בית"ר ירושלים איימה ללא הפסק, אך סיימה ב-0:0 מורט עצבים מול מכבי פתח תקווה

הקדמה:

בית”ר ירושלים תארח מאוחר יותר הערב באצטדיון טדי את מכבי פתח תקווה, זאת במסגרת משחקי המחזור ה-14 שפותחים את הסיבוב השני. אחרי ה-0:3 על הפועל תל אביב בשבוע שעבר, הקבוצה של ניר קלינגר, נועלת הטבלה למי ששכח, מקווה להמשיך במומנטום ולחבר ניצחון שני ברציפות.

הירושלמים יודעים שבעקבות ההפסד של בני סכנין, שלוש נקודות לא רק שיעלו אותם אל מעל הקו האדום, אלא גם יקרבו אותם מרחק שלוש נקודות מהמקום השישי בטבלה. מנגד, גם מכבי פתח תקווה סיימה סיבוב ראשון לא טוב מבחינתה, ואחרי העזיבה הסוערת של יוסי בניון, תשמח לשחזר ולו במעט את המפגש הקודם בין הקבוצות אותו ניצחו המלאבסים 1:4.

הרכבים:

בית"ר ירושלים – ניצן, זהבי, בן-חיים, קלטינס, שיימן, אייבינדר, סירושטיין, בוזגלו, ורד, אינברום, סילבסטר.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

מכבי פתח תקווה – גינזבורג, סיבוק, דנינו, סיסוקו, שיש, פירס, ברוסו, רוטמן, קאניוק, סולומון, חביבו.

מהלך המשחק:

בדקה השביעית של המשחק, לאחר מספר גישושים וחיפושים סביב הרחבות של היריבות באופן הדדי, הגיע המצב הראשון של המארחת במשחק. מאור בוזגלו בעט כדור חופשי ממרחק 29 מטרים, אך ישירות למרכז השער ולידיו של יוסי גינזבורג. בדקה ה-24, עיסא סיסוקו שלח כדור ארוך נפלא ומצא את דידייה ברוסו, שממרחק שבעה מטרים לא פגש כראוי את הכדור ופספס הזדמנות יקרה להכניע את איתמר ניצן. פתח תקווה כמעט ועולה ליתרון ובית"ר נרדמת ככל שהדקות עוברות.

עד הדקה ה-37, ספגו ארבעה שחקנים כרטיסים צהובים על משחק אלים – גל שיש לאחר שעצר את בוזגלו בעבירה, סילבסטר לאחר שגלש לרגליו של ברוסו, איינבינדר ואינברום גם הם ביצעו עבירות טיפשיות וזכו לכרטיסים. בדקה ה-39 הגיע המצב האחרון למחצית הראשונה – דוד קלטינס העביר מצד ימין כדור רוחב חד שפגע בעומר דנינו וניתז לכיוון הפינה השמאלית התחתונה, אך יוסי גינזבורג הצליח להדוף מקו השער. בסופו של דבר המחצית מסתיימת ב-0:0.

המחצית השנייה נפתחת ומצב גדול של מכבי פתח תקווה מתבזבז. מנור סולומון העביר כדור רוחב חד מצד שמאל ומצא את גידי קאניוק, שבעט ממרחק 12 מטרים, אך גבוה והכדור המשיך מעל לשערו של איתמר ניצן. עברו ארבע דקות, ורומאריו פירס ניסה לבעוט ובסוף יצא לו כדור עומק שהגיע ללירן רוטמן, שנגח ממרחק שבעה מטרים ופספס את מסגרת שערו של ניצן.

בדקה ה-63 גם ערן לוי המחליף קיבל כרטיס צהוב. שתי דקות לאחר מכן, עוד מצב לפתח תקווה. קאניוק הרים לתוך הרחבה כדור חופשי ממרחק 35 מטרים ומצא את תומאש סיבוק, ששלח כדור רוחב מצד ימין, אך המסירה של הבלם הייתה גבוהה מדי וחביב חביבו לא הצליח להגיע ולנגוח.

ככל שהמשחק התקרב לסיומו ככה המארחת הירושלמית התקרבה יותר ויותר לשער יתרון חשוב – בדקה ה-69 ערן לוי הרים כדור נהדר מצד שמאל ומצא את בוזגלו, שבעט מהאוויר כדור אלכסוני חד מצד ימין, אך מצא את הרשת החיצונית בלבד. שתי דקות חלפו ושמואל שיימן הרים כדור טוב מצד שמאל ומצא את בוזגלו שפעם נוספת ניסה להכניע את גינזבורג, אך פעם נוספת לא הצליח לדייק למסגרת.

בסופו של דבר, הלחץ של בית"ר לא הניב פירות והמשחק הסתיים ב-0:0 מאכזב. הקבוצה המארחת נראתה לא רע בכלל לאורכו של המשחק ועם קצת יותר מזל ודיוק, הייתה יוצאת עם מלוא שלוש הנקודות, אך במקום היא יורדת מתוסכלת. מכבי פתח תקווה מנגד סחטה נקודה במשחק לא טוב שלה והיא בהחלט יכולה להיות מרוצה.

מוקדם יותר היום התרחש משחק נוסף במחזור ה-14 אשר הביא בשורות משמחות לאוהדי בני יהודה – בשל כך שלאחר המהלומה שספגה מהמוליכה מכבי תל אביב במחזור הקודם, בני יהודה חזרה הערב לחייך עם יקר מפז 0:2 על מ.ס אשדוד, אולם הפעם את עיקר התודות היא צריכה להפנות לעבר השופט איתן שמואלביץ', שרשם החלטות שנויות במחלוקת וקיפח את הקבוצה של יובל נעים.

הכתומים משכונת התקווה של יוסי אבוקסיס המשיכו את העונה החלומית ותקעו יתד במקום השני עם 25 נקודות ומנגד, החבורה של יובל נעים נותרה מאוכזבת עם 13 נקודות בלבד והרבה חששות להמשך העונה, כשעל אף טעויות השיפוט הקריטיות, הדרומיים התקשו לייצר משחק התקפה ראוי וכמעט לא סיכנו את שערו של יהונתן שאבי. בקצב הנוכחי – הם בדרך לירידת ליגה.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort