רסלקינגדום 13

הטוקיו דום מלא עד 0 מקום, 40 אלף קנו כרטיסים ועוד 15 אלף חולקו בחינם, ומרגע שהאירוע מתחיל אפשר להרגיש את החשמל באוויר.

קוטה איבושי (c) (אליט) נגד וויל אוספריי (כאוס) על האליפות במשקל פתוח

הקרב מתחיל בקצב מהיר, אוספריי מראה שינוי בסטייל שלו למשהו קצת פחות ראוותני אבל עדיין קליל. בקרב יש כל מה שתצפו לראות מהשניים האלו, החל מספוטים משוגעים עד להתחמקויות שלא עוברות את מבחן המציאות, אוספריי מסיים את הקרב עם מרפק שנותן לאיבושי זעזוע מוח ועם סטורם ברייקר. קרב מעולה, אוספריי נראה כמו מתאבק חדש ואני אוהב את השינוי הזה.

איך הצוואר שלו לא התנתק… (NJPW)

קנמארו ודספראדו (c) (סוזוקי גאן) נגד שינגו טאקאגי ובושי (LIJ) נגד R3K (כאוס) על האליפות זוגות במשקל קל

אני לא מאמין למראה עיניי, סוזוקי גאן תוקפים לפני שהקרב מתחיל!!!!! הרבה מאוד ספוטים במעט מאוד זמן. שינגו מנצח את הקרב עם לאסט אוף דה דראגונז על שו. כל הקבוצות נותנות הצגה כמו בגמר של ליגת הזוגות במשקל קל, אבל הפעם הם דחסו את זה ל7 דקות במקום 25…

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

טומוהירו אישיי (c) (כאוס) נגד זאק סייבר ג׳וניור (סוזוקי גאן) על אליפות בריטניה של Rev:Pro

הקרב מתחיל בחילופי מהלומות, סייבר מחפש איך לקרקע את טומוהירו אבל טומוהירו מחזיר לסייבר מלחמה, עד שבסוף סייבר נכנס לגיליוטינה ועובר לקוברה טוויסט ומכניע את בולדוג האבן כדי לזכות באליפות. קרב טוב ואפילו שהוא קצר הוא מצליח להכניס אלמנטים של פרורסו בלי לפגוע בשלמות שלו.

פרורסו במיטבו (NJPW)

גורילז אוף דסטיני (c) (בולט קלאב) נגד היאנג באקס (אליט) נגד איוויל וסאנאדה (LIJ) על אליפות הזוגות

הקרב מתחיל בבראוול של הקבוצות בצד הזירה. במהלך הקרב איוויל וסאנאדה דורסים את הבאקס ואת G.O.D, הבאקס מצליחים להגיע לפוזיציה של מלצר דרייבר בעל כורחם אבל טאמה טונגה נותן להם גאן סטאן, איוויל וסאנאדה מוציאים את הבולט קלאב מהזירה ומנצחים עם מג׳יק קילר ומונסולט על מאט. עוד ניצחון של LIJ בקרב שנועד לצנן את הקהל לקראת החלק השני של האירוע.

מונסולט מדהים (NJPW)

קודי רודס (c) (אליט) נגד ג׳וס רובינזון על אליפות ארצות הברית

ג׳וס וקודי עושים קצת ספוטים וזה נגמר עם שני פאלפ פריקשנים ברצף מג׳וס. קרב קצר מדי, השניים האלו יכולים לעשות (וכבר עשו פלאות) אם רק יתנו להם יותר זמן, אם הקרב הקודם צינן את הקהל, זה היה יותר בכיוון של שוק פריז…

קושידה (c) נגד טאיג׳י אישימורי (בולט קלאב) על האליפות במשקל קל

קושידה נכנס בכניסה ביזארית שכוללת אותו, מיניאטורה שלו ומסע בזמן. הקרב עצמו די איטי וטכני ולא הסטייל המהיר שאפשר לצפות לו בקרב של ג׳וניורים. קושידה נותן את כל מה שיש לו אבל טאיג׳י זוכה באליפות עם בלאדי קרוס. סך הכל, קרב ממש טוב אבל קצר.

קאזוצ׳יקה אוקאדה (כאוס) נגד ג׳יי וויט (בולט קלאב)

אוקאדה נכנס לזירה, אין לו בלונים, הוא חוזר למוזיקה הישנה שלו והכי טוב הוא חוזר לשורטס שלו!!! הקרב הזה היה מלא בתחבולות, ג׳דו התערב בקרב ועצר את המומנטום של אוקאדה כל פעם שהוא התחיל לעלות גבוה מדי. ג׳יי וויט מנצח עם התחמקות מהריין מייקר של אוקאדה לתוך בלייד ראנר. הניצחון הזה מסמל פוש גדול לג׳יי וחזרה של אוקאדה הקלאסי.

חזרתו של הריין מייקר (NJPW)

כריס ג׳ריקו (c) נגד טטסויה נאיטו (LIJ) על האליפות הבין יבשתית

נאיטו וג׳ריקו רצים אחד לתוך השני ומנסים להרוג זה את זה. כל פעם שנאיטו צובר מומנטום ג׳ריקו שובר אותו. בסוף נאיטו מתגבר על ג׳ריקו עם קוד ברייקר ודסטינו ומשיג את האליפות בחזרה. קרב טוב, אבל נופל מהקרב הקודם שלהם.

פיצח את הקוד (NJPW)

קני אומגה (c) (אליט) נגד הירושי טאנאהאשי על האליפות במשקל כבד

אומגה וטאנאהאשי יוצאים למלחמה, הם מנסים להשמיד אחד את השני עם כל מהלך שיש להם בארסנל, הקצב של הקרב רק הולך ומתגבר והספוטים רק נהיים יותר משוגעים. ההספמת וי-טריגרים של קני והסופר סנאפדראגון שלו מוסיפים לקרב את אותו הקסם של הקרב מול אוקאדה לפני שנתיים וטאנאהאשי גם מכניס לפה אפקט של קרב אפי עם שאילת מהלכים כמו הסטיילס קלאש של סטיילס והסנאפדראגון של קני עצמו. בסוף אחרי קרב מתיש טאנאהאשי מתחמק מהוואן וינגד אנג׳ל של קני ומביס אותו עם היי פליי פלואו שלישי במספר בקרב הזה. קרב מדהים, אומנם הוא לא ברמה של אומגה נגד אוקאדה אבל הוא אחד המיין איבנטים הכי טובים בהיסטוריה של רסלקינגדום.

קריצה לאוקאדה (NJPW)

לסיכום, האירוע היה מעולה אבל אחרי שלוש שנים של רסלקינגדום ברמה הכי גבוהה שיש, האירוע מרגיש קצת מאכזב. רוב הקרבות היו קצרים מדי אבל עדיין היו ממש טובים ולדעתי היה אפשר אפילו לחתוך חלק ולשים אותם בניו יירז דאש שקורה יום למחרת.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort