RAW: קצת פלפל רגע לפני הצ'יימבר

בתוכנית האחרונה לפני ה-Elimination Chamber, ב-RAW ניסו לעשות הכל כדי להישאר מעניינים.

פתיחה:

סטפני ו-HHH נמצאים בזירה ועושים סיכום של כל סיטואציית בקי לינץ', שמגיעה לזירה ושוב מתעמתת איתם. HHH מתנצל על המילים הקשות שהטיח בה ואומר שאחרי שהיא ראתה רופא (אמנם מטעמה ולא מטעם ה-WWE), היא רשאית להשתתף ברסלמניה אך מה שהוא מבקש זו התנצלות הדדית אחרי שהוא כבר אמר את שלו. בקי נכנסת לאטרף ומסרבת ו-HHH משאיר אותה עם בחירה, "או שתתנצלי עד סוף הערב, או שלא תילחמי ברסלמניה".

סשה באנקס וביילי נגד ניה ג'קס וטאמינה נגד הראיוט סקוואד (ליב מורגן ושרה לוגן) (הצמד המפסיד ייכנס ראשון לקרב האלימיניישן צ'יימבר על אליפות הזוגות לנשים).

קרב לא מזהיר בכלל שהסתיים בניצחון של ג'קס וטמינה אחרי שסשה יצאה פצועה וביילי ספגה את הספירה. ההפסד הזה אומר שביילי וסשה ייכנסו ראשונות לצ'יימבר ובסמאקדאון נגלה מי הצמד הנוסף שיחווה גורל דומה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

סגמנט של אליאס:

בזמן שאלאיס בזירה הוא נתקע על ידי מצלמות התוכנית שמראים את פין באלור מאחורי הקלעים מדבר עם בקי לינץ' ואומר לה שהוא ממליץ לה להתנצל כדי לא לאבד את הסיכוי שלה על האליפות בבמה הגדולה מכל, שם היא תוכל לרסק את הצורה לכל מי שרק תרצה. בחזרה לזירה, אליאס מנסה להופיע כהרגלו אבל בדיוק יצאנו לפרסומות. אליאס מנסה פעם שלישית ומספיק להגיד "שלום" ונקטע על ידי הלוצ'ה האוס פארטי. בסופו של דבר הם נותנים לו לשיר (שיר ירידה על העיר שבה התוכנית, אלא מה?!) ולאחר מכן הלוצ'ה האוס פארטי אומרים לו שהוא היה גרוע. קאליסטו מקבל הזדמנות לנגן בגיטרה של אליאס אבל הוא מידית מנפץ על נציג הלוצ'ה את הגיטרה השניה שלו ובורח מהזירה. סגמנט שנועד לשרוף זמן…יופי באמת..

דרו מק'אינטייר נגד פין באלור:

ליו ראש ולאשלי היו בצד הזירה ןהתערבו לא מעט בלי שהשופט ישים לב. אחרי פחות מ-5 דקות של קרב, התערבות נוספת גרמה לשופט לעצור את הקרב ובאלור מצא את עצמו במצב של ביטדאון 3 על 1. קורט אנגל הגיע לעזור לבאלור אבל גם בארון קורבין הופיע. ברון סטרוומן הגיע גם הוא כדי לאזן וזה יצר קרב 3 על 3 (לאשלי, קורבין ומקאינטייר נגד באלור, אנגל וסטרוומן).

בובי לאשלי, בארון קורבין ודרו מקאינטייר נגד פין באלור, קורט אנגל ובראון סטרוומן:

קרב נהדר שנגמר בצורה מעוררת מחלוקת כיאה לפריוויו לקראת PPV. אחרי מאבק נהדר של כל הנוכחים (כולל התערבות ששוב נעלמה מעיני השופט מצד ליו ראש), לאשלי הצמיד את באלור ל-2 כשהאחרון הספיק לשים את הרגל על החבל התחתון, מה שהיה אמור לעצור את הספירה, השופט לא שם לב וספר ל-3, ושלישיית ההילים חגגו ניצחון מפוקפק. משום מקום הגיע שופט נוסף שהסביר מה קרה והשופט התחיל את הקרב מחדש. הפעם לא הייתה שום מחלוקת והפייסים חגגו ניצחון אחרי שבאלור הצמיד את לאשלי לאחר קו דה גרא נהדר למרכז הזירה.

ניקי קרוס נגד רובי ראיוט:

קרב טוב ומאוד פיזי הסתיים בראיוט קיק של רובי אחרי שניקי בזבזה יותר מדי זמן על החבלים. רובי הולכת עם מומנטום חיובי לקראת המפגש מול רונדה ראוזי.

סגמנט סת' רולינס:

סת' מדבר רבות על הקרב המתקרב מול ברוק ופול היימן מגיע לתת את הפרומו קונטרה שלו. היימן ידוע בתור חותך פרומואים אגדי ורולינס עצמו היה נפלא על המיקרופון מה שיצר פרומו נפלא שחימם עד אינסוף את הקרב בין השניים. הפרומו קיבל סימן קריאה נהדר כשדין אמברוז יצא אחרי שהיימן הלך ואמר משפט אחד בודד לרולינס, "תהרוג את הבהמה (לזנר)", טוויס מטורף בעלילה? אמברוז עושה פייס טרן חזרה? מה הולך פה? נגלה בהמשך כי לפי כל הדיווחים, כולל של ה-WWE עצמם הם שאמברוז עוזב אחרי רסלמניה. יש סיכוי שזה היה work?

אבמרוז נגד EC3:

אחרי שהפסיד לו בשבוע שעבר, דין אמברוז מצא את עצמו בקרב נוסף מול EC3. אחרי באק-אנד-פורת' של שניהם, אמברוז ניצח את הקרב בזמן מומנטום של EC3 אחרי שהפך אותו להצמדה קרובה.

סגמנט בקי לינץ':

בקי מקבלת עוד "עצה" לגבי המצב שלה. הפעם מאלכסה בליס שאומרת לה לא להתנצל. בקי תוהה אם זה מונע מהעובדה שאלכסה רוצה את מקומה ואם בקי תושעה זה יקרב את אלכסה לקרב על התואר במניה.

צ'אדל גייבל ובובי רוד מול הרוויבל (קרב אליפות הזוגות):

קרב אידר בין הצמד האתלטי (רוד וגייבל) לאלו שמרביצים חזק (ווילדר ודוסון) שכלל לא מעט "הצמדות ל-2.5". בסופו של דבר בליינד טאג אקרובטי של דוסון לוויילדר וניצול מקסימלי של 5 השניות שלהם ביחד בזירה הוביל לניסיון סאנסט פליפ של גייבל ומעבר חלק לשאטר-מאשין של הצמד הלוחמני כשויילדר מצמיד את גייבל ל-3 מיידית ומעניק את חגורות האליפות לצמד המאוד מוכשר הזה.

סגמנט נעילה: בקי לינץ' מתנצלת (או לא?)

סטפני ו-HHH דוחקים בבקי להתנצל אבל היא מהססת ואומרת שהיא לא סומכת עליהם בשום פנים ואופן. לאחר מכן היא אומרת שאם מה שעומד בדרכה זה 2 מילים בלבד ("אני מצטערת") אז אין בעיה, ומתנצלת בפניהם. היא ממשיכה את הסגמנט באמירה ש-"כעת דרכי לרסלמניה סלולה ואף אחד לא ייקח את זה ממני נכון"? וממשיכה "מי שינסה לקחת את זה ממני יהיה בקרב של החיים שלו ולא אכפת לי מי זה יהיה, אתה, את או כל אדם אחר". HHH אומר לה שאין לה מה לדאוג ושהיא תהיה ברסלמניה. סטפני ו-HHH עוזבים את הזירה ורונדה ראוזי מגיעה ל-"Stare Off" עם בקי. משום מקום מגיע וינס מק'מאן ואומר ש-"קודם כל, סטפני צודקת וזה בהחלט יכול להיות אחד המיין איוונטים הגדולים ביותר של רסלמניה" אבל…"אני לא אוהב חרא גישה ואת חושבת שאת מעל החברה, את יודעת מה, את לא ה-גבר, אני ה-גבר, ולפעמים ה-גבר חייב לקחת החלטות קשות מאוד והנה אחת מהן. בקי, את מושעת ל-60 יום, הם (סטפני ו-HHH) אולי קיבלו את ההתנצלות שלך, אבל אני לא מקבל אותה, רגע..60 יום תני לי לחשב את זה, אה כן, זה יוצא 5 ימים אחרי רסלמניה מה שאומר שצריך להחליף אותך בקרב הזה, צריך מישהי עם כריזמה, צ'ארם, מישהי שיודעת את הגבולות שלה ומישהי שיכולה לתת לרונדה ראוזי את קרב חייה, אנחנו צריכים את….שארלוט"!

סיום מטורף לתוכנית וללא ספק מבוא לקרב משולש ביניהן במניה כשבקי כנראה תקבל בהמשך את ההזדמנות שלה לשוב לקרב הזה.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית