יש חיים בסיטי: הסיטיזנס ניצחו 2-1 במשחק העונה וחזרו למירוץ

המחזור ה-21 של הפרמייר- ליג הביא איתו את משחק העונה, בין מנצ'סטר סיטי לליברפול, כשכל 55,000 המקומות ב"איתיחאד" התמלאו עד אפס מקום לקרב האדיר. סיטי, שהגיעה בפיגור שבע נקודות מהמייטי-רדס, ידעה שהיא חייבת לנצח כדי לצמק את הפער מהפסגה ולהישאר במירוץ האליפות גם בתום משחקי חג המולד. מן הצד השני של המגרש, ליברפול יצאה למשחק החוץ במנצ'סטר כשהיא עדיין ללא הפסד העונה, עם רעב גדול לניצחון שיעלה את הפער מסיטי לעשר נקודות וישים אותה בעמדה נהדרת לעבר אליפות אנגליה הנחשקת.

הרכבים:

מנצ'סטר סיטי: אדרסון, סטונס, קומפאני, דנילו, לאפורט, ברנרדו סילבה, פרננדיניו, דוד סילבה, סטרלינג, סאנה ואגוארו.

ליברפול: אליסון, לוברן, ואן- דייק, ארנולד, רוברטסון, ויינאלדום, הנדרסון, מילנר, סלאח, מאנה ופירמינו.

המשחק נפתח בהתלהבות רבה מצידה של סיטי, אך היא לא התבטאה במצב מסוכן ברבע השעה הראשונה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

בדקה השמינית דווקא ליברפול הגיעה להזדמנות, כשארנולד קיבל כדור באגף הימני, הרים לרחבה ופגש את ראשו של פרננדיניו, בלם הסיטי, שרצה להרחיק אך נגח לשערו של אדרסון, אבל השוער היה במקום הנכון.

בדקה ה-18, סלאח הכניס כדור עומק נפלא למאנה, שבתוך הרחבה ניצב לאחד על אחד מול אדרסון, בעט נהדר ונעצר רק בקורה, כאשר ניסיון הרחקת הכדור של סטונס פגע באדרסון, עף לכיוון השער של סיטי אבל סטונס עצמו הרחיק ברגע האחרון מקו השער והציל את סיטי מיתרון של ליברפול.

בדקה ה-20 נשלף הכרטיס הראשון במשחק, עם צהוב לכיוונו של לוברן, בלמה של ליברפול. בדקה ה-28 סאנה פרץ לרחבה, מסר כדור נהדר למרכז שהגיע לדוד סילבה, אבל הבעיטה נעצרה בהגנה.

בדקה ה-31 גם שחקן של סיטי ראה צהוב, כאשר הכרטיס נשלף לעברו של קומפאני. בדקה ה-38 גם ווינאלדום קיבל צהוב, השני של ליברפול במשחק.

דקה 40- גול!! המהלך התחיל בפריצה מהירה של סאנה לרחבה מאגף שמאל, שמהצד שלח כדור טוב שנעצר אצל אליסון, אבל הריבאונד היה אצל סיטי שניסתה שוב להגיע לשער, כאשר בסופו של דבר ברנרדו סילבה קיבל כדור, שוב באגף השמאלי, העביר אותו לתוך הרחבה ואגוארו, מזווית קשה בצד שמאל של הרחבה סמוך לקו החוץ, בעט כדור גבוה שהכניע את אליסון והעלה את הסיטיזנס ליתרון. מנצ'סטר סיטי עלתה ליתרון 1-0.

לאחר מספר דקות מאוזנות ושתי דקות תוספת זמן, בתוכה לאפורט קיבל כרטיס צהוב, השופט הוריד את הקבוצות לחדרי ההלבשה, כשידה של מנצ'סטר סיטי על העליונה בשלב הזה של המשחק. תוצאת המחצית 1-0 למנצ'סטר סיטי על ליברפול.

בעיטה מכל הלב שהביאה לסיטי יתרון מבטיח. אגוארו (הטוויטר הרשמי של הפרמייר ליג)

המחצית השניה נפתחה שוב בדקות טובות של מנצ'סטר סיטי, אך כמו במחצית הראשונה לא הגיעה להזדמנות ממשית בעשר הדקות הראשונות, למעט בעיטה של פרננדיניו מחוץ לרחבה שעפה רחוק מעל השער.

בדקה ה-56 רוברטסון ניסה להרים כדור לרחבה ונבלם, אבל הריבאונד הגיע לארנולד שבעט חזק, אבל הכדור יצא החוצה. דקה לאחר מכן ליברפול ביצעה את החילוף הראשון שלה, כשהכניסה את פאביניו במקומו של מילנר.

בדקה ה-58 דנילו הצטרף להתקפה, בעט נהדר ברגל שמאל מכ-20 מטר, אך הכדור עבר ליד העמוד של אליסון. בדקה ה-63 אדרסון יצא רע מאוד לכדור נייח של ליברפול, פירמינו השתלט על הכדור ובעט כמעט מקו ה-16, אך קומפאני עצר לפני הקו.

דקה 64- גול!! ארנולד עשה הטעיה קלה באגף הימני והרים כדור אלכסוני ארוך לצד השמאלי של הרחבה, אשר פגש את רגלו של רוברטסון, שבנגיעה מהאוויר העביר ישירות לראשו של פירמינו במרכז הרחבה, החלוץ נגח נהדר, הכניס את הכדור לשערו של אדרסון והחזיר את ליברפול למשחק. ליברפול השוותה ל 1-1.

דקה לאחר השער גם סיטי עשתה את החילוף הראשון שלה, כאשר גונדואן החליף את דוד סילבה.

דקה 72- גול!! סטרלינג מסר כדור נפלא לסאנה שחיכה בצד השמאלי, נכנס בנגיעה אחת לרחבה ובאחד על אחד מול אליסון בעט שטוח, לקורה ופנימה. מנצ'סטר סיטי החזירה את היתרון ל 2-1.

בדקה ה-77, ליברפול הורידה את מאנה לספסל והכניסה במקומו את שאקירי, כדי לנסות ולהשיג שוויון.

בדקה ה-82, אחרי לחץ גדול של ליברפול, סיטי ניצלה את החוסר בהגנה ויצאה למתפרצת נהדרת, שהסתיימה באחד על אחד של אגוארו מול אליסון, אך הארגנטינאי עבר רק במעט את השוער ולא הצליח להבקיע.

בדקה ה-84 סלאח ניצב בעמדה מצוינת מול השוער, אך הכדור נהדף בצורה נהדרת על ידי אדרסון. כדור הקרן הגיע לרגלו של ויינאלדום, אך הרחקה מהקו שוב הצילה את הסיטיזנס.

בדקה ה-86 סטארידג' נכנס במקומו של ויינאלדום, בחילופה האחרון של ליברפול שעשתה הכל כדי להשוות, כשבמקביל סיטי הכניסה את ווקר במקומו של לאפורט. דקה לאחר מכן גם סיטי עשתה את החילוף האחרון שלה, עם כניסתו של אוטמנדי במקומו של קומפאני, שנפצע ולא היה יכול להמשיך.

בדקה ה-90 ברנרדו סילבה בעט מצוין לשער ונעצר, כאשר סטרלינג בעט את הריבאונד כשהוא מול השער במצב של שער בטוח, אך הכדור יצא החוצה.

לאחר חמש דקות תוספת זמן, השופט שרק לסיום המשחק, הוריד את ליברפול מאוכזבת ושם את מנצ'סטר סיטי חזרה במירוץ האליפות, כשהפער בפסגה עומד על ארבע נקודות בלבד. תוצאת הסיום 2-1 למנצ'סטר סיטי על ליברפול.

ינסו להשיג את האליפות בדרכים אחרות. ואן- דייק ופירמינו מתוסכלים באיתיחאד (הטוויטר הרשמי של הפרמייר ליג)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort