להרוויח כמה שיותר לפני החופשה: לקראת המחזור הקרוב בבונדסליגה

בסוף השבוע הקרוב יתקיים המחזור ה-15 בבונדסליגה, כאשר אנו בפתחו של שבוע עמוס, עם שלושה מחזורים רצופים תוך תשעה ימים, רגע לפני היציאה לפגרת החורף המסורתית בגרמניה. כל קבוצות הליגה ירצו לשפר עמדות ומיקומים בטבלה לקראת היציאה לחופשה הארוכה, כשכולן יודעות שהמומנטום צריך להתחיל במחזור הקרוב. אמנם דורטמונד נראית כאלופת החורף הבטוחה, עם הצהרת כוונות ברורה לאליפות, אשר תעצור את ההגמוניה של באיירן מינכן שזכתה בששת האליפויות האחרונות, אך שאר הטבלה נראית פתוחה לחלוטין, כאשר שש נקודות בלבד מפרידות בין המקום הרביעי, המוביל לליגת האלופות, למקום העשירי. נגיש לפניכם מספר משחקים אליהם מומלץ לשים לב, רגע לפני שנאלץ להיפרד לתקופה קצרה מאחת הליגות המרהיבות באירופה.

האנובר 96-באיירן מינכן (שבת, 16:30)- האלופה הבלתי מעורערת של גרמניה, שבתקופה זו בשנה שעברה יצאה לפגרת החורף כשכרטיס האליפות כבר כמעט הובטח לה, מדשדשת השנה ונמצאת אחרי 14 מחזורים במקום השלישי בלבד, כשהיא במרחק תשע נקודות מהמוליכה, בורוסיה דורטמונד. ניקו קובאץ', שמספר פעמים השנה הוזכר בכמועמד לפיטורים בתקשורת הגרמנית, יודע שהפסד במשחק קרוב, בחוץ מול האנובר, שעשוי להגדיל את הפער מדורטמונד לחד ספרתי, יכול בהחלט לסכן עוד יותר את מעמדו בקבוצה. באיירן תחסר את חאמס ואת טוליסו הפצועים, כאשר אריאן רובן נמצא בספק למשחק, מה שאמור להיות חיסרון משמעותי עבור האורחת. קובאץ' יקווה לעוד ערב נהדר של רוברט לבנדובסקי, במקום השלישי בטבלת הכובשים של הבונדסליגה, כדי לשאוף את אוויר ואולי, לצמק את הפער מדורטמונד לשש נקודות בלבד. מנגד, האנובר מגיעה מהמקום ה-17, אחד לפני האחרון, כשהיא רוצה להשיג ניצחון בית יקר על באיירן ולנסות לעלות מעל הקו האדום, כאשר היא נקודה אחת בלבד מהמקום ה-15. האנובר תחסר מספר שחקנים, כשביניהם סורג המורחק ובבו, השחקן מצטיין של הקבוצה עם שלושה שערים ושני בישולים, שנפצע ולא כשיר. באיירן מועמדת די ודאית לניצחון, אך אף משחק חוץ בגרמניה הוא לא פשוט ויהיה עליה לעבוד קשה כדי להישאר בצמרת.

משחק גורלי עבור באיירן ועבור מעמדו של המאמן. קובאץ' (דף הטוויטר באיירן מאניה)

הופנהיים- בורוסיה מנשנגלדבאך (שבת, 16:30)–  מנשנגלדבאך, אחת ההפתעות הנעימות של העונה, שנמצאת במקום השני, שבע נקודות מדורטומונד, כשהיא שתי נקודות מעל באיירן מינכן יוצאת למשחק חוץ קשה ביותר מול הופנהיים. האורחת, שניצחה בארבעה מתוך חמשת משחקיה האחרונים, רוצה לשמור על פער סביר מדורטמונד, שטרם הפסידה העונה ולנסות לצאת לפגרת החורף כשהיא עדיין במקום השני, מעל האלופה היוצאת שתנסה להשיג אותו בכל הכח. מנשנגלדבאך נהנית השנה מיכולת אדירה של תורגאן האזרד, אחיו של אדן, שכבש שמונה שערים ובישל שישה, יחד עם פלה הצרפתי שהבקיע גם כן שמונה שערים. מצידו השני של המגרש, הופנהיים, שנמצאת במקום השביעי בטבלה, שלוש נקודות בלבד מהטופ-4, סיימה השבוע את הקמפיין שלה בליגת האלופות ורוצה להתעסק אך ורק בבונדסליגה, במטרה להגיע להופעה חוזרת בצ'מפיונס. החבורה של נגלסמן, אחת הקבוצות המהנות באירופה, רוצה להמשיך ולהנות מקרמריץ' ונלסון הנהדרים, לנצח בבית את השניה בטבלה ולהיצמד חזק לצמרת הבונדסליגה.

בורוסיה דורטמונד- ורדר ברמן (שבת, 19:30)- דורטמונד, הממוקמת ראשונה, שניצחון יבטיח לה את את אליפות החורף, מארחת ב'סיגנאל אידונה' את ברמן, התשיעית בטבלה, אשר נמצאת במרחק ארבע נקודות בלבד מהטופ-4. דורטמונד עוד לא הפסידה העונה בליגה ונהנית מעונה אדירה של אלקאסר, מלך השערים של הליגה עם עשרה, כשרויס אחריו עם תשעה, יחד עם סאנצ'ו שבישל שש פעמים, במקום השני הליגה. רויס, פישצ'ק, דילייני וסאנצ'ו, יחד עם עוד מספר שחקנים נוספים, בספק למשחק, כאשר ברור שחיסרון של חלק מהם הינו משמעותי מאוד עבור החבורה של פאברה. ברמן, שניצחה במחזור האחרון לאחר חמישה משחקים ללא ניצחון, לא רוצה לוותר על מקום באירופה בעונה הבאה ותנסה להנחיל  לדורטמונד הפסד ראשון העונה בליגה עם אוסאקו, אגסטיין (בספק למשחק) וקרוז הנהדרים, יחד עם פיזארו הוותיק שינסה לתרום מנסיונו.

רד בול לייפציג- מיינץ (ראשון, 16:30)- לייפציג, שממוקמת רביעית בליגה, תארח ב'רד בול ארנה' את העשירית בטבלה, שנמצאת במרחק שש נקודות בלבלד ממנה ויכולה לצמצם את הפער ממנה למרחק ניצחון אחד. לייפציג, שהובסה במחזור האחרון בפרייבורג, רוצה לנצח ולהישאר צמודה לשלושת הראשונות, כשהיא יודע שהפסד עלול להוריד אותה מארבע הגדולות בבונדליגה. מלך השערים של לייפציג וחלוצה של נבחרת גרמניה, טימו וורנר, כבר עם שמונה שערים ושני בישולים העונה והוא רוצה להמשיך את היכולת הנהדרת שלו גם מול מיינץ, על מנת להחזיר את רד בול למסלול הניצחונות. מן העבר השני, מיינץ הצנועה עם שלושה ניצחונות והפסד אחד בלבד בחמשת משחקיה האחרונים, מה שהעלה את התיאבון בקבוצה של שוורץ. מטטה, החלוץ הצרפתי המצוין, יחד עם ברוסינסקי, המגן הגרמני שכבר בישל ארבע פעמים העונה, ינסו להכניע את לייפציג ולהצהיר כוונות לפני פגרת החורף ברצון הקבוצה להילחם על מקום באירופה בסוף העונה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
רוצה להשאיר את לייפציג חזק בצמרת. וורנר (דף הטוויטר של הבונדסליגה)

שאר משחקיי המחזור

נירנברג- וולפסבורג (שישי, 21:30)

אוגסבורג- שאלקה 04 (שבת, 16:30)

דיסלדורף- פרייבורג (שבת, 16:30)

שטוטגרט- הרטה ברלין (שבת, 16:30)

פרנקפורט- באייר לברקוזן (ראשון, 19:00)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית