אותה הגברת, במדינה אחרת: יובנטוס זכתה בסופר קאפ האיטלקי עם ניצחון על מילאן

בניגוד לרוב הליגות באירופה, אשר מפגישות בין האלופה לבין מחזיקת הגביע רגע לפני פתיחת העונה, הערב, קרוב לאמצע עונת המשחקים בסריה אה, התקיים גמר הסופר קאפ האיטלקי, לאחר הפסקה של שנה בה לא התקיים המפעל, שהפגיש את יובנטוס ומילאן, כאשר המפגש התקיים באיצטדיון המלך עבדאללה שבערב הסעודית. יובנטוס, שזכתה בדאבל בעונה שעברה ומובילה את הסריה אה בבטחה, רוצה השנה להתנפל על כל התארים וידעה שזו ההזדמנות לתואר ראשון העונה, מתוך ארבעה אפשריים. מנגד, המילאנזים שנמצאים במקום החמישי, במרחק קטן מאוד מהרביעייה הראשונה, אשר מובילה למקום בליגת האלופות, רוצים להחזיר את האימפריה הגדולה באדום- שחור, כאשר גאטוסו וחבורתו יצאו למפגש הערב עם רצון רב לנצח ולתת הצהרת כוונות שיש לה מה למכור גם מול יובה, בנוסף למומנטום הרב שניצחון במשחק כזה יכול לתת לה.

הרכבים

יובנטוס: שצ'סני, בונוצ'י, קייליני, קנסלו, סנדרו, בנטאקור, פיאניץ', מטווידי, דיבאלה, קוסטה ורונאלדו.

מילאן: דונארומה, זאפאטה, רומאניולי, קלבריה, רודריגז, קסי, בקאיוקו, פקואטה, קסטייחו, קוטרונה וצ'להאנולו.

יובנטוס נראתה טוב יותר בדקות הראשונות, כאשר כבד בדקה הרביעית, קנסלו ליהטט באגף ימין, הכניס כדור נהדר לקוסטה, שחיכה בתוך הרחבה, בעט חזק וגבוה, אבל הכדור לא הגיע למסגרת.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

בדקה ה-17 קנסלו נכנס נהדר לרחבה, בעט ברגל ימין כדור שטוח לפינה הרחוקה, אך פספס בכמה סנטימטרים את שערו של דונארומה.

בדקה ה-21, צ'להאנולו קיבל את הכרטיס הצהוב הראשון במשחק.

בדקה ה-24, קסטייחו השתלט על כדור שייצא מרחבת יובנטוס, בעט מחוץ לרחבה, אך זה היה גבוה מדי.

בדקה ה-26, גם שחקן של יובה קיבל כרטיס, כאשר הצהוב הונף לעברו של אלכס סנדרו.

בדקה ה-34, בתום התקפה אורכה ומסודרת של יובנטוס, קוסטה עשה תנועה לכיוון האמצע, מסר כדור נפלא לתוך הרחבה שהגיע למטווידי, אשר הכניע את השוער, אך השער נפסל בטענה נכונה לנבדל. בדקה ה-43, קוסטה הרים כדור נפלא לרחבה, אשר מצא את רונאלדו פנוי, הפורטוגלי ניסה בעיטת חצי- מספרת, אך הכדור עבר קרוב לקורה. בדקה ה-44, פיאניץ' גלש מאוחר מדי לכדור, הגיע לרגל של שחקן מילאן וקיבל כרטיס צהוב.

בדקה ה-45, חילוף מסירות נהדר של מילאן הגיע בסופו של דבר לצ'להאנולו בתוך הרחבה, החלוץ בעט שטוח וחזק, אך שצ'סני הגיב נכון והדף את הכדור. השופט הוסיף שתי דקות, בתוכן הניף צהוב לקסטייחו, כאשר בסיומן שרק לסיום המחצית והוריד את הקבוצות לחדרי ההלבשה ללא שערים משני הצדדים. תוצאת המחצית 0-0.

שתי הקבוצות לא מצאו את הדרך להפגיש את הכדור עם הרשת במחצית הראשונה (דף הטוויטר של יובנטוס)

המחצית השניה נפתח עם הזדמנות גדולה של מילאן, כאשר קוטרונה קיבל כדור מצוין ברחבה, בעט חזק והרעיד את המשקוף של שצ'סני.

בדקה ה-58, פיאניץ' ניסה לסכן את השער של דונארומה עם בעיטה מחוץ לרחבה, אך הכדור עף רחוק מעל השער. דקה לאחר מכן, רונאלדו קיבל כדור באגף שמאל, חתך לתוך הרחבה ובעט היישר לידיו של השוער המילאנזי.

בדקה ה-60, קסטייחו בעט כדור שטוח ומסוכן מכ-20 מטר, אך הוא עמר ליד הקורה.

דקה 61- גול!! מטווידי החזיק כדור באגף השמאלי, מסר מעט אחורה לפיאניץ', הקשר הרים כדור אלכסוני מושלם לתוך הרחבה ומצא את רונאלדו חופשי, חמישה מטרים מהשער, מה שלא הותיר סיכוי לדונארומה מול החלוץ הפורטוגלי, שנגח פנימה והעלה את יובנטוס ליתרון. יובנטוס עלתה להובלה של 1-0.

בדקה ה-68, דיבאלה ביצע שני דאבל- פסים, אחד עם רונאלדו ואחד עם מטווידי, כאשר אחריהם הוא מצא את עצמו לבד מול דונארומה והכניע אותו, אך בפעם השניה במשחק, השער נפסל מכיוון שהובקע מעמדת נבדל.

בדקה ה-65, יובנטוס ביצעה את החילוף הראשון שלה, שצ'אן החליף את פיאניץ'. בדקה ה-70, גם מילאן הכניסה שחקנים חדשים למגרש בפעם הראשונה עם חילוף כפול, בו נכנסו היגוואין ובוריני, במקומם של קסטייחו ופקואטה.

דקה 73- כרטיס אדום! קסי ספג כרטיס צהוב. דקה לאחר מכן, השופט ניגש אל ה- VAR, הסתכל פעם נוספת על הכניסה של קסי בשחקן יובה, ביטל את הכרטיס הצהוב והניף לעברו כרטיס אדום ישיר.

בדקה ה-79, מילאן עשתה את החילוף האחרון שלה, הוציאה את קוטרונה והכניסה את קונטי. שלוש דקות לאחר מכן, עוד כרטיס יצא לעבר שחקן מילאנזי, עם צהוב לקלבריה.

הדקה ה-86, ברנרדרסקי נכנס למשחק, במקומו של בנטאקור. בדקה ה-88, גם רודריגז נכנס לרשימת המוצהבים של מילאן. בדקה ה-89, דיבאלה נכנס לרחבה ובעט, אך הכדור פספס את המסגרת. מיד לאחר מכן גם יובה סיימה את מכסת החילופים שלה, כשחדירה החליף את קוסטה. בדקה ה-94, רגע לפני שריקת הסיום, דיבאלה קיבל כרטיס צהוב לא משמעותי.

לאחר חמש דקות תוספת זמן, השופט שרק לסיום המשחק ושלח את יובנטוס, יחד עם רונאלדו, לחגוג תואר ראשון עונה ותואר ראשון לפורטוגלי בגברת הזקנה. תוצאת הסיום 1-0 ליובנטוס על מילאן.

עזר לחבריו לשמור על שער נקי מול המילאנזים. קייליני (דף הטוויטר של יובנטוס)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort