למרות הפסד מביש, ריאל מדריד העפילה לרבע גמר גביע המלך

לא רק בליגה  לא הולך לריאל. גם בגביע המלך אי אפשר למצוא נחמה. ריאל מדריד, שמקרטעת מאוד בליגה ובצ'מפיונס העונה, אמנם עלתה לרבע הגמר בטורניר, אך  הערב את לגאנס 1:0 במשחק חוץ שהיה לפרוטוקול בלבד (ריאל ניצחה במשחק הראשון 0:3). בריית'וויט כבש לזכות לגאנס, קיילור נבאס במשחק פשוט מעולה הציל את ריאל ממבוכה גדולה עוד יותר.

במשחקים נוספים הערב בגביע המלך, סביליה העפילה לשלב הבא לאחר הפסד 1:0 לאתלטיק בילבאו הערב (שער של גורוזטה בדקה ה-77), אך עם ניצחון 1:3 במשחק הקודם (2:3 בסיכום שני המשחקים), ואתלטיקו מדריד הודחה במפתיע לג'ירונה, לאחר 3:3 משוגע במטרופוליטנו, כאשר גריזמן העלה כבר את אתלטיקו ליתרון הנחשק בדקה ה-84, סיידו דומביה כבש את שער השוויון הכל-כך חשוב שהעלה את קבוצתו לשלב הבא בעקבות שערי חוץ (המשחק הראשון הסתיים בתוצאה 1:1).

הרכבים: 

לגאנסא. קוייאר, ו. קראבץ (ג'. סילבה 75'), ד. סיובאס, ק. אומרו, א. בוסטנזה (י. אן נסירי 70'), חואנפראן, ג'. גומבאו (ח. ארנאיס 63'), רסיו, אראסו, מ. בריית'וויט, ס. מרינו

ריאל מדריד: ק. נבאס, א. אודריוסולה, ר. וראן, נאצ'ו, ס. רגלון רודריגס (ד. סבאיוס 46'), קאסמירו, פ. ולורדה, ל. ואסקס, איסקו (כ. גונסאלס 68'), מרסלו, ו. ג'וניור

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

מהלך המשחק:

מחצית ראשונה:

המצב הראשון במשחק הגיע דווקא מצידה של לגאנס, כשסיובאס בעט כ-25 מטר משערו של נבאס, אך לא היה מדויק והכדור יצא החוצה.

ברבע השעה הראשונה של המשחק לא היו איומים רציניים מצד שתי הקבוצות ואכן נראה שריאל הגיעה לשחק רגוע ובעיקר כדי לתת לשחקניה המרכזיים מנוחה לקראת המשך הדרך.

בדקה ה-19 סיובאס שוב התחיל איום על שערה של ריאל, שהרים כדור לראשו של מרינו שמוקם ברחבה, אך נגיחתו לא הייתה מוצלח ולחפה מעל המשקוף.

לגאנס אכן הגיעה למשחק מוכנה יותר מריאל, ובדקה ה-22 כמעט וכבשה שער! הכדור הגיע לקרבץ שהיה ברחבה לאחר הרמה טובה, אך לוקאס ואסקס היה במקום וברגלו מנע מבוכה גדולה בריאל עם תחילת המשחק.

בדקה ה-24 לגאנס המשיכה ב"בליץ" שלה וקרבץ ששרף את הגגף שלח כדור מעולה מצד שמאל לעבר הרחבה, אך מרינו לא הצליח לשים את הרגל ולבעוט לעבר השער.

עברו עוד 2 דקות, ולגאנס שוב פעם קרובה מאוד לשער! לאחר בלבול ברחבת ריאל שכלל יציאה לא חכמה של נבאס, הכדור הגיע לגומבאו מחוץ לרחבה, שבעט לא מדויק ופגע באחד השחקנים ברחבה. ההתקפה לא הסתיימה, מרינו נגח מצוין מהרחבה ופספס את הקורה בסנטימטר. הזדמנות מצוינת.

בדקה ה-28 ריאל סוף סוף עם סוג של איום ראשון על שערו של קוייאר. לאחר כניסה טובה של מרסלו, איסקו קיבל כדור טוב ברחבה אך הגנת לגאנס חסמה את האופציה. לא חלפה דקה וריאל שילשה את האיומים שלה, עם עוד ניסיון בעיטה של איסקו שנחסם ע"י חונאפראן ובעיטה של ולורדה מחוץ לרחבה שנעצרה ע"י קוייאר.

אין 1:0 יותר מוצדק מזה! לגאנס תקפה ותקפה, ולבסוף כבשה!לאחר הרמה מצוינת, החלוץ בריית'וויט נגח חזק ופגע בקורה. מרינו עט על הריבאונד, נעצר ע"י קיילור ולריבאונד השני הגיע בריית'וויט בעצמו, שמול שער חשוף כבש את השער הראשון במשחק. ריאל בצרות?

רגע השער (חשבון הטוויטר הרשמי של לגאנס)

בדקה ה-40 קיילור נבאס עצר מצוין בעיטה מסוכנת של רסיו שהגיעה מחוץ לרחבה. הבליץ לא נפסק רק בשער הראשון, ובשביל ריאל, רבע הגמר לא בהכרח נראה באופק.

בדקה ה-41 ויניסיוס קיבל כדור טוב ברחבה, ובין שני שחקנים בעט לא מספיק טוב ופספס את המסגרת.

מחצית שנייה: 

בדקה ה-46 קוייאר לא הדף טוב הרמה של ולורדה, אך למזלו ויניסיוס שהיה ברחבה לא עט על הריבאונד והמצב של ריאל התפספס.

בדקה ה-65 ויניסיוס ג'וניור ניסה שוב את מזלו עם בעיטה מחוץ לרחבה, אך היא הלכה גבוהה מעל המשקוף.

בדקה ה-68 בריית'וויט כמעט וכבש את השער השני של לגאנס כשקיבל הזדמנות מצוינת בתוך רחבת ריאל, אך אודריוסולה הציל את קבוצתו משער שני ומאוד מסוכן.

בדקה ה-73 ויניסיוס שוב פעם עם בעיטה, הפעם מתוך הרחבה מצד שמאל, אך שוב חלש מדי, וקוייאר היה במקום.

משחק לא רע למארחים (חשבון הטוויטר הרשמי של לגאנס)

בדקה ה-83 בריית'ווייטשוב פעם קיבל הרמה טובה, מתוך הרחבה נגח אך קיילור נאס היה במקום.

בדקה ה-85 לגאנס החמיצה הזדמנות אדירה לעלות ליתרון כפול ואולי עוד להפתיע בדקות האחרונות של המשחק. מרינו קיבל כדור נהדר ומצא עצמו באחד על אחד מול נבאס, אך בעט גבוהה מעל השער והחמיץ ברשלנות.

בדקה ה-86 פלגרינו הורחק מהמשחק בעקבות טענות קשות שלו אל עבר השופט לפנדל לאחר ספק נגיעת יד של אודריוסולה

ובדקה ה-90, איברהים דיאז החמיץ הזדמנות אדירה להשוות את התוצאה! ויניסיוס פרץ מצוין באגף השמאלי, ועם המהירות שלו חלף על פני חואנפראן, מסר רוחב מעולה לדיאז שהיה לגמרי לבדו מול השוער. האופציות היו יכולות בעיטה, הקפצה או סתם לעבור את השוער, אך לבסוף דיאז בחר בשילוב מוזר בין הקפצה לבעיטה, פספס את השער והכדור הלך לקורה.

בדקה ה-93 קיילור נבאס שבמשחק פשוט מצוין, הציל 4 פעמים את ריאל מדריד תוך דקה וחצי. אם זה בנגיחה, או זה בבעיטה חזקה או מהאוויר, השוער היה בכל מקום ומנע מלגאנס לכבוש את השער השני.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort