סריה א': יובנטוס הביסה את קייבו והחזירה את הפער בפסגה לתשע נקודות

במסגרת המחזור ה-20 בסריה-א אירחה הערב המוליכה, יובנטוס, לקרב קצוות את קייבו האחרונה. יובה רצתה להחזיר את הפער בצמרת, מנאפולי השניה, לתשע נקודות, כאשר מן העבר השני, האורחת ידעה שניצחון יעלה אותה מקום אחד למעלה, מעל פרוסינונה ויקרב אותה לאזור ממנו אפשר לחלום על יציאה מהקו האדום.

הרכבים:

יובנטוס: פרין, רוגני, קייךיני, דה שיליו, סנדרו, צ'אן, מטווידי, ברנרדרסקי, קוסטה, דיבאלה ורונאלדו.

קייבו: סורנטינו, באני, טומוביץ', רוסטיני, חטמאג', רדובאנוביץ', דפאולי, קיין, פליסייר, מג'וריני וג'אקריני.

המשחק התחיל בשליטה של יובנטוס, אך דווקא קייבו איימה ראשונה על השער, כאשר בדקה הרביעית מג'וריני מהצד הימני של הרחבה לכיוון השער, אך פרין עמד נכון ועצר בקלות.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

דקה 13- גול!! קוסטה התחיל התקפת מעבר באמצע, קרוב למרכז המגרש, חתך במהירות לכיוון האמצע ומקרוב ל-20 מטר מהשער, הניף את רגלו עם בעיטה נפלאה ומדוייקת לפינה הימנית, כדור שהכניע את סורנטינו. יובנטוס עלתה ליתרון 1-0.

בדקה ה-26 ברנרדרסקי פרץ נהדר לרחבה, ניסה להעביר רוחב ונבלם אצל באני, כאשר גם הריבאונד של הקשר נעצר אצל הבלם. דקה לאחר מכן ניסה גם דיבאלה את מזלו מרחוק, אך הכדןר הגיע למרכז השער ונקלט אצל סורנטינו.

בדקה ה-33 רונאלדו קיבל כדור בכניסה לרחבה, עשה תנועה קטנה לכיוון המרכז, בעט חזק לעבר הפינה, אך נעצר אצל השוער של קייבו. שתי דקות לאחר מכן, ברנרדרסקי בעט שטוח אחרי כניסה לרחבה, כדור שנעצר ברגלו של סורנטינו. לא עברה דקה ורונאלדו ניסה שוב מחוץ לשער, אך בעט החוצה.

בדקה ה-40, רדובאנוביץ' בעט מחוץ כדור חזק, אך פספס את המסגרת. שלוש דקות לאחר מכן פליסייר קלט כדור על החזה מקו ה-16, בעט מהאוויר ופספס בסנטימטרים את המשקוף.

דקה 45- גול!! דיבאלה קיבל כדור, פרץ נהדר לרחבה ומסר בין שלושה שחקנים לצ'אן, שעשה תנועה נהדרת פנימה, נעצר מול סורנטינו, בעט לפינה והכניע את השוער. יובנטוס הכפילה את היתרון ל 2-0.

רגעים ספורים לאחר השער, השופט שרק למחצית והוריד את הגברת הזקנה לחדר ההלבשה ביתרון בטוח. תוצאת המחצית 2-0 ליובנטוס.

סיים מבצע קבוצתי מושלם בשער שהכפיל את התוצאה. צ'אן (דף הטוויטר של  יובנטוס)

המחצית השניה נפתחה בהזדמנות גדולה של יובה, כאשר קוסטה הרים כדור נהדר מימין לצד השמאלי של הרחבה, סנדרו עלה טוב לנגיחה, אך סורנטינו הציל את קייבו מהשלישי של המארחת.

דקה 52- עצירת פנדל! קוסטה בעט כדור מתוך הרחבה שפגע בידו של באני, השופט שרק לפנדל והוציא צהוב לבלם, כאשר רונאלדו ניגש לכדור העונשין, בעט חזק לפינה הימנית, אבל סורנטינו זינק בצורה מדהימה ועצר את הכדור של הפורטוגלי.

בדקה ה-61, חילוף ראשון במשחק, כאשר קייבו הכניסה את ויגנטו במקומו של חטמאג'. שלוש דקות לאחר מכן, קייבו ביצעה חילוף נוסף, עם כניסתו של סטפינסקי על חשבונו של פליסייר. לא עברה דקה וקייבו ערכה גם את החילוף האחרון שלה, כשדפאולי ירד לספסל ופינה את מקומו ליארוזינסקי.

בדקה ה-67, מג'וריני נגח מתוך הרחבה לאחר הרמה נהדרת, אך זה היה חלש מדי ולא מדוייק, ישר לידיו של פרין. אחרי דקה, ברנרדרסקי בעט מרחוק ופעם נוספת לא מצא את המסגרת.

בדקה ה-71, רוסטיני ניסה את מזלו מרחוק, היה קרוב למסגרת, אבל פספס את הקורה בכמה מטרים.

בדקה ה-74, ברנרדרסקי הכניס כדור נהדר לרחבה מהאגף הימני, רונאלדו היה פנוי מחמישה מטרים, אך החמיץ ברשלנות שער בטוח. בדקה ה-76 יובנטוס ביצעה את החילוף הראשון שלה, עם כניסתו של בנטאקור במקומו של קוסטה. דקה אחרי החילוף, ברנרדרסקי שוב עשה פעולה נהדרת, נכנס לרחבה ובעט מזווית אלכסונית, כדור ששוב הגיע לידיו של סורנטינו.

בדקה ה-79, כדור קרן הורחק מהרחבה והגיע לרגלו של ברנרדרסקי, שבעט מסובב כדור נהדר, אך שוב השוער של קייבו הציל את קבוצתו. בדקה ה-80, דה שיליו היה השחקן הראשון של יובה שקיבל צהוב הערב. בדקה ה-83, גם קיין, שחקנה של קייבו, קיבל צהוב.

דקה 84- גול!! לאחר העבירה של קיין, ברנרדרסקי ניגש לבעיטה חופשית מצד שמאל, מטרים ספורים מהרחבה, הרים כדור מדוייק שפגש את ראשו של רוגני, אשר הכניע את סורנטינו והפך את התוצאה לתבוסה. יובנטוס עלתה ליתרון 3-0.

בדקה ה-86, ברנדרדרסקי הנהדר יצא החוצה, כאשר ספינצולה נכנס במקומו. שלוש דקות לאחר מכן, גם יובה סיימה את מכסת החילופים שלה, עם כניסתו של קין על חשבונו של סנדרו.

לאחר שלוש דקות תוספת זמן, השופט שרק לסיום, השאיר את קייבו עמוק במקום האחרון והוציא את יובנטוס בהרגשה טובה, עם ניצחון קליל והשארת הפער המשמעותי מנאפולי. תוצאת הסיום 3-0 ליובנטוס על קייבו.

הופעה טובה מאוד של הקשר. ברנרדרסקי (דף הטוויטר של יובנטוס)

במשחק מוקדם יותר היום, ניצחה מילאן את גנואה 2-0 משערים של בוריני (72') וסוסו (83').

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort