין ליברפול לבאיירן באנפילד

אמצע חודש פברואר הוא תמיד תקופה קריטית. ישנן קבוצות שיכולות לאבד את העונה בתקופה הזו. אחרות אולי יחזרו מהמתים. המשחקים האירופיים תמיד עומדים באמצע המאזניים – אבל איכשהו, עבור שני מועדנים הענק הזה, נראה שגם הדחה בשמינית הגמר לא תהיה סוף העולם. הליגה פתוחה לגמרי גם באנגליה וגם בגרמניה, ואין ספק שאף אחד מהקבוצות האלה לא תולה את תקוותיה בליגת האלופות בלבד. הרמה הגבוהה של השחקנים על המגרש והמשקל הנמוך יחסית של המפגש, בטח עבור ליברפול החסרה, עשוי להבטיח כדורגל נהדר ומרתק באנפילד הערב.

 

הרכבים פותחים:

ליברפול: אליסון בקר; טרנט אלכסנדר-ארנולד, אנדרו רוברטסון, פאביניו, ג'ואל מאטיפ; ג'ורדן הנדרסון, ג'ורג'יניו ווינאלדום, נאבי קייטה; מוחמד סלאח, סאדיו מאנה, רוברטו פירמינו.

באיירן מינכן: מנואל נוייר, ג'ושוע קימיך, דויד אלאבה, מאטס הומלס, ניקלאס זולה; חאבי מרטינס, טיאגו אלקנטרה, חאמס רודריגס; סרג' גנאברי, קינגסלי קומאן, רוברט לבנדבסקי.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

 

ליברפול, כצפוי וכמו נגד כל יריבה, פתחה את המפגש עם הלחץ הגבוה המוכר שלה. אך עם חלק אחורי שיודע לשלוט בכדור נהדר, כולל השוער, באיירן לא איבדה את הראש ולא את הכדור.

גם באיירן שיחקה בלחץ גבוה למדי, ואולי המשחק עלה שלב בדקה ה-12, אז הנדרסון הסתנכרן עם סלאח לכדור ארוך לתוך הרחבה. המצרי הצליח להגיע לכדור אך לא להפעיל עליו מספיק עוצמה, ונוייר אסף אותו בקלות.

באיירן יצאה קדימה מיד לאחר מכן והגיעה למצב מסוכן משלה. גנאברי חדר לרחבה מאגף ימין והעביר רוחב, מאטיפ ניסה להרחיק לקרן אבל פגע באליסון, וליברפול ניצלה ממבוכה גדולה.

כמה דקות לאחר מכן הלחץ הגבוה של באיירן דווקא כן יצר מצב. אליסון הסתבך עם הכדור ומסר אותו רע, קומאן קיבל את הכדור ברחבה, אך מצא רק את הרשת החיצונית.

זה היה קרב רציני במרכז המגרש הצפוף, ומדי פעם עבר הכדור מצד לצד – אך הקצב הגבוה לא התבטא במצבים. בדקה ה-33 הגיע אחד מהם, כשפירמינו פרץ לעבר הרחבה והשאיר כדור טוב לקייטה. הכדור של הקשר הגינאי נחסם אך מצא את דרכו למאנה בתוך הרחבה – מספר 10 באדום נאלץ להסתובב כדי לבעוט לשער, וזה היה פקטור גדול בבעיטה הרעה שלו, שהחטיאה בגדול את מסגרת השער.

כעבור חמש דקות מאנה הגיע למצב כמעט זהה. הפעם קייטה חתך לאמצע בעצמו ושוב בעט, הכדור נחסם אך הפעם עלה לאוויר, ומאנה היה צריך לנסות מספרת – הוא הצליח לפגוע בכדור, אך גם הפעם פיספס את המסגרת.

ליברפול המשיכה את הלחץ ובדקה ה-41 מאטיפ הופיע גם בצד השני. סלאח הכניס את פירמינו לצד שמאל שח הרחבה, הבריזלאי העביר רוחב ומאטיפ לא מצא את המסגרת, ולמעשה טען לכדור קרן שלא קיבל.

מחצית ראשונה ללא שערים אך מרתקת במיוחד עברה באנפילד – המארחת הייתה קרובה יותר להבקיע, אך זה, כידוע, לא באמת נחשב, והיא נאלצה לעשות משהו שכן ייחשב במחצית הבאה.

כמעט והסתבכו. (UEFA CL Twitter)

 

הרמה והקצב הגבוהים יצאו עם הקבוצות מחדר ההלבשה והן המשיכו לנצל את השטחים מאחורי קווי ההגנה הגבוהים כדי להתחיל התקפות. אך שתי הקבוצות, ובמיוחד ליברפול, לא היו חדות בשליש האחרון ולא הצליחו לייצר מצבים מסוכנים.

ככל שהמשחק התקרב לסיומו, כך גם הוא התנהל קרוב יותר לשערה של באיירן, שנראתה כמשלימה עם תוצאה מאופסת, ובו בזמן בטוחה ביכולתה לצאת למתפרצת ולגנוב שער משלה.

בדקה ה-85 הגיע מבחן ראשון לנוייר – מאנה הגיע בנגיחה להגבהה מצד שמאל וכיוון לפינה הקרובה, אך נוייר הגיב יפה והדף לקרן.

באיירן המשיכה לעבות את ההגנה ואף הכניסה את ראפיניה לשחק במקום גנאברי לתוספת הזמן. בסופו של דבר, לפחות מהמחצית השנייה, המטרה של ניקו קובאץ' למשחק הזה הייתה ברורה – ולבסוף היא גם הושגה. ההכרעה עוברת למינכן, וכעת שתי הקבוצות יתרכזו שטב במאבקי הליגה הצמודים שלהן.

 

 

ליגיונרים:

במקום אחר באנגליה, ק.פ.ר של תומר חמד אירחה את ווסט ברומיץ'. חמד עלה לשחק בדקה ה-71 וכעבור ארבע דקות השווה ל-2:2 עבור קבוצתו מהנקודה הלבנה. אך השיוויון הזה הספיק בערך שנייה פחות מהנדרש, כשבדקה ה-94 כבש ג'ייק ליברמור את שער הניצחון של ווסט ברום.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית