ההצגה הכפולה של תל אביב וחיפה: לקראת המחזור ה-21 בליגת העל

בסוף השבוע יתקיים המחזור ה-21 בליגת ג'פניקה, עם סבב משחקים מרתק מהרגיל, כאשר שניים מהם יפגישו את הקבוצות מחיפה ומתל אביב. ה'טוטו טרנר' יארח את שיחזור ההדחה של האלופה מול נתניה, מכבי תל אביב והפועל חיפה יעלו ל'מפגש המבקיעות' ולקינוח, מכבי חיפה והפועל תל אביב ייפגשו למשחק המרכזי, במפגש חם בו המיקום בטבלה באמת אף פעם לא משנה. מרשימת המשחקים המומלצים עוד נאלצתי להשאיר בצד את המשחק בין בית"ר לבני יהודה, אך גם הוא צפוי להיות מעניין במיוחד, עם הרצון של בני יהודה מצד אחד לשמור על המקום השני, כשמן הצד הבית"רי האופציה, אולי האחרונה, לשמור על סיכוי להגיע לפלייאוף העליון.

הפועל באר שבע- מכבי נתניה (שבת, 2/2, שעה 18:30)- ה'טוטו טרנר' מארח את שחזור שמינית גמר גביע המדינה, בו הפתיעה, לפני כשבועיים, הקבוצה הנתנייתית את אלופת המדינה והדיחה אותה מהמפעל. המארחת, שהפסידה שלושה מתוך ארבעת משחקיה האחרונים, נמצאת בלחץ עצום, כשהיא ממוקמת במקום השביעי בלבד ויודעת שהפסד לנתניה עלול להרחיק אותה עוד יותר מהמקום השני, המוביל לאירופה ובמקרה הקיצוני, מהמקום בפלייאוף העליון. המועדון מהנגב נפרד השבוע מדיא סבע, שעזב לסין, כאשר גם בן בסט, עזרא וצדק לא בטוחים בהישארותם בקבוצה, מה שבוודאי לא מוסיף למצב רוחם. בקבוצה מקווים שחזרתו לכושר של חנן ממן, אשר נראה שיש לו שיתוף פעולה נהדר עם האסלביינק ושהר, יחזיר אותם למסלול ויעלה אותם למקום אליו הם מצפים. האורחת, מגיעה אחרי שלושה משחקים ללא הפסד, כשמתוכם שתי תוצאות תיקו מול בני יהודה ומכבי חיפה החזקות,יחד עם ההעפלה לרבע גמר הגביע, שיתחיל השבוע, כשהיא במקום החמישי, המרשים מאוד, במרחק שתי נקודות בלבד מבני יהודה השניה. נתניה סיכמה עם רכש שנשמע מצוין, בדמותו של היקה, שחקן נבחרת אלבניה, שם חולק את סרט הקפטן ועשה בה 47 הופעות, כאשר יהיה מעניין לראות אם יספיק לחתום ולהיכנס לסגל כבר למשחק, אך גם בלעדיו מרוצים מאוד אצל היהלומים מהשחקנים ורוצים להתקדם להבטחת המקום בפלייאוף העליון, מה שיוגדר בקבוצה כהצלחה. לסיכום, באר שבע רוצה לנקום בביתה על ההדחה מהגביע ולחזור למקום ראוי יותר בטבלה, כאשר נתניה תנסה לשחזר, אפילו את התוצאה שהייתה אחרי 90 דקות (0:0) ולנסות להתחיל לחלום על הטופ-4.

רוצים להחזיר את הרגעים האלו. הפועל באר שבע (הטוויטר הרשמי של הפועל באר שבע)

מכבי תל אביב- הפועל חיפה (ראשון, 3/2, שעה 20:30)- הקבוצה של איביץ' והקבוצה של מימר יעלו ל'מפגש המבקיעות', כאשר שתי הקבוצות ממוקמות בשני המקומות הראשונים בליגה בכמות הכיבושים (מכבי 47 וחיפה 37), בפער עצום מהאחרות, כשבנוסף שתי הקבוצות נמצאות בדהירה ענקית, מה שהן זוקפות הרבה למאמניהן, זה שהתחיל בקיץ וזה שרק הצטרף לא מזמן. על המארחת, כבר באמת שלא נותר הרבה מה להגיד. היא מובילה את הליגה ביתרון שיא, של 21 נקודות על בני יהודה השניה, שזה יתרון יותר גדול מאשר זה של הסגנית על האחרונה בטבלה, מ.ס אשדוד, כאשר בנוסף יש לה את הפער הגדול באירופה בין המקום הראשון לשני. מכבי ניצחה 8 מתוך 9 משחקיה האחרונים, כאשר כבר חמישה שחקנים הגיעו העונה ל-5 שערים לפחות, אלירן עטר נמצא במקום השני בטבלת הכובשים (8 שערים) ומיכה, יחד עם דסה, מובילים את רשימת המבשלים (7 ו-6 בהתאמה), כשהכל בניצוחו של המאמן הסרבי, אשר כל שחקן שהוא מעלה למגרש, לא משנה גילו או מיקומו על המגרש, נראה כאילו יצא ממטען ונותן את כל מאת האחוזים לטובת האליפות. האורחת החיפאית, תגיע למשחק עם רצף של עשרה משחקים ללא הפסד, כשמימר משלים קאמבק אדיר של הקבוצה, אותה הוא לקח כשהייתה מתחת לקו האדום והיום היא נמצאת במקום הרביעי, שתי נקודות בלבד מהמקום השני. חיפה תיאלץ להסתדר ללא פלקושצ'נקו, שחצה את הכביש ועבר למכבי חיפה, אך הוא לא היה הבורג היחיד בהצלחה של חיפה, שנראית רעננה, לחומת ומלאת מוטיבציה לאורך המשחקים, עם כמות שערים אדירה, אשר מצביעה על כמעט שני שערים למשחק בממוצע העונה. בנוסף, החתימה הקבוצה את שלומי אזולאי ממכבי חיפה, רכש שיכול להוסיף המון לחבורה של מימר. עבור מכבי, המשחק הוא עוד ניסיון של אחת מהקבוצות החזקות בליגה להיות המוקש שיעמוד מול הרצון לעונה ללא הפסד, רצף אותו לא תרצה לעצור בביתה, כשמנגד, חיפה לא רוצה לעצור את הכיבושים ואת הריצה האדירה שלה לצמרת, כשהיא יכולה לראות ממש בגובה העיניים את המאבק על מקום באירופה, למרות ההדחה מהגביע.

תנסה להבקיע ולהמשיך את הרצף גם מול המוליכה. הפועל חיפה (האתר הרשמי של הפועל חיפה)

מכבי חיפה- הפועל תל אביב (שני, 4/2, שעה 21:00)- המשחק המרכזי ואחד המעניינים שיש בליגה שלנו, לא משנה באלו מקומות בטבלה הקבוצות נמצאות. חיפה, שעד לא מזמן הייתה שכנה של הפועל בתחתית הטבלה, נמצאת היום במקום השני, נקודה בלבד מבני יהודה, כאשר למרות ההדחה מהגביע ושתי תוצאות התיקו המאכזבות בליגה, במועדון מרוצים מאוד מהתהליך שעושה מרקו בלבול ומאמינים שעם החיבור של שחקני הרכש הכישרוניים שועה, שכבר הראה ניצוצות ובאופן תמוה לא פתח בשבוע שעבר ופלקושצ'נקו, אליו החיפאים לטשו עיניים כבר תקופה ארוכה, הקבוצה תרוץ חזק מאוד לכיוון המקום באירופה. מצידו השני של המגרש, הפועל תל אביב מגיעה סוף סוף אחרי ניצחון, לאחר שניצחה בצורה מרשימה 3-2 את בני יהודה וכבשה במשחק רבע מכמות השערים שהבקיעה בכל העונה עד כה. בקבוצה, שבזכות הניצחון התרחקה שש נקודות מעל הקו האדום, כשהם במקום ה-11, התרשמו מאוד מהחיזוק, ולאסקיס ופריירה, כאשר הם רואים בהם נקודת מפנה לעונה המזעזעת של האדומים. הפועל תל אביב תנסה לחבר, לראשונה העונה, שני ניצחונות רצופים, כאשר היא רואה ביכולת של חיפה, שנחלשה קצת בשני המחזורים האחרונים, הזדמנות להשיג זאת. צפוי לנו משחק נפלא בסמי עופר, בו חיפה תנסה לשמח את היציעים, בעיקר לאחר שהתמיכה מהקהל התחילה לחזור בכל הכוח ולהעלות את הקבוצה למקום השני, דבר אותו אף איש במועדון לא דמיין לפני כחודשיים, כאשר מולה, התל אביבים מוולפסון ירצו להראות שהקבוצה מסוגלת לשמור על אופי, גם במשחק חוץ קשה,עם כיוון למומנטום חיובי שיוביל אותה לטעם מעט יותר מתוק מהעונה הזו.

 

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

שאר משחקי המחזור

מכבי פתח תקווה- הפועל רעננה (שבת, 2/2, שעה 16:00)

מ.ס אשדוד- הפועל חדרה (שבת, 2/2, שעה 16:00)

בני יהודה- בית"ר ירושלים (שבת, 2/2, שעה 20:45)

קריית שמונה- בני סכנין (ראשון, 3/2, שעה 19:00)

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort