משרד החוץ 10.11

פינת הלגיונרים השבועית

מעל 20 לגיונרים ישראלים משחקים ברחבי העולם בליגות השונות. חלקם כוכבים בקבוצותיהם, חלקם שחקני סגל שמתנדנדים בין ההרכב לספסל וחלקם…חייב קבוצה חדשה ודחוף כדי להציל את הקריירה.

טורפדו ארמאוויר (ליגה רוסית שניה)-חסן אבו זייד

חסן אבו זייד שוב ישב 90 דק' על הספסל בזמן שקבוצתו המשיכה בהתרסקות שלה בליגה השניה ברוסיה הפסד 2:0 לSKA  אנרגייה השאיר את ארמאוויר במקום האחרון שבוע נוסף.

אוסטריה וינה (ליגה אוסטרית ראשונה)-רועי קהת

וינה פגשה את זלצבורג בדרבי ישראלי בין רועי קהת (88 דקות, כרטיס צהוב ובישול) לבין עומר דמארי (71 דקות). הקבוצות נפרדו ב1:1 שמשאיר אותן באותו מצב. וינה ראשונה עם 31 נק', זלצבורג דולקת אחריה במקום השני עם 28.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

בייל-ביין (ליגה שוויצרית שנייה)-אור ברוך

אור ברוך ראה את בייל חוטפת מכה רצינית מהספסל כאשר הם הובסו בבית 3:0 על ידי ווהלן מהתחתית. המרחק מלוזאן שבראש הטבלה (עלייה לליגה הראשונה) הוא 7 נק' כעת.

ברייטון (ליגה אנגלית שנייה)-בירם כיאל ותומר חמד

הקבוצה ה"ישראלית" בצ'מפיונשיפ חזרה לנצח כאשר כיאל (90 דק') וחמד (71 דק') כרגיל פותחים בהרכב. הנצחון העלה את ברייטון למקום השני כאשר רק הפרש נקודות מפריד בינם לבין האל סיטי שמוליכה את הטבלה.

סלטיק (ליגה סקוטית ראשונה)-ניר ביטון

צמד משחקים הפכפך לניר ביטון וסלטיק. ביום חמישי ה"בויז" הובכו בבית מול מולדה בליגה האירופית, משחק בו ביטון ראה אדום ישיר בדקה ה-77. סלטיק נועלת את הבית עם 2 נק' בלבד כאשר 2 מחזורים לסיום ההפרש מפנרבחצ'ה שבמקום השני הוא 3 נק'. מצד שני הירוקים (וביטון עצמו) יכולים להתנחם בנצחון הגדול 4:1 על רוס קאונטי בו הקשר הישראלי גם כבש בנגיחה מה שהשאיר אותם במקום הראשון בטבלה עם 6 נק' פער מ"הארטס".

קלאב ברוז' (ליגה בלגית ראשונה)-ליאור רפאלוב

ליאור רפאלוב הפצוע טרם חזר למשחקי קבוצתו. בלעדיו ברוז' ניצחה את לגיה בליגה האירופית ועלתה למקום השלישי בבית עם 2 נק' פחות ממיטיילנד כשנותרו עוד 2 משחקים. בזירה המקומית ברוז' ניצחה 1:0 את גנק ועלתה למקום הרביעי בטבלה הצמודה בבלגיה (וזה עוד לפני קיזוז) כאשר לאוסטנד המוליכה יש רק 3 נק' פחות

הכוכב האדום בלגראד (ליגה סרבית ראשונה)-עידן ורד

עידן ורד לא עלה למשחקה של הכוכב האדום מול מטאלאץ' בליגה אבל ראה את חבריו פותחים את הפער העצום מבוראץ' שבמקום השני ל-16 נק'.

צסק"א מוסקבה (ליגה רוסית ראשונה)-ביבראס נאתכו

ביבראס נאתכו עלה מהספסל בדקה ה-47 במקום ורנבלום אך גם הוא לא הצליח למנוע את הפסד הבכורה של מוליכת הטבלה. הפער מרוסטוב השניייה צומצם ל6 נק'.

גנט (ליגה בלגית ראשונה)-חאתם עבד אל חמיד, רמי גרשון וקני סייף

קני סייף פתח בהרכב, ספג צהוב ואף כבש שער (הוחלף בדקה ה-60) במשחקה של גנט כאשר עאבד-אל-חאמיד וגרשון לא שותפו אבל גם הוא לא הצליח למנוע את ההפסד הביתי לשארלרואה. באלופה נמצאת במקום השני עם נקודה פחות מאוסטנד.

נאסטיק (ליגה ספרדית שניה)-גל אראל

גל אראל ישב 90 דק' על הספסל בזמן שנאסטיק ניצחה 2:0 את הואסקה הניצחון משאיר את הקבוצה במקום הרביעי כאשר רק נקודה מפרידה בינה לבין עלייה אוטומטית לליגה הראשונה בספרד.

גראסהופרס (ליגה שווצרית ראשונה)-מואנס דאבור

מואנס דאבור שוב השאיר את כולם חסרי מילים אחרי עוד הצגה בליגה השוויצרית. במשחק בין הראשונה לשניה כשכולם היו בטוחים שבאזל תדגיד את הפער החלוץ הישראלי חיכה לדקה ה-80 כשהתוצאה 2:2 כדי לנצח את המשחק בסנט יאקובס פארק ולצמצם את הפער ל-10 נק'. ל"חרגולים" מצפה עדיין המון עבודה קשה כדי לסגור את הפיגור הדו-ספרתי בטבלה.

אינגולשטאד (ליגה גרמנית ראשונה)-אלמוג כהן

אלמוג כהן שוב לא היה בסגל בגלל פציעה. אינגולשטאד ממוקמת בדיוק באמצע הטבלה, במקום העשירי אחרי ה0:0 מול גלאדבך.

לוקרן (ליגה בלגית ראשונה)-מוחמד גאדיר

מוחמד גדיר לא היה בסגל של לוקרן לתיקו 1:1 שמשאיר אותם במקום ה12 בטבלה.

מאריבור (ליגה סלובנית ראשונה)-סינטיהו סלליך ומרואן קבהה

מאריבור ממשיכה לנסות לבצע מהפך בטבלה אבל קל זה לא יהיה. הנצחון שלה השאיר את הפער על 7 נק' במשחק בו קבהה (89 דק') וסלליך (90 דק') פתחו בהרכב.

מוסקרון (ליגה בלגית ראשונה)-אופיר מרציאנו

אין חדש תחת השמש. אופיר מרציאנו שוב ראה את מוסקרון משחקת מהיציע.

פאו"ק סלוניקי (ליגה יוונית ראשונה)-אייל גולסה

אייל גולסה (68 דק') ופאו"ק ספגו הפסד מול קראסנודר בליגה האירופית שהשאיר אותם במקום השלישי עם 4 נק' פחות מהקבוצה לה הפסידו. לשניהן יש משחקים מול דורטמונד וגבאלה מה שאומר שסיכויי היוונים לעלות לא גבוהים. בזירה המקומית הקשר הישראלי שיחק 90 דק' מול קומוטיני אבל התיקו 3:3 דחק את פאו"ק למקום השישי בלבד, וממנו לא עולים לאירופה.

פטרולול פלויישטי (ליגה רומנית ראשונה)-טוטו תמוז

טוטו תמוז לא היה בסגל של פטרולול בגלל פציעה כאשר נועלת הטבלה סיימה בתיקו 1:1 מול קונקורדיה.

פ.צ. ת'ון (ליגה שווצרית ראשונה)-לוטם זינו

לוטם זינו לא עלה מהספסל במשחקה של ת'ון מול סנט גאלן. ההפסד 2:0 קבע שת'ון תרד למקום השביעי בטבלה.

ויטסה ארנהיים (ליגה הולנדית ראשונה)-שרן ייני

הקבוצה של אקס-מכבי ת"א חטפה הפסד ביתי לאלקמר (ייני עלה במחצית) ונתקעה במקום החמישי בטבלה 9 נק' פחות מאייאקס המוליכה.

וולין לוצק (ליגה אוקראינית ראשונה)-גל שיש

גל שיש וקבוצתו ממשיכים בעונה הנהדרת שעוברת עליהם. שיש עצמו דווקא ישב 90 דק' על הספסל אבל וולין שוב ניצחה ומקום באירופה הוא כבר לא ממש בגדר חלום עבור מי שכמעת ירדה ליגה בעונה שעברה. לשיש וקבוצתו חסרות 4 נק' כדי לעקוף את זורייה ולעלות למוקדמות הליגה האירופית.

אנחנו מדי שבוע בימי שלישי נעדכן בפינת "משרד החוץ" שלנו את מצבם של הלגיונרים. כמובן שאין לשכוח את מאמנה של נבחרת גאנה, אברהם גרנט בתור נציג מכובד של הקטגוריה אבל העדכונים לגביו יהיה פרטניים בזמן משחקי הנבחרת האפריקאית.

 

 

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Comments (1)

  1. כתבה מצויינת

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort