פרמייר ליג: סיטי שוב ראשונה לאחר ניצחון חשוב על אברטון

המשחק הפותח של המחזור ה-17 בליגה האנגלית סיפק לנו מפגש מרתק בין מנצ'סטר סיטי לבין אברטון.

מנצ'סטר סיטי, האלופה המכהנת הגיעה למשחק לאחר שהפסידה שבוע שעבר בפעם הראשונה  העונה בליגהלצ'לסי, איבדה את המקום הראשון לליברפול ועם מטרה אחת ברורה: לחזור למקום הראשון לפחות באופן זמני עד מחר ב-1800.

מנגד, אברטון הגיעה לאחר תיקו עם ווטפורד ו-3 מחזורים רצופים בהם לא הצליחה לנצח ובידיעה שניצחון – עם כמה שיהיה מפתיע, יעלה אותה למקום השישי על חשבונה של מנצ'סטר יונייטד. עם הרכב הגנתי, היא בעיקר רצתה להימנע משערים מיותרים..

במשחק התקפי מעולה מבחינתה של סיטי ושל גבריאל ז'סוס, היא ניצחה 3:1 מצמד שערים של החלוץ הברזילאי ששילש את מספר שעריו בליגה (מ-1 ל-3) ומשער של סטרלינג שעלה כמחליף. אך למרות זאת, ההגנה לקתה בחסר לעתים, מה שעזר לאברטון בשער המצמק, ולולא החמצות של ריצ'רליסון ייתכן והיינו רואים משחק צמוד אף יותר. עם כל זאת, ניצחון גדול לסיטי שחוזרת למקום הראשון.

הרכבים:

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

מנצ'סטר סיטי: אדרסון, פ. דלף, א. לאפורט, נ. אוטמנדי, ק. ווקר, א. גונדואן, פרננדיניו, ב. סילבה, ל. סאנה (ר. סטרלינג 66'), ג. ז'סוס, ר. מחרז (ק. דה בריינה 75')

אברטון: ג'. פיקפורד, ש. קולמן (ת. וולקוט 57'), מ. קין, י. מינה, ק. זומה, ל. דין, ברנרד (א. לוקמן 57'), א. גומש, ג. סיגורדסון (ט. דייויס), ריצ'רליסון, ד.קלברט-לווין

מהלך המשחק:

מחצית ראשונה:

בדקה ה-3 הניסיון הראשון הגיע מצידה של אברטון – קלברט לווין קיבל כדור נהדר ובעט בתוך הרחבה לעברו של אדרסון שהיה במקום ועצר את הכדור. למרות שהחלוץ של אברטון היה בקו אחד עם הגנת סיטי, דגל הנבדל הונף, שלא בצדק.

בדקה ה-14 החמצה פשוט אדירה לאברטון לאחר טעות נוראית בהגנת הסיטי! קייל ווקר ברשלנות לא אופיינית איבד כדור ללוקה דין באגף השמאלי, שהרים מיד לריצ'רליסון מן העבר השני ובמעין וולה/ בעיטת יעף הברזילאי כמעט והכניע את חברו לנבחרת אדרסון, אך הכדור הלך גבוהה מעל השער.

בדקה ה-16 פביאן דלף ניסה את מזלו בבעיטה מחוץ לרחבה, אך לא איום של ממש לפיקפורד, שקלט את הכדור בקלות.

בדקה ה-20 דלף בעט שוב מחוץ לרחבה, הפעם חזק הרבה יותר, אך גם גבוהה מעל המשקוף.

לא חלפה דקה ועוד הזדמנות מסוכנת מאוד לסיטי. לאחר פריצה של סאנה באגף השמאלי, גונדואן קיבל את הכדור, הרים מיד לרחבה במטרה להגיע לז'סוס, אך היה זה קין בלמה של אברטון שכמעט וגרם לשער עצמי לרעת קבוצתו. השחקן בסה"כ ניסה להרחיק את האיום, אך גרם לפיקפורד לזנק לעבר הכדור ולהרחיקו לקרן. ללא החושים החדים של השוער, קין היה הופך לגיבור הטראגי במשחק.

ובדקה ה-22, אנחנו כבר ב-1:0 לנמצ'סטר סיטי! גבריאל ז'סוס בשערו השני העונה מעלה את קבוצתו ליתרון חשוב כל כך, במיוחד בשבילו. השער הגיע לאחר איבוד שטותי של יירי מינה. גונדואן היה הראשון לקחת את הכדור ולהעבירו לסאנה. הקיצוני הגרמני שלח באמנות לז'סוס הפנוי שכל מה שהיה נשאר לו הוא לגלגל את הכדור לשער. 

שער שני בליגה של החלוץ המוכשר (חשבון הטוויטר הרשמי של מצ'סטר סיטי)

בדקה ה-30, סיטי הגיעה לעוד 2 הזדמנויות נהדרות לאחר קרן לזכותה. פעם היה זה פיקפורד להרחיק, ופעם לאפורט היה זה שנגח גבוהה מעל השער.

בדקה ה-33 אברטון הגיעה להזדמנות טובה של שיימוס קולמן. המגן פרץ באגף הימני לאחר דאבל פס נהדר עם ריצ'רליסון ושחרר הרמה טובה שנעצרה ע"י אדרסון בדרך להגיע ליעדה.

בדקה ה-40 פיקפורד הציל את אברטון מהשער השני שלה! לאחר בלבול בהגנה הכחולה, מאחרז בעט חזק לעבר השער מ-15 מטרים, אך השוער האנגלי היה במקום והדף את הכדור.

מחצית שנייה:

ובהתקפה הראשונה שלה במחצית השנייה, סיטי עולה ל-2:0 בעזרת שער נהדר של ז'סוס שהשלים צמד! בדקה ה-50 סאנה קיבל את הכדור ברחבה בצד שמאל והרים מדויק לראשו של ז'סוס. החלוץ הנהדר התרומם בצורה נהדרת, ולמרות שני בלמים שהיו אמורים לשמור עליו, נגח את הכדור היישר לשערו של פיקפורד האומלל, שלא יכל לעשות דבר.

בדקה ה-62 סיטי בעוד התקפה מסוכנת. גונדואן בדאבל פס עם מאחרז חלף על פני כל ההגנה ובעט לעבר השער, אך הכדור יצא החוצה.

ומשום מקום, אברטון חזרה למשחק עם שער מצמק של קלברט-לווין! התקפה מצוינת של אברטון בדקה ה-65 שהתחילה עם ריצ'רליסון, הברזילאי העביר כדור ללוקה דין, שהרים לעברו של קלברט-לווין. החלוץ נגח לעבר השער, אדרסון לא הגיב, וזה רק 2:1 לסיטי. המשחק ללא ספק נפתח מחדש.

אך אם חשבנו שנשאר לאברטון סיכוי כלשהו לחזור, סטרלינג קבר כל אופציה שכזו בדקה ה-69. פרננדיניו וגבריאל ז'סוס התמסרו ביניהם כאילו היו במגרש השכונתי בברזיל, והמבוגר יותר מבין השניים הרים כדור בתוך הרחבה לסטרלינג המחליף, שעלה רק שלוש דקות קודם לכן ונגח את השלישי של סיטי והתשיעי שלו העונה. 3:1 למנצ'סטר סיטי על אברטון במשחק פשוט נהדר!

שער נהדר למחליף (חשבון הטוויטר הרשמי של מנצ'סטר סיטי)

בדקה ה-71 ריצ'רליסון פספס עוד הזמדנות טובה לצמק לאברטון. החלוץ קיבל כדור נהדר על סף הרחבה לאחר דאבל פס עם קולמן, ובעט חזק וגבוהה מעל המשקוף.

בדקה ה-73 עוד התקפה טובה של אברטון הלכה לפח כאשר וולקוט החמיץ מצב מצוין לאחר שקיבל כדור בתוך הרחבה מטרים ספורים מאדרסון ובעט גבוהה מעל המשקוף.

בדקה ה-83 קלברט-לווין סיפק קכמעט את השער היפה במשחק! החלוץ קיבל הרמה נהדרת ברחבה ובנגיעה אחת עם העקב כמעט והכניע את אדרסון. למזלה של סיטי, השוער הנהדר היה במקום ועצר את הכדור.

ריצ'רליסון המשיך לאכזב המשחק, ובדקה ה-87 קיבל הזדמנוות נהדרת לכבוש כאשר סיטי איבדו כדור קרוב לרחב, אך הקשר מיהר לבעוט והכדור הורחק לקרן. עם בעיטת הקרן, יירי מינה הופל ע"י קייל ווקר ברחבה, השופט לא שרק לפנדל והתפתח עימות קל בין מינה לבין אדרסון, שהופסק עם התערבות השופט.

בדקה ה-91 סיטי יצאה למתפרצת מהירה, ולולא עירנות של פיקפורד שיצא מחוץ לרחבה כדי להרחיק את הכדור, סיטי הייתה כובשת את הרביעי שלה במשחק.

בדקה ה-94 השופט שרק לסיום המשחק הנהדר, ניצחון גדול לסיטי שחוזרת למקום הראשון, לפחות באופן זמני.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית