בונדסליגה: 2:1 יקר לפרנקפורט על באייר לברקוזן

איינטרכט פרנקפורט אירחה הערב את באייר לברקוזן במסגרת המחזור ה-15 בליגה הגרמנית. פרנקפורט הגיעה למפגש מהמקום החמישי בטבלה אך לאחר שני הפסדים ברציפות בליגה. מנגד, לברקוזן הגיעה להתמודדות מהמקום העשירי בטבלה ולאחר שניצחה את משחקה האחרון בליגה נגד אוגוסבורג.

הרכב איינטרכט פרנקפורט: טראפ, סלסדו, פאלט, אנדיקה, דה קוסטה, פרננדז, ווילמס(גוזמן 84), קוסטיץ', גצ'ינוביץ'(סטינדרה 90), הלר, רביץ'(יוביץ' 81).

הרכב באייר לברקוזן: הראדקי, ווייסר(ביילי 63), טה, דראגוביץ', ידבאי, קוהר, ארנגויז(אלאריו 63), בלארבי, האברץ', ברנדט(פאוליניו 85), וולנד.

מהלך המשחק:

הפתיחה הייתה מהוססת מצד שתי הקבוצות אך בדקה ה-11 וולנד קיבל כדור בתוך הרחבה, החלוץ השתלט היטב ובעט אך נחסם ע"י פאלט. לברקוזן המשיכה לסכן את השער של טראפ. בדקה ה-15 ברנדט קיבל כדור עומק נהדר מבלארבי ונעצר היטב אצל טראפ. שלוש דקות חולפות ושוב מצב של לברקוזן. ברנדט נשאר פנוי 20 מטרים מהשער של טראפ, הקשר בעט חזק אך שוב השוער היה במקום.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
הפתיחה הייתה שייכת לאורחים(קרדיט לטוויטר הרשמי של באייר לברקוזן)

בדקה ה-21 מצב ראשון לפרנקפורט, הלר השתלט על הכדור מחוץ לרחבה ובעט חזק אך פספס את המסגרת.

גול!!!! בדקה ה-28 ווילמס מצא נהדר את קוסטיץ', הקשר העביר רוחב מצויין לדה קוסטה והקשר דחק מקרוב את היתרון של פרנקפורט, 1:0 למקומיים.

בדקה ה-36 פרנקפורט הייתה קרובה לשני. קוסטיץ' מצא את ווילמס עשרים מטרים מהשער, הקשר השתלט נהדר על הכדור ובעט חזק אך פספס במעט את המסגרת של הראדקי. לברקוזן נעלמה מהמגרש לאחר 20 דקות נהדרות בפתיחה ופרנקפורט שוב התקרבה לכיבוש. בדקה ה-41 הלר מצא את רביץ' ברחבה אך החלוץ נחסם ע"י טה והכדור הורחק.

בדקה ה-45 לברקוזן הראתה סימן חיים. בלארבי השתלט על הכדור בתוך הרחבה, הקשר הסתובב נהדר ובעט חזק אך מצא רק את הקורה. דקה חלפה ולברקוזן שוב סיכנה את השער. האברץ' קיבל מסירה נהדרת מארנגויז, הקשר בעט היטב אך גם הוא פספס את המסגרת.

מחצית.

לברקוזן פתחה היטב את המשחק ושלטה במהלך עשרים הדקות הראשונות. פרנקפורט השתלטה על המשחק לאחר פתיחה מהוססת והשיגה יתרון יקר.

יתרון יקר לפרנקפורט במחצית(קרדיט לטוויטר הרשמי של באייר לברקוזן)

מחצית שנייה:

הפתיחה הייתה שייכת לפרנקפורט. רביץ' תעתע בהגנת לברקוזן וחיפש את השער את גלישה של דראגוביץ' מנעה יתרון כפול לפרנקפורט. שתי דקות חלפו ושוב פעם רביץ' סידר מצב מסוכן לפרנקפורט. החלוץ חלף על פני שתי שחקנים ומצא את קוסטיץ', הקשר בעט היטב אך פספס את המסגרת.

גול!!! בדקה ה-57 פרנקפורט הכפילה את היתרון. כדור ארוך של טראפ נחת אצל דה קוסטה, הקשר גבר על שני שומרים ומצא את הלר בקו הימני, הלר העביר רוחב נהדר לקוסטיץ' שהיה צריך רק לדחוק מקרוב, 2:0 לפרנקפורט.

דקה חלפה ופרנקפורט הייתה קרובה לשלישי. גצ'ינוביץ חדר לתוך הרחבה של לברקוזן, הקשר מצא את קוסטיץ' ברחבה שהעביר מסירת רוחב לרביץ' אך החלוץ פספס מקרוב את המסגרת.

גול!!! בדקה ה-65 לברקוזן חזרה למשחק. ביילי שנכנס רק שתי דקות קודם לכן, השתלט על הכדור באגף שמאל והעביר רוחב נהדר לבלארבי שמקרוב דחק פנימה, 2:1.

בלארבי, החזיר את האורחים למשחק(קרדיט לטוויטר הרשמי של באייר לברקוזן)

לברקוזן ניסתה להשוות את התוצאה ושלחה המון שחקנים קדימה, פרנקפורט ניצלה את זה ויצאה למתפרצת בדקה ה-70. גצ'ינוביץ' גבר על שתי שחקנים ומצא את הלר באגף השמאלי, הקשר העביר רוחב חד לכיוון רביץ' אך חלוץ החמיץ ברשלנות מול השער.

בדקה ה-76 סלסדו ניסה להפתיע את הראדקי. הקשר חטף את הכדור באיזור קו מחצית המגרש ובעט לשער כדור עוצמתי אך הראדקי היה במקום.

שלוש דקות חלפו ושוב מצב נהדר לרביץ' החלוץ חטף את הכדור לטה ופרץ לתוך הרחבה של לברקוזן, הקרואטי בעט אך נהדר אצל הראדקי.

בדקה ה-88 יוביץ' מצא את הלר במסירת עקב נהדרת. החלוץ פרץ לרחבה של לברקוזן אך הבעיטה שלו נחסמה ע"י דראגוביץ'.

בדקה ה-91 לברקוזן הייתה קרובה מאוד לשיוויון. הגבהה נהדרת של האברץ' נחתה על רגלו וולנד, החלוץ גבר על פאלט ובעט אך טראפ היה במקום, הכדור החוזר גם היה של וולנד אך גם הפעם טראפ היה במקום.

לברקוזן שלחה בדקות הסיום המון שחקנים קדימה וחיפשה את השיוויון, פרנקפורט ניצלה זאת בשביל לצאת למתפרצת בדקה ה-93. הלר שלח כדור ארוך לעבר יוביץ' שהתקדם במהירות לרחבה של הראדקי אך הבעיטה שלו פספסה את המסגרת.

סיום המשחק.

ניצחון יקר לפרנקפורט(קרדיט לטוויטר הרשמי של איינטרכט פרנקפורט)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort