בדרך לנשיא עוצרים בטדי

בסוף השבוע הקרוב חוזר אלינו המפעל שאנו כל כך אוהבים, עם כל הרגש, המתח, ההפתעות הגדולות והדרמות, גביע המדינה בכדורגל. האם נראה סינדרלה לאורך כל הדרך? האם נצפה בהדחות מוקדמות? האם שוב נשבור שיניים עד תום מאבק פנדלים ממושך? סיבוב ח' כבר יצא לדרך, לאחר שאמש הפועל עכו, בני יהודה, קריית שמונה, הפועל עפולה, מכבי נתניה, ומ.ס אשדוד עלו עם ניצחונות על מחזיקת הגביע הפועל חיפה, בית"ר נורדיה, מגדל העמק, בני לוד, דבורייה והפועל רמת גן בהתאמה, אך החל מהיום אנחנו מקבלים מנה גדושה של מפגשים קריטים, מפגשים בעלי עבר היסטורי עשיר ומפגשים פיקנטים, כאשר במרכז עומד המשחק האדיר, שהיה בקלות יכול להיות משחק הגמר, בין בית"ר ירושלים למכבי תל אביב באיצטדיון טדי (שבת, 21:00).

שתי הקבוצות מגיעות למשחק עם מטרה ברורה, ללכת עד הסוף ולהגיע אל הנשיא רובי ריבלין, על מנת להניף את הגביע הנכסף. בית"ר ירושלים, עם 7 זכיות עד היום, עלתה השבוע, אחרי תקופה ארוכה, מעל הקו האדום של הליגה. הקבוצה של קלינגר יודעת שכרגע הדיבור על מיקום בטבלה שיוביל לאירופה, אפילו על מקום בפלייאוף העליון, הוא רחוק מאוד ולכן כרגע הדרך היחידה להגיע למפעל בינלאומי היא דרך הגביע. בנוסף לניסיון להגיע לאירופה, יש רצון גדול במועדון מהבירה לתת נחת ושמחה לאוהדים ולגמול להם על התמיכה הגדולה בקבוצה מאז הגעת משה חוגג, כאשר זכייה בגביע תהיה עבור האוהדים הצלחה נהדרת לעונה זו, מה שבוודאי לא חלמו עליו בקיץ הקשה שעבר עליהם ועל המועדון. הדרך לגביע ארוכה מאוד גם אם בית"ר תעבור את סיבוב ח', אך המשוכה הגדולה, אולי הגדולה ביותר, מגיעה כבר בשלב הזה והעפלה לשמינית על חשבון מכבי תהווה הצהרת כוונות ברורה לזכייה בגביע.

מכבי תל אביב, שיאנית הזכיות בגביע המדינה עם 23 (מתוכם 6 לפני קום המדינה), מגיעה אחרי ניצחון גדול בסמי עופר מול מכבי חיפה ורוצה להמשיך את המומנטום הנפלא בו היא נמצאת בליגה, שם היא בלתי מנוצחת העונה, גם לגביע. החבורה של ולדימיר איביץ' נראית פשוט נהדר העונה, כאשר כל שחקן שמקבל את חולצת ההרכב, כפי שראינו בשבת אצל אלירן עטר ומאור קנדיל, מפגין יכולת אדירה ונותן את חלקו בפאזל האיכותי והיעיל מאוד שהרכיב המאמן הסרבי. מכבי, שכבר לקחה מוקדם יותר את גביע הטוטו, כאשר עושה רושם שהיא בדרך לאליפות, רוצה השנה להסתער על כל התארים ולשחזר את עונת הטרבל ב- 2014/15, העונה בה לקחה את האליפות האחרונה שלה, לכן היא תגיע מלאת מוטיבציה ועם כל הכוח שלה למפגש בטדי.

רוצים קצת רגעי נחת בעונה הקשה. אוהדי בית"ר (דף הפייסבוק הרשמי של בית"ר ירושלים)

מצד אחד, לא נראה שיש קבוצה שמסוגלת לעצור את הדהירה התל- אביבית, אך מן הצד השני, בית"ר ירושלים, בטדי, היא אף פעם לא אנדרדוג ותגיע למשחק שיכול להיות חלק מהצלת העונה שלה, כאשר היא תרצה השנה להתקדם עוד צעד אחד קטן במפעל מעל ההישג של העונה שעברה, לזכייה בגביע. מה שבטוח, למרות מזג האוויר החורפי, יהיה רותח בטדי!

שאר המשחקים:

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

מכבי פתח תקווה- הפועל כפר סבא (שישי, 14:00)- מכבי פתח תקווה, שממוקמת במקום השביעי בליגת העל, מארחת את הירוקים מכפר סבא שנמצאים במקום השלישי, אך עם מספר נקודות שווה לשני המקומות הראשונים, כאשר רק הפרש שערים מפריד ביניהם, בעונה בה הירוקים הצהירו בבירור את כוונתם לחזור לליגה הבכירה. מכבי פתח תקווה אמנם פייבוריטית, אך צריך לזכור שבעונה שעברה, גם כן בסיבוב השמיני של הגביע, החבורה בירוק גברה על פתח תקוואים בפנדלים, לאחר תיקו אפס והדיחה אותם מהמפעל. הקבוצה מאם המושבות מגיעה לאחר פרשת יוסי בניון ובעונה בינונית עד כה, כפר סבא מדברת חזק בצמרת הלאומית, מה שמבטיח לנו קרב פתוח לחלוטין.

בני סכנין- אחי נצרת (שישי, 14:00)- כבר בסיבוב השמיני קיבלנו משחק טעון במיוחד, הלא הוא דרבי המגזר, שעד לפני שמונה שנים היה נראה בנוף ליגת העל, לפני ירידתה של אחי נצרת. סכנין, שעשתה השנה רכש מרשים עם הבאתם של קלאודמיר, ראדי וגאדיר, מדשדשת עד כה העונה ונמצאת רק במקום ה-11 בליגת העל. אחי נצרת מגיעה מהמקום ה-13 בלאומית, אחד בלבד מעל הקו האדום, כאשר בשורותיה משחקים עידו אקסברד הנהדר, יחד עם אנס דאבור, כישרון מבטיח ואח של מונאס, שמובילים את טבלת הכיבושים של הקבוצה העונה. שתי הקבוצות הודחו בסיבוב זה בעונה שעברה, כשאחי נצרת הפסידה לבאר שבע וסכנין הופתעה מול נס ציונה, מה שמוביל אותן לרצון משותף, לעלות לפחות שלב אחד יותר ולקחת את בכורת המגזר.

נצרת עילית- הפועל איכסל (שישי, 14:00)- מפגש לאומית מעניין מאוד שמפגיש בין החמישית בטבלה, נצרת עילית, שנמצאת במרחק שלוש נקודות בלבד מהפסגה, לבין איכסל, העולה החדשה לליגה הלאומית שממוקמת במקום ה-12. נצרת עילית מציגה מספר שחקנים מוכרים, בהם גיא דיין, אחמד קסום ואבי איבגי, השוער הוותיק בן ה-40. לעומתה, איכסל ברובה מורכבת משמות לא מוכרים ועם הרבה שחקנים שעלו איתה מליגה א', אך גם אצלה שני שמות מעניינים. שמעון הרוש, ששיחק במכבי נתניה בעבר ודלה איינוגבה, שהיה שוערה של בני יהודה, נונתנים קצת צבע לסגל של גילי לבנדה. נצרת עילית אמנם פייבוריטית, אך לא נופתע אם איכסל תעלה על חשבונה.

הפועל חדרה- סקציה נס ציונה (שישי, 14:00)- 'דרבי העולות המפתיעות' אפשר לקרוא למשחק שמפגיש בין העולה החדשה לליגת העל, שנמצאת במקום הרביעי עם מספר נקודות שווה לאלופה, הפועל באר שבע, לבין העולה החדשה לליגה הלאומית, שמוליכה את ליגת המשנה. בעונה שעברה חדרה הודחה בשלב הזה של המפעל בפנדלים על ידי נתניה, כאשר נס ציונה, ששיחקה אז בליגה א', הפתיעה את מכבי הרצליה (לאומית) ואת בני סכנין (ליגת העל), הגיעה עד לשלב שמינית הגמר הגמר ונעצרה רק אצל רעננה. החבורה של ניסו אביטן, בראשות מתיאוס, פלומיין, גומה ולוסיו, מלך השערים של הקבוצה תנסה להשלים את המשימה המצופה ממנה מול הפתעת העונה הקודמת במפעל, אשר תקווה שאחד השחקנים החמים בליגה, רז שטיין, יפתיע גם את חדרה.

הפועל ניר רמת השרון- מ.ס כפר קאסם (שישי, 14:00)- רמת השרון, אשר ממוקמת במקום השביעי בליגה הלאומית והודחה בעונה שעברה בסיבוב זה על ידי הפועל רעננה, תארח את קבוצתו של איסמעיל עמר, שחקן העבר הגדול של מכבי פתח תקווה, אשר משחקת בליגה א' דרום ונמצאת במקום השני, בעזרתם של יוסי אסייג, מלך שערי הקבוצה ואוהד אדלשטיין, שחקן מרכזי בסגל של עמר. כפר קאסם הפתיעה בסיבוב הקודם את הפועל פתח תקווה מהלאומית ורוצה להדיח קבוצה נוספת מליגת המשנה, אך קבוצתו של אלי כהן, שמדשדשת בליגה, לא תרצה להיות המופתעת התורנית ותסתמך על הכובש הבכיר שלה מוטי מלכה, שיחד עם יניב מזרחי הנהדר אמורים להוליך אותה לשמינית הגמר.

הפועל רעננה- הכח עמידר רמת גן (שישי, 14:00)- הקבוצה מהשרון, שהפסידה רק פעם אחת בחמשת משחקיה האחרונים בליגת העל ונמצאת במקום השמיני, הגיעה בעונה שעברה עד לחצי הגמר, שם הפסידה רק בפנדלים למחזיקת הגביע, הפועל חיפה. הכח רמת גן, שביקרה בליגת העל בשנות 2007 ו-2009, זכתה בעבר הרחוק פעמיים בגביע המדינה, אך נמצאת בליגה א' דרום החל מעונת 2015/16, אותה היא מוליכה בעונה זו, כאשר בעונה שעברה לא עברה את הסיבוב החמישי. הקבוצה של קורצקי לא אמורה להתקשות מול קבוצה שנמצאת שתי ליגות מתחתיה ותרצה להתקרב לפחות לשחזור העונה שעברה, כאשר עומר פרץ ינסה לספק סנסציית ענק עם המועדון בעל השם ההיסטורי.

מכבי חיפה- הפועל מרמורק (שבת, 17:30)- כמה שזה נשמע הזוי, החיפאים, במקום העשירי בליגת העל, מגיעים לחוצים מאוד למפגש הגביע מול האחרונה בטבלת הליגה הלאומית. מכבי חיפה, שעוד לא סגורה על זהות המאמן שיכול להוביל אותה, עושה כרגע עוד עונה מאכזבת ונראית חלשה מאוד, מה שהביא למשבר מול הקהל שלה ולמצב רוח קשה בחדר ההלבשה. מנגד, הפועל מרמורק, בבעלותו של הזמר אייל גולן, עושה את עונתה השנייה בליגה בלאומית, אך נראית בדרך הבטוחה חזרה לליגה א'. בעונה שעברה חיפה הביסה את מכבי תל אביב 3-0 בשמינית והודחה בדרבי ברבע הגמר, כאשר הפועל מרמורק הודחה בשמינית גם כן, על ידי בית"ר ירושלים, אחרי שעברה את סיבוב ח' במשחק קל מול הפועל כאוכב. הירוקים ינסו לקום מהקרשים אחרי ההפסד הביתי למכבי תל אביב ולהתפוצץ על היריבה מהלאומית, אך ניסן יחזקאל, בעזרתם של יקיר שינה, דניאל בורחל ורועי דיין, ששיחקו בליגת העל בעבר, ינסה לנצל את המשבר בכרמל ולקבוע את הפתעת הסיבוב.

האם חיפה תצליח לבלום את המשבר? (דף הטוויטר של המנהלת)

הפועל באר שבע- בית"ר תל אביב/ רמלה (שבת, 19:30)- האלופה, שמדורגת במקום השלישי בליגת ג'פניקה, במרחק 14 נקודות מהמוליכה מכבי תל אביב, יודעת שכגביע המדינה הוא כנראה התואר היחיד עליו נשאר לה להתמודד העונה, כאשר בשבת היא תארח את קבוצת הבת של מכבי תל אביב, אשר נמצאת במקום השישי בליגה הלאומית. בעונה שעברה, באר שבע נעצרה ברבע הגמר על ידי קרית שמונה, כשמן העבר השני בית"ר תל אביב הודחה כבר בסיבוב השביעי על ידי ביתר כפר סבא מליגה א'. באר שבע תתייצב בטרנר דרוכה, במשחק בו היא חייבת לנצח כדי לא להתחיל לארוז מזוודות עוד לפני 2019 ותקווה שהאסלביינק ימשיך במומנטום שלו ממשחק הליגה האחרון, כשלנגדה תגיע תל אביב/רמלה כאנדרדוג גמור, שאולי עם עקיצה של בוארון, הצעיר המבטיח שלה, או של אנסה, תצליח לחולל רעידת אדמה בבירת הנגב.

הפועל קטמון- הפועל תל אביב (שני, 20:30)- 'קרב הפועלים' בטדי מפגיש בין נועלת טבלת ליגת ג'פניקה, לבין השניה בליגה הלאומית, בין קבוצה ששייכת בחלקה לעמותת האוהדים לבין קבוצה המנוהלת לחלוטין על ידיהם ובעיקר, בין קבוצה שנמצאת במשבר עם חצי שער למשחק, לבין קבוצה שמחה שנראית במומנטום נהדר עם כמעט שני שערים למשחק. בעונה שעברה שתי הקבוצות עפו כבר בשמינית הגמר, כאשר העונה שתיהן חושקות בקמפיין טוב, תל אביב כדי להציל את העונה העגומה שלה, כשמנגד קטמון רוצה לנצל את המומנטום הנהדר שלה, אשר מראה שהיא בדרכה להעפלה היסטורית לליגה הבכירה. הפועל תל אביב, שמלך השערים שלה (עם שתי שערים בלבד העונה) עומר דמארי גמר את העונה, תנסה בכל זאת להבקיע שער קטן שייתן לה ניצחון. מן העבר השני, הקבוצה של זדה, בעזרתם של אבוחצירה ואגדה הנהדרים, שכבשו העונה כבר 6 ו-5 שערים בהתאמה, לא תוותר על ההזדמנות לנצל את מצבה של תל אביב ולהחזיר אותה לוולפסון בידיים ריקות.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort