משרד החוץ-פינת הלגיונרים השבועית

עונת הכדורגל החלה ו28 ישראלים פתחו אותה מחוץ לגבולות המדינה. רוב החבר'ה שלנו מתרכזים בבלגיה אבל יש לנו נציגות גם בשוויץ (לא רק בליגה הראשונה), בסלובניה, ספרד ואפילו באוקראינה למקרה ששכחתם. כל מה שרציתם לדעת על הכדורגלנים הישראלים שפותחים את עונת 2015-2016 בחו"ל נמצא כאן בשורות מתחת, לכם רק נותר לדפדף למטה.
טורפדו ארמאוויר (ליגה רוסית שניה)-חסן אבו זייד

אחרי 9 מחזורים קבוצתו של הקשר הישראלי ממוקמת במקום ה16 מתוך 20 במקום ממנו בסיום העונה יורדים לליגה השלישית. הקבוצה פתחה את העונה עם 5 תוצאות 0:0 רצופות, אחריהם באו 2 הפסדים 1:0 ו4:0, נצחון בודד 2:0 והפסד נוסף 2:0. שלבים המוקדמים של הגביע ארמאוויר ניצחה 2:0 את סק"א רוסטוב נה דונו. הקשר הישראלי (ששיחק כמגן שמאלי בכלל) שותף במשחק היחיד שהיה לקבוצה מאז הצטרף אליה, פתח בהרכב, ספג כרטיס צהוב והוחלף בדקה ה-65.

אוסטריה וינה (ליגה אוסטרית ראשונה)-רועי קהת

אחרי 7 מחזורים קבוצתו של רועי קהת נמצאת במקום השני עם 2 נק' פחות מיריבתה העירונית ראפיד. תרומתו של קהת למאמץ הקבוצתי מסתכמת כרגע בדרך כלל בעליה מהספסל (5 פעמים מתוך 7 משחקים), פעם אחת בהרכב (90 דק' מלאות) ופעם אחת ישיבה על הספסל 90 דקות שלמות. המאמן רואה בו חלק בלתי נפרד מהסגל ואחד שנכנס כמעט כל משחק אבל עדיין לא אחת שיכול להיות שחקן סגל לגיטימי. טור הסטטיסטיקה של קהת בינתיים ריק.

בייל-ביין (ליגה שוויצרית שנייה)-אור ברוך

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

קבוצתו החדשה של אור ברוך (אליה הצטרף ב31.8) ממוקמת במקום השני בליגת המשנה עם 14 נק' ובהחלט יכולה להילחם על עליה לליגה הראשונה בסיום העונה. בגביע הם הביסו בסיבוב הראשון קבוצת חובבים 10:1. ברוך כמובן טרם שותף בקבוצתו הטריה

סלטיק (ליגה סקוטית ראשונה)-ניר ביטון

עם כל כך הרבה שמפניות בעקבות תואר "איש המשחק" ניר ביטון תיכף יוכל לפתוח בר (צילום :דודו דהאן/SCOUTPUSH)
עם כל כך הרבה שמפניות בעקבות תואר "איש המשחק" ניר ביטון תיכף יוכל לפתוח בר (צילום :דודו דהאן/SCOUTPUSH)

קבוצתו של ניר ביטון נמצאת במקום הראשון של הליגה הסקוטית עם 16 נק' (אך לאברדין שדולקת אחריה משחק חסר ו15 נק'). סלטיק הודחה ממוקדמות ליגת האלופות לליגה האירופית והוגרלה לאותו בית עם אייאקס, פנרבחצ'ה ומולדה, בית שלא היה מבייש גם את ליגת האלופות. ביטון שותף בכל משחקי סלטיק חוץ מאחד אותו החמיץ בגלל פציעה ועוד אחד בו ישב על הספסל ולא נכנס כאשר בכל השאר פתח וכמעת תמיד השלים 90 דקות (הוחלף 4 פעמים כולן בדקות הסיום). הסטטיסטיקה של ביטון עד עכשיו עומדת על 3 שערים, בישול ו2 כרטיסים צהובים.

ברייטון (ליגה אנגלית שנייה)-בירם כיאל ותומר חמד

ברייטון ממוקמת כרגע בראש הטבלת של הליגה האנגלית השנייה ותנסה להישאר שם כדי לעשות עלייה לפרמיירליג. הקבוצה הספיקה כבר להיות מודחת מגביע הליגה אבל עדיין לא החלה את השתתפותה בגביע האנגלי. שני הלגיונרים שלנו נראים לא רע במדי מוליכת הצ'מפיונשיפ כאשר שניהם שחקני הרכב ברורים והפעמיים היחדיות שלא פתחו בהרכב (חמד עלה פעמיים מהספסל, כיאל ישב 90 דקות על הספסל ופעם נוספת לא היה בסגל) היו במשחקי הגביע. בליגה כיאל תמיד השלים 90 דקות וחמד בדרך כלל יוצא חילוף שלישי אם כי השלים 90 דק' פעם אחת ופעם אחת יצא חילוף ראשון בדקה ה-62. הסטטיסטיקה של כיאל עומדת על שער ושני צהובים כאשר לחמד יש 3 שערים וצהוב במאזנו.

התאקלם לא רע באנגליה. חמד חוגג במדי ברייטון (צילום:יח"צ)
התאקלם לא רע באנגליה. חמד חוגג במדי ברייטון (צילום:יח"צ)

צ'רלטון (ליגה אנגלית שנייה)-גיא לוזון, מאמן

קבוצתו של המאמן הכי משוגע בצ'מפיונשיפ נמצאת כרגע במקום השמיני אבל זוהי רק תחלית העונה ולוזון בהחלט מסוגל להביא את הבחורים שלו לפלייאוף ואפילו למקומות 1-2 מהם עולים אוטומטית לליגה הטובה ביותר בעולם. בגביע הליגה קבוצתו של לוזון גם נחלה הצלחה אחרי שעברה 2 סיבובים בדרך למפגש עם קריסטל פאלאס בסיבוב השלישי בסוף החודש.

על זה לוזון הורחק. חגיגות שער בדקה ה99 כנראה לא נראות טוב בעיני האנגלים האדישים (צילום: YOUTUBE)
על זה לוזון הורחק. חגיגות שער בדקה ה99 כנראה לא נראות טוב בעיני האנגלים האדישים (צילום: YOUTUBE)

קלאב ברוז' (ליגה בלגית ראשונה)-ליאור רפאלוב

בליגה ברוז' במקום השלישי, מליגת האלופות הבלגים הודחו אחרי מפגש בלתי עביר מול מנצ'סטר יונייטד. לעצרינו בינתיים את כל זה ליאור רפאלוב רואה מהצד בגלל פציעה שהשביתה אותו מפתיחת העונה (ראה רק 17 דקות) ועדיין לא ברור מתי בדיוק הוא יחזור לשחק (ככל הנראה אוקטובר-נובמבר). ברוז' כמובן לאחר ההדחה מהצ'מפיונס הוגרלה לליגה האירופית תאותו בית שכולל את נאפולי, לגיה ורשה ומידטיילנד הדנית.

מחכים לו בברוז'. רפאלוב. (צילום: יח"צ)
מחכים לו בברוז'. רפאלוב. (צילום: יח"צ)

הכוכב האדום בלגראד (ליגה סרבית ראשונה)-עידן ורד

קבוצתו של עידן ורד שהביאה לליגה שלנו את שוערה החדש של מכבי ת"א בינתיים מובילה את הליגה הסרבית כאשר היריבה המרה פרטיזן 5 נק' אחריה (כשביניהן במקום השני ניצבת ייאוור המפתיעה). מאירופה הכוכב האדום הודחה על ידי קאייראט אלמאטי הקזאחית, משהו שהוגדר כ"בושה" בסרביה אבל אולי קצת קיבל פרופורציות אחרות כאשר אלמאטי התברגה לשלב הבתים של הצ'מפיונס. עידן ורד התחיל את העונה כשחקן שמתנדנד בין ההרכב לספסל ומוחלף המון אבל לאט לאט מעמדו מתחזק. ורד לא שותף רק במשחק אחד כאשר בעוד אחד על כמחליף ל43 דקות. בשאר המשחקים הוא פתח ופעמיים השלים 90 דקות כאשר באחרון גם כבש שער בכורה לרשתה של מלאדוסט.

המליץ לראייקוביץ' על מכבי. עידן ורד במדי הכוכב האדום בלגראד. (צילום: יח"צ)
המליץ לראייקוביץ' על מכבי. עידן ורד במדי הכוכב האדום בלגראד. (צילום: יח"צ)

צסק"א מוסקבה (ליגה רוסית ראשונה)-ביבראס נאתכו

לפני כמה ימים הצטרף למועדון בן דודו של ביבראס נאתכו, אמיר, שצפוי לייצג דווקא את נבחרת רוסיה (עד גיל 19). צסק"א עצמה פתחה את העונה ברוסיה בצורת נהדרת עם 7 נצחונות ב7 מחזורים, מה שכמובן מעמיד אותה במקום הראשון. נאתכו מצידו בדרך כלל פותח בהרכב (לא שותף רק בצמד המשחקים מול ספורטינג ליסבון, ועוד פעם אחת עלה מהספסל) כאשר ברוב המקרים הוא משלים 90 דק' ואם לא אז מוחלף כ10 דק' לסיום. במאזנו עד עכשיו שער אחד, בישול אחד, צהוב אחד והחמצת פנדל.

יוביל את צסק"א לאליפות ויהיה מורה לבן דודו הצעיר? נאתכו חוגג. 0צילום: יח"צ)
יוביל את צסק"א לאליפות ויהיה מורה לבן דודו הצעיר? נאתכו חוגג. (צילום: יח"צ)

גנט (ליגה בלגית ראשונה)-חאתם עבד אל חמיד, רמי גרשון וקני סייף

הקבוצה הכי ישראלית בחו"ל מתגאה בשלושה לגיונרים. לצערינו כרגע המניה הבטוחה של הישראלים בגנט, רמי גרשון, פצוע אז בינתיים קני סייף וחאתם עאבד אל חמיד מנסים להתברג בהרכב לבד. האלופה הבלגית מדורגת כרגע רק במקום השמיני בליגה אבל העונה עוד ארוכה ויש להם כבר תואר אחד (הסופרקאפ הבלגי). יחד עם זה גנט טרם הפסידה בליגה (2 נצחונות ו5 תוצאות תיקו) ועם חזרתו של גרשון בקרוב גם ההגנה אמורה להתייצב סופית.

מחכים שיחזור. רמי גרשון במדי גנט(צילום:יח"צ)
מחכים שיחזור. רמי גרשון במדי גנט(צילום:יח"צ)

בזמן שרמי גרשון כאמור עדיין לא פתח את העונה בגלל פציעה, חאתם עבד אל חמיד מנסה קודם כל להיות שחקן סגל לגיטימי. ברוב המשחקים הוא אכן ב18 הסופיים של המאמן אבל עלה מהספסל רק פעם אחת (7 דק') וזהו. מצבו של קני סייף יותר טוב והוא אף פתח בשני המשחקים הראשונים בגלל הידערות אחד הקשרים הקבועים בגלל פציעה וגם כבש בפנדל. לאחר מכן ירד לספסל ועלה פעמיים כמחליף כשבעוד שלושה משחקים נרשם בטופס המשחק אבל לא שותף. עצם היותה אלופת בלגיה גנט עלתה אוטומטית לשלב הבתים של ליגת האלופות והוגרלה לאותו בית עם זניט סנט פטרסבורג, ולנסיה וליון.

ינסה לפרוץ להרכב. קני סייף מלהטט במדי גנט. (צילום: יח"צ)
ינסה לפרוץ להרכב. קני סייף מלהטט במדי גנט. (צילום: יח"צ)

נאסטיק (ליגה ספרדית שניה)-גל אראל

גל אראל הגיע לחימנאסטיק מהליגה השנייה בספרד רק העונה. בשני המשחקים הראשונים של הקבוצה הוא לא היה בסגל אבל זה עוד יכול להשתנות. אחרי 2 מחזורים נאסטיק מדורגת במקום החמישי בליגה השנייה בספרד

גראסהופרס (ליגה שווצרית ראשונה)-מואנס דאבור

גרסהופרס נמצאת שוב במירוץ אחרי באזל המושלמת. בזמן שלאלופה המכהנת יש מאזן מושלם מ7 משחקים, לקבוצתו של דאבור שבמקום השני יש 5 נק' פחות. בהחלט פער שאפשר להדביק עד סיום העונה אבל קל זה לא יהיה. דאבור עצמו נהנה מסטטיסטיקה פנטסטית, החלוץ הצעיר הרוויח את זימונו לנבחרת ישראל ביושר כאשר בשבעת המחזורים של הליגה ובמשחק הגביע הוא העמיד סטטיסטיקה של 7 שערים (מתוכם אחד בפנדל), 5 בישולים וכרטיס צהוב אחד כאשר הוא משלים 90 דק' בכל המשחקים

לא מפסיק להבקיע. דאבור (צילום:יח"צ)
לא מפסיק להבקיע. דאבור (צילום:יח"צ)

אינגולשטאד (ליגה גרמנית ראשונה)-אלמוג כהן

העולה החדשה לבונדסליגה נמצאת כרגע במקום השביעי אחרי שלושה מחזורים ותוכל להתרכז רק בה אחרי שהודחה במפתיע מהגביע כבר בסיבוב הראשון. אלמוג כהן מצידו מנסה עדיין לזכות בדקות ראשונות העונה כאשר בשני משחקים הוא כלל לא היה בסגל ובשניים אחרים ישב 90 דק' על הספסל

לוקרן (ליגה בלגית ראשונה)-מוחמד גאדיר

מצבה של לוקרן בליגה לא מזהיר. הקבוצה מדורגת במקום ה-14 מתוך 16 ובקצב הזה תיכנס עד סוף העונה למאבקי ירידה. מוחמד גדיר ינסה להוציא את הקבוצה מהבוץ כאשר גם הסטטיסטיקה של החלוץ הישראלי לא ממש מעודדת בששת המשחקים הראשונים. החלוץ, שלא שותף בשני המחזורים הראשונים, טרם כבש אבל אחרי שבמחזור השלישי עלה כמחליף במחצית הוא פילס לעצמו דרך להרכב הפותח ומאז הוא החלוץ הפותח של הבלגים, מה שלא מונע ממנו להיות מוחלף בכל משחק. בינתיים טור הכיבושים וטור הבישולים עומדים על 0 אבל אנחנו נקווה שזה לא לעוד הרבה זמן.

מאיורקה (ליגה ספרדית שנייה)-גיא אסולין

מאיורקה ממוקמת במקום ה-15 של הליגה השנייה בספרד אבל מצבו של גיא אסולין במועדון עוד יותר גרוע. הוא לא בתוכניות של הצוות המקצועי ואפילו לא היה בסגל בשני המחזורים הראשונים. אחרי שחלון ההעברות באירופה נסגר נותר רק לראות האם יחזור ארצה (או שלקבוצה בפורטוגל בה החלון עדיין פעיל)

מאריבור (ליגה סלובנית ראשונה)-סינטיהו סלליך ומרואן קבהה

אם סינטיהו סלליך חשב שאחרי עזיבתו של דודו ביטון לא יהיה לו חבר ישראלי בסלובניה הוא טעה. העונה הגיע לשם מרואן קבהה (שלצערנו בינתיים הספיק כבר להיפצע) כדי להמשיך לשלוט בליגה המקומית. במאריבור פתחו מבחינתם את העונה בצורה מזעזעת והם נמצאים במקום הרביעי בליגה עם 12 נק' שזה 9 פחות מהמוליכה הדי מפתיעה גוריצה. מאירופה מאריבור הודחה על ידי "קוטלת הלגיונרים" מקזאחסטאן, אסטאנה, שכאמור הדיחה גם את עידן ורד ופרטיזן מה שאולי יעזור לסגולים להתרכז בלהדביק את הפער בליגה. סינטיהו סלליך פתח את העונה בצורה די מהוססת כאשר למרות היותו שחקן סגל שנרשם בטופס המשחק בכל משחק הוא זכה רק ל41 דקות בששת המשחקים הראשונים. לאחר מכן הקשר פילס את דרכו להרכב ופתח פעמיים עד ששוב סופסל אך זכה לקצת יותר דקות מהספסל. הוא ינסה להתברג שוב בחזרה בהרכב הקבוצה. קבהה התחיל את העונה כבאנקר בלתי מעורער של המאמן ועד שנפצע בתבוסה לאולימפיה לובליאנה. הוא מעולם לא החסיר דקת משחק אחת במהלכן הספיק לבשל פעם אחת ולצבור כרטיס צהוב. מאריבור תקווה מאוד שהקשר הישראלי יחלים מהר מאוד מפציעתו כדי לחזור להיות הבורג המרכזי בקישור.

לגיונר חדש. קבהה במדי מאריבור. (צילום: הפייסבוק הפרטי של מרואן קבהה)
לגיונר חדש. קבהה במדי מאריבור. (צילום: הפייסבוק הפרטי של מרואן קבהה)

מוסקרון (ליגה בלגית ראשונה)-אופיר מרציאנו

אם חשבתם שמצבו של מוחמד גדיר לא משהו תראו מי הקבוצה שנועלת את הטבלה בבלגיה. זוהי מוסקרון במדיה משחק השוער אופיר מרציאנו שלא ממש מצליח לשמור על רשת נקייה בחוויה הראשונה שלו בחו"ל. לישראלי ממוצע ספיגה של 2 שערים למשחק שאומנם לא באשמתו אבל בטח לבטח יערערו את הביטחון שלו לקראת משחקי הנבחרת.

פאו"ק סלוניקי (ליגה יוונית ראשונה)-אייל גולסה

אייל גולסה כבר שוחרר מהמועדון היווני אך בסופו של דבר החוזר לסגל.

בליגה פאו"ק רק במקום ה-13 אחרי 2 מחזורים אבל היא העפילה לשלב הבתים של הליגה האירופית לבית שכולל את דורטמונד, קרסנודאר וגבאלה האזרית. נכון לעכשיו הקשר הישראלי היה בסגל רק פעם אחת וגם בה לא ראה דקת משחק בודדת מהספסל. עכשיו כשהוא הוחזר לקבוצה ינסה גולסה שוב לפרוץ להרכב הראשון כמו שעשה בשנה שעברה

פטרולול פלויישטי (ליגה רומנית ראשונה)-טוטו תמוז

הליגה הרומנית כבר במחזור התשיעי ופטרולול שבוענה שעברה עוד נאבדקה בשלב מסוים על האליפות נמצאת עמוק במקום האחרון. יכול להיות שזה בגלל שהסקורר שלה פצוע ולא ברור מתי ישוב, אם כי גם הדיווחים שהוא היה אמור לעזוב לקבוצה בטורקיה לא בדיוק תרמו למצב. כעת תמוז ינסה להתאושש מהפציעה ולחזור לכושר הבקעה, פטרולול בהחלט זקוקה לו!

נכון לעכשיו תמוז עלה רק פעמיים כמחליף, פעם אחת ל23 דקות ופעם אחת למחצית שנייה שלמה.

רד בול זלצבורג (ליגה אוסטרית ראשונה)-עומר דמארי

זלצבורג של דמארי רואה את שתי הוינאיות (כולל אוסטריה של קהת) מוליכות את הטבלה. דמארי עצמו חי בצילו של ג'ונאת'ן סוריאנו ולא ברור כיצד ימצא המאמן לשלב בין שניהם ביחד. ההדחה מאירופה אולי תעשה רק טוב ותיתן ל"שוורים" יותר יכולת ריכוז בליגה כדי להדביק את הפער. דמארי מצידו פתח את העונה חלש בגלל פציעה, התאושש ממנה, הדיח את סוריאנו מההרכב, הספיק לכבוש 3 שערים ולהיפצע שוב. נקווה שכשהוא יתאושש מפציעתו הוא ימשיך איפה שהוא עצר.

פ.צ. ת'ון (ליגה שווצרית ראשונה)-לוטם זינו

ת'ון מוצאת את עצמה נלחמת גם בליגה וגם באירופה ופשוט לא מצליחה להתמודד עם כל העומס. בליגה היא רק שמינית, מאירופה היא כבר הודחה, לפחות בגביע בינתיים הכל נראה טוב. אחרי שאת כל העונה שעברה לוטם זינו החמיץ בגלל פציעה קשה, הוא מגיע לעונה הנוכחית במצב של "לפעול או לחדול" זה הזמן שלו להוכיח שהוא היה שווה את ההמתנה. זינו עצמו הספיק כבר שוב להיפצע (ולהחמיץ בעקבות זה 3 משחקים) אך חזר כמו גדול. בינתיים עדיין לא ברור עד כמה המאמן בונה עליו כי בעשרת המשחקים בהם הוא יכל לשחק הוא פעמיים לא היה בכלל בסגל, עוד פעמיים ישב 90 דקות על הספסל, שלושה פעמים עלה מהספסל ושלושה פעמים פתח בהרכב (כאשר באחד מהם השלים 90 דקות) הסטטיסטיקה של זינו היא סטטיסטיקת קשר אחורי טיפוסית-3 כרטיסים צהובים וזהו.

ויטסה ארנהיים (ליגה הולנדית ראשונה)-שרן ייני

"עדיף כבר היה להישאר במכבי, לפחות שם יש צ'מפיונס ליג" ללא ספק זה משהו שעבר לאקס-קפטן של הצהובים בראש. "רק שלא אתייבש כאן כמו דן מורי" הוא משפט נוסף שככל הנראה עובר בראשו של ייני שאף איבד את מקומו בסגל נבחרת ישראל בעקבות זה שאפילו לא מצא את עצמו פעם אחת בסגל קבוצת הבת של צ'לסי. ויטסה ממוקמת כרגע במקום השביעי בהולנד ועם המושאלים מה"בלוז" הם יכולים להתמודד על מקום באירופה. השאלה היא עד כמה תהיה תרומתו של ייני לכל הסיפור.

מתחרט? שרן ייני במעמד החתימה בויטסה (צילום: ערוץ הספורט)
מתחרט? שרן ייני במעמד החתימה בויטסה (צילום: ערוץ הספורט)

וולין לוצק (ליגה אוקראינית ראשונה)-גל שיש

אחרי שישה מחזורים קבוצתו של גל שיש נמצאת במקום החמישי המפתיע בליגה האוקראינית. הם גם צלחו את הסיבוב הראשון בגביע המקומי והעתיד נראה לא רע עבור הקבוצה שנלחמה נגד הירידה בעונה שעברה.

מצבו של גל שיש לעומת זאת לא ברור. מד אחד המאמן מאוד מעריך אותו ורוצה לתת לו דקות מצד שני וולודימיר פוליווי פתח את העונה נהדר בצד שמאל מה שדחק את שיש לספסל. מהספסל המגן הישראלי עלה פעמיים כדי להחליף את האיש שתפס לו את המקום אבל גם הוזעק לשמש כמגן ימני כאשר המגן הפותח נפצע ואף השלים במחזור האחרון 90 דקות כבלם בהן ספג את הצהוב היחיד שלו בינתיים העונה.

לואיוויל סיטי פ.צ. (ליגה אמריקאית וקנדית שלישית)-גיא אבנד

קשר הפועל רשל"צ לשעבר הגיע לליגה השלישית בצפון אמריקה ונמצא יחד עם קבוצתו במקום ה2 באיסטרן קונפרנס מה שכמובן מעלה אותו לפלייאוף על אליפות הUSL. לא לשכוח שבארה"ב אין שיטת עלייה וירידה של ליגות ובכל ליגה נרשמת פרנצ'ייז בהתאם לשיקול דעת קומישנר הליגה האם לאשר את רישומה.

אנחנו מדי שבוע בימי שלישי נעדכן בפינת "משרד החוץ" שלנו את מצבם של הלגיונרים. כמובן שאין לשכוח את מאמנה של נבחרת גאנה, אברהם גרנט בתור נציג מכובד של הקטגוריה אבל העדכונים לגביו יהיה פרטניים בזמן משחקי הנבחרת האפריקאית.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Comments (2)

  1. מה עם עידו ויצמן שמשחק באיזרבאגן

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית