10 המתאגרפים הכי טובים במשקל כבד

בעולם יש הרבה מתאגרפים טובים, אבל באגרוף זה לא מספיק, אתה לא יכול להיות "טוב", אתה חייב להיות הכי טוב. אז קבלו את הרשימה של עשרת המתאגרפים הכי חזקים, טכניים וזריזים שנלחמו במשקל כבד. 10.ויטלי קליטסקו ד"ר ויטלי קליטסקו החל להתאגרף בשנת 1996 ולמעשה היה הראשון עם phd שנכנס לזירת אגרוף, תוך שלוש שנים ויטלי השיג שלוש אליפויות, אחת מהן אליפות עולם. בזירה ויטלי היה בלתי ניתן לעצירה, עם טכניקה בלתי צפוייה, מלהיבה ולמעשה הוא היה כל כך טוב שאחד משני ההפסדים היחידים שלו, היה בגלל שהוא הכה חזק מדי וקרע בעקבות כך את הרצועה של הכתף. ב2005 בשיא קריירת האגרוף שלו ויטלי הוא נכנס לפוליטיקה וזכה להצלחה מסחררת, ועד היום הוא מכהן כתור ראש העיר והמושל של קייב, אבל למרות הכניסה שלו לפוליטיקה הוא פרש רק ב2013 כשהוא עדיין מחזיק בתואר "אלוף העולם במשקל כבד". 9.אלכסנדר פובטקין אלכסנדר פובטקין לא בדיוק נראה כמו הטייפקאסט של משקל כבד, הוא שמנמן, נמוך, הריץ׳ שלו יחסית קצר ועם קצת חיתוך משקל הוא יכול להגיע לקרוזיירוויט. אבל דווקא בגלל החסרונות האלו פובטקין פיתח טכניקה בלתי שבירה שבזכותה הוא ניצח את מרבית הקרבות שלו, אבל גם ההפסדים שלו לא היו מבישים, ההפסד הראשון היה מול ולדימיר קליטסקו שהיה בשיא שלו באותה תקופה, וההפסד השני היה בקרב עם סוף ידוע מראש מול הכוכב העולה אנטוני ג׳ושוע שנמצא במסע לאיחוד כל אליפויות העולם במשקל כבד.

האנדרדוג הנצחי (Irish Examiner)

8. ג׳וזף פארקר פארקר נולד לאבא חולה אגרוף ומגיל צעיר הוא לבש את הכפפות. מגיל 21 הוא החל לקצור מתאגרפים ותוך כדי פיתח את טכניקת ההגנה הכי טובה באגרוף, הסנטר שלו לא נחשפת כמעט אף פעם וגם אם היא נחשפת היא כל כל חזקה שהמכות לא פוגעות בה. אבל פארקר החזיק באליפות עולם בדיוק כשאנטוני ג׳ושוע החל את המסע שלו לאחד את אליפויות העולם ובעל כורחו הוא נפגש לקרב מול ג׳ושוע, הקרב נמשך 12 סיבובים שלמים שבהם הוא חטף אינספור מהלומות מג׳ושוע אבל ג׳וזף לא נשבר והפך לאדם הראשון שלא הפסיד לג׳ושוע בנוקאאוט. שלושה חודשים אחרי הקרב עם ג׳ושוע עוד פעם הכריחו את ג׳וזף ללכת לקרב מול דיליאן ווייט ולמרות שהוא עדיין לא התחיל להחלים מהקרב מול ג׳ושוע הוא שרד 12 סיבובים אבל גם הפעם הוא הפסיד. אז אומנם הוא הפסיד שני קרבות אבל אני מאמין שפארקר ישתקם וימצא את העיתוי הנכון לחזור לטופ של האגרוף.

החיפזון מהשטן (stuff NZ)

7.דטוני ווילדר דטוני האדם הכי מסוכן בספורט אי פעם. הוא מחזיק ברקורד של 40 ניצחונות (39 בנוקאאוט, 19 בסיבוב הראשון) ותיקו אחד, הוא חורר את כל היריבים שלו כמו גבינה שוויצרית עם האגרופים שלו והטכניקה שלו אומנם נראת לא מושלמת אבל כל חור שלה מכניס את היריב למצב מסוכן. התיקו שלו היה מול אחד היריבים הכי קשים שיכלו לתת לו, טייסון פורי. בקרב מול פורי דטוני נחדר עם אגרופים במשך רוב הקרב אבל הוא הצליח כנגד כל הסיכויים להפך את התוצאה בסיבוב האחרון עם שני נוקדאונים ולהציל את עצמו מהפסד ראשון בקריירה.

לא משנה כמה פרוע תהיה הוא יהיה wilder
(USA Today)

6.ג׳ורג׳ פורמן פורמן היה פנומנלי, שום מכה לא הצליחה לגעת בו במשך רוב השנים שלו כמתאגרף וההפסד הראשון שלו היה מול מוחמד עלי. אחרי ההפסד הוא המשיך להלחם וקטף כמה וכמה אליפויות עולם. הוא פרש בגיל 48 אחרי הפסד לשנון בריגס בקרב ה81 שלו.

אם לא נוגעים בך אתה לא יכול לחטוף פרקינסון (etcnada)

5.לנוקס לואיס ללנוקס לואיס הייתה את החבטה הכי טובה באגרוף. היא הייתה פותחת את היריב שלו ונותנת לו את הצ׳אנס להביס אותו בקלילות יתרה. הוא היה בין האחרונים ששברו את הלסת של מייק טייסון והוא גם שבר את ויטלי קליטסקו ואחרי הניצחון הזה הוא פרש, אבל אם הוא היה ממשיך הוא היה יכול להשמיד את כל הצמרת של הענף.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
מחסל האגדות (fight saga)

4.מוחמד עלי מעופף כמו פרפר, עוקץ כמו דבורה. מוחמד עלי קיים את המשפט הזה במהלך כל הקריירה האייקונית שלו. הסטייל שלו היה ייחודי והוא המציא את האגרוף מחדש, נתן כבוד בזירה וגידף בלי סוף מחוץ לה ואפילו יצר את הבסיס לMMA ביחד עם אנטוני אינוקי. המורשת שלו בלתי מעורערת והטכניקה שלו מדהימה אבל הסיבה שהוא נחשב להכי טוב היא בגלל ההילה שנוצרה עליו, כיום ספק אם הוא היה מגיע לטופ.

מורשת אלמותית (USA Today)

3.טייסון פורי המתאגרף הכי מאוזן בעולם. טייסון פורי עצר את דאטוני ווילדר, הביס את ולדימיר קליטסקו ובנסיבות אחרות הוא היה אמור להיות אלוף עולם כרגע. אין שום מילה רעה להגיד עליו והוא המתאגרף עם הכי הרבה סיכויים לנצח את אנתוני ג׳ושוע.

עצר את הבלתי ניצן לעצירה (fox sports)

2.אנטוני ג׳ושוע הכוכב העולה של האגרוף. מחזיק ב3 מתוך 4 אליפויות העולם הפעילות ושם לו למטרה לסיים את מה שולדימיר קליטסקו התחיל, להחזיק את כולן. ג׳ושוע בלתי מנוצח, יש לו לסת פלדה ואגרוף מברזל ובשילוב עם הטכניקה הדינאמית והמשתנה שלו זה הופך אותו ליריב הכי מסוכן שאפשר לפגוש בזירה.

ההווה והעתיד של האגרוף (haberturk)

1.וולדימיר קליטסקו האח הצעיר של ויטלי (והדוקטור השני שדרך בזירת אגרוף) לא פחד משום קרב בקריירה שלו, הוא היה בטופ של שרשרת המזון מקרב הבכורה שלו ב96 ועד ההפסדים שלו מול ג׳ושוע ופורי ואם אח שלו לא היה מחזיק בתואר של הWBC הוא גם היה הראשון שהיה מחזיק בכל אליפויות העולם במקביל. הטכניקה שלו הייתה מאוד דומה לשל אח שלו אבל הרבה יותר שלמה והוא היה הרבה יותר רגוע בזירה ולמרות שהוא ספג הפסדים הוא למד מהם הרבה ולדעתי הוא אפילו יכול לנצח קרב חוזר מול ג׳ושוע למרות הגיל המופלג שלו.

המתאגרף הטוב בהיסטוריה (indipendent)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית