האם יצליחו להנחית את הטיסה מאילת בתל אביב? הכל לקראת המחזור ה- 13 בליגת ווינר

המחזור ה-13 בליגת ווינר- סל ייצא לדרך במוצאי השבת הקרובה, אחרי שבוע עמוס עם משחקי גביע ומחזור אמצע שבוע. גלבוע/גליל רוצה לחזור למומנטום חיובי במשחק חוץ קשה מול נס ציונה, חולון תארח מפגש קצוות עם אשדוד שתקבל בחזרה את סטול, ראשל"צ תנסה להמשיך ולהפתיע, אחרי הסנסציה הגדולה מול מכבי גביע, גם את ירושלים, הרצליה ונהריה ייפגשו למשחק תחתית לוהט, הדר ובאר שבע ינסו לנקום בהפועל תל אביב עם שחזור משחק "נאום המטומטמים" ובמוקד יעמוד המשחק המרכזי, בין מכבי תל אביב, שרוצה להוכיח מה המקום הראוי לה בטבלה, לבין הפועל אילת, הקבוצה הכי לוהטת בליגה. לפניכם ההכנה לכל משחקי המחזור, עם כל מה שתרצו לדעת לפני עוד סופ"ש ארוך של כדורסל ישראלי

עירוני נס ציונה- הפועל גלבוע/גליל (שבת, 5/1, שעה 18:15)– הקבוצה של נדב זילברשטיין, תעלה למשחק אחרי הפסד כואב במחזור האחרון למכבי ראשל"צ בהארכה, כשהיא במקום השביעי, נקודה בלבד מתחת לקבוצה האורחת, גלבוע/גליל, המדורגת חמישית. הכתומים, שנמצאים בתקופה לא מאוזנת עם ניצחונות והפסדים לסירוגין, ינסו לנצח בביתם את החבורה הצעירה של בית הלחמי, בעיקר בעזרתו של דקוואן קוק, שקולע 19 נקודות למשחק ומדורג שלישי ברשימת הקלעים של הליגה. מנגד, הצפונים, שהודחו בשבוע שעבר על ידי הפועל ירושלים מגביע המדינה ונמצאים ברצף שלילי של ארבעה הפסדי ליגה רצופים, ינסו לחזור לפתיחת העונה הטובה שלהם, בה הפסידו רק שני משחקים משמונה הראשונים, יחד עם השחקנים הצעירים הנהדרים שלהם והזרים המוצלחים, קרופורד, וויטינגטון, מילר וקלי, אשר ממוקם במקום השלישי בליגה מבחינת כמות הריבאונדים, עם יותר מתשעה. שתי הקבוצות רוצות לטפס למעלה בטבלה, מה שבוודאי יוביל למשחק מהנה ושקול.

הפועל חולון- מכבי אשדוד/באר טוביה (שבת, 5/1, שעה 20:20)– חולון, מוליכת הטבלה, אך עם משחק אחד יותר לפחות משאר הליגה, תארח את אשדוד, האחרונה בטבלה, עם שני משחקים חסרים, למפגש קצוות. הקבוצה של שמיר, שהבטיחה את מקומה בחצי גמר גביע המדינה על חשבונה של הפועל אילת, לא תרצה לאבד נקודות בית שנראות בטוחות, כשהיא חמושה בוולדן, וויאט ג'ונס ואטקינס ובישראלים שנותנים עד כה עונה טובה מאוד, הרוש, קליין ופניני הווינר הבלתי נגמר. מן העבר השני, אשדוד רוצה לצאת מהתחתית ולעצור את רצף ההפסדים בליגה, שעומד על ארבעה, כאשר במועדון מקווים שחזרתו של פול סטול, מלך היעילות של הליגה והחמישי בממוצע הנקודות למשחק, מההשעייה, יחד עם ליז שושי הנהדר שלוקח 9.6 ריבאונדים למשחק, השני בליגה, יעזרו לה לנסות ולעשות סנסציה בהיכל טוטו. על הנייר, משחק חד- צדדי לטובת החולוניה, אך אסור להספיד אף קבוצה שפול סטול משחק בה.

הווינר והזרים הנהדרים ינסו להשאיר את חולון בפיסגה. וולדן ופניני (הטוויטר הרשמי של מנהלת הליגה)

מכבי ראשון לציון- הפועל ירושלים (יום ראשון, 6/1, שעה 19:00)– ראשל"צ, שמגיעה מהמקום השמיני, אך לאחר שני ניצחונות רצופים בליגה וניצחון מפתיע ומרשים על מכבי תל אביב בגביע, שהעלה אותה לחצי הגמר על חשבון האלופה, רוצה להמשיך את המומנטום שלה גם נגד השלישית בטבלה ואחת המועמדות הבכירות לאליפות, הפועל ירושלים. המארחת, שמחזיקה את אחד המקומיים החמים בליגה, שנמצא במקום השני של ממוצע הנקודות בין הישראלים, איגור קולשוב (15 נק'), תנסה להפתיע את הקבוצה מהבירה ולעשות ניצחון ביתי גדול. החבורה של קטש, שגם כן העפילה לחצי גמר הגביע אחרי ניצחון על גלבוע/גליל, מגיעה אחרי שלושה ניצחונות ליגה רצופים, כאשר רק לפני מעט יותר משבוע הביסה בביתה את המוליכה, הפועל חולון\ בעשרים הפרש. גם הירושלמים מחזיקים בידם ישראלי שנמצא בעונה נהדרת עד כה, תמיר בלאט, אשר נותן כמעט 12 נקודות למשחק, במקום החמישי מהישראלים, כשהוא מפעיל נהדר את הזרים סביבו ויחד עם פלדין נותן הרבה תקוות לעונה גדולה עבור קטש. קשה לראות את ירושלים המפלצתית מפסידה הרבה פעמים העונה, אך גיא גודס, שנכנס נהדר לתפקיד, לא יוותר על ניצחון ביתי יקר.

מכבי תל אביב- הפועל אילת (יום ראשון, 6/1, שעה 21:00)– המשחק המרכזי של המחזור, מפגיש בין אלופת המדינה, שלכאורה נמצאת רק במקום השישי, אך יש לה שני משחקים חסרים ושני הפסדים בלבד העונה, לבין השניה בטבלה, שאמנם הודחה מגביע המדינה על ידי חולון, אבל ניצחה את כל תשעת המשחקים האחרונים שלה בליגה ויכולה לעלות לפיסגה אם תנצח בהיכל מנורה. מכבי, שנלחמת על ההזדמנות להגיע להצלבה ביורוליג, יודעת שכנראה תצטרך להתמקד אך ורק בליגה אחרי שהודחה בהפתעה מגביע המדינה, מה שמעלה את מפלס הלחץ אצל הצהובים, אשר לא מקבלים את תפוקה המצופה מהזרים במפעל המקומי, כשרק דיברתולומיאו, הראשון ברשימת הקלעים הישראלים, מראה יכולת אשר מספקת את המועדון והקהל. מן הצד השני של הפרקט, הדרומיים נהנים מעונה נפלאה, כאשר הם, בניגוד למארחת, מקבלים סחורה אדירה מהזרים שלה, עם בראיינט שמדורג שני בליגה בנקודות (20 למשחק), טוקוטו, הרביעי ברשימת היעילות, בריימו וסמית', כשכולם קולעים בדאבל פיגרס ונעזרים בישראלים בן שימול, זלמנסון, שולדבראנד והרכש הטרי, רפי מנקו. החבורה המלוכדת שבנה דרוקר, שמוסרת הכי הרבה אסיסטים בליגה, נראית כקבוצה שיכולה לרוץ לאליפות, כאשר המשחק ביום ראשון יכול להראות לכולם שהיא אכן מצהירה כוונות לכך, אך מכבי תרצה להוכיח שהיא עדיין הקבוצה של המדינה ושמקומה האמיתי הוא בפיסגת הטבלה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
רוצה להוביל את מכבי לכיוון פסגת הטבלה. ספרופולוס (הטוויטר הרשמי של מנהלת הליגה)

בני הרצליה- עירוני נהריה (יום שני, 7/1, שעה 20:10)– מפגש התחתית הקרוב יביא לאולם היובל את הקבוצה של פוטוצ'ניק, שנמצאת במקום התשיעי ורוצה להרוויח נקודות יקרות שיעזרו לה לברוח מהתחתית, לקרב נגד עירוני נהריה, שממוקמת במקום ה-11, אחד מעל הקו האדום, אך נקודה בלבד מהמארחת. הרצליה תבנה בעיקר על הצמד אדריאן- משעור, כאשר שניהם קולעים יותר מ-14 נקודות למשחק, כשאדריאן רביעי בליגה בריבאונדים עם 8.9 ומשעור שלישי ברשימת הקלעים בין הישראלים. הנהריינים, האחרונים בליגה מבחינת המדד, עם הכי הרבה איבודים והכי מעט אסיסטים למשחק, מחזיקים בידם את מלך הסלים של הליגה, מייק הנרי, שמחפש שיתוף פעולה עם אלן או אחרים כדי לנסות ולהציל לחבורה של המאמן החדש, אלפסי, את העונה הרעה. על אף המיקום המעט יותר גבוה של הרצליה והמשחק הביתי שלה, לא נראה שיש כאן פייבוריטית, אבל בטוח שתהיה כאן מלחמה עד הסוף.

הפועל תל אביב- הפועל באר שבע (שני, 7/1, 20:20)– שבוע בדיוק אחרי הניצחון הדרמטי של תל אביב על באר שבע ברבע גמר הגביע, שהדיח את הדרומיים והוביל ל"נאום המטומטמים" של רמי הדר, אנחנו מקבלים ב"דרייב אין" שידור חוזר למפגש המרתק בין הקבוצות. הקבוצה של פרנקו מגיעה למשחק מהמקום העשירי בטבלה, עם ארבעה הפסדי ליגה רצופים, כאשר מנגד באר שבע, המרעננת הרשמית של הליגה העונה, נמצאת במקום הרביעי ורוצה להמשיך ולהראות לכולם שהטבלה לא משקרת. תל אביב, שעברה שינויים רבים לאחרונה, מקבלת עד כה תפוקה מצוינת מריצ'ארד האוול ומחכה להתעלות גם מהרכש השני, ג'רל מקניל, על מנת להתקדם ולהיות בהמשך במקום שמוביל לפלייאוף. הקבוצה מבירת הנגב עדיין מנסה להתאושש מפציעתו של כריסטון, השחקן המוביל של הקבוצה, שלא כשיר עדיין, כאשר היא החתימה את מלסון כמחליף זמני ותקווה לקבל ממנו תפוקה טובה. אך גם בלי כריסטון, להדר יש קבוצה נהדרת עם דונאלדסון, מלך הריבאונדים של הליגה, סווינג, ווריק וברון, שנעזרים בקולמן ורותבארט היעילים ונותנים יחד עונה נהדרת. הפועל תל אביב לא יכולה להפסיד בבית במצבה ותעשה הכל כדי לנצח, אך כבר ראינו למה הקבוצה מבאר שבע מסוגלת, בטח כשהיא באה במטרה להקום על ההדחה בגביע.

 

 

סווינג, , ווריק וברון, שנעזרים בקולמן ורותבארט היעילים

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort