טופ 10: מתאבקים היי פליירים

אחד האספקטים הכי גדולים בהיאבקות זה השואו שאתה מספק ואיזה שואו יותר מרהיב מבן אדם מתעופף באוויר. אז קבלו את 10 ההיי פליירים הכי טובים בההיאבקות.

10.איי ג׳יי סטיילס

בתקופה של סטיילס באינדיז הוא היה מנתר לגבהים שבן אדם לא אמור לנתר אליהם אבל היום למרות שהוא מעולה הוא ירד ברמה בגלל שהזקנה הכתה אותו. הפנומנל פורארם נראה כל כך טוב ואולי המהלך הכי פוטוגני בהיאבקות, הקורקסקרוו שלו מהימים ב-TNA נראה מהלך בלתי אפשרי וה-450 אחד המהלכים שגורמים לענף להיראות קל למרות שהוא קשה.

(sportskeeda)

9. סת׳ רולינס

סת׳ לא מפסיק להראות לכולנו כמה הוא טוב בכל קרב שהוא נלחם בו. ההיי פליי פלואוז שלו נראים אפילו יותר טובים משל טאנאהאשי, הסוסייד דייב שלו מדהים והוא עושה אותו בלי להתאמץ והפניקס ספלאש שלו חלק בצורה שגורמת לך להרגיש רע עם עצמך ועל כן רולינס נכנס לרשימה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
(sportskeeda)

8. קני אומגה

לא משנה מה תתן לבן אדם לבצע הוא יבצע אותו בצורה מושלמת, אפילו אם זאת הפעם הראשונה שלו (למשל הפניקס ספלאש של אוקאדה). הבן אדם יכול לקפוץ כמו הטוב שבאתלטים האולימפיים והטופ קון גירו שלו צריך לקבל מעמד של יצירת פאר מרוב שהוא פשוט אבל מהמם.

לא אלפא! אומגה! (NJPW)

7. איבושי קוטה

היכולות שלו בזירה מדהימות והרבה יטענו שהוא המתאבק הכי מאוזן בסצנה, אבל הדבר הכי בולט בו הוא היכולת שלו לעלות על החבלים ולהרים את הקהל על הרגליים, לא משנה אם זה פניקס ספלאש או סתם קפיצות.

6. פאק/נוויל

"האיש שהגרביטציה שכחה" המשפט הזה מסכם הכל. פאק עושה מהלכים שקשה להאמין שהם מבוצעים במקום עם גרביטציה כלשהי ובכל קרב שלו הוא מוצא דרך חדשה להלהיב את הקהל.

(fight booth)

5.מנאמי טויוטה

המתאבקת הכי טובה בהיסטוריה של ההיאבקות נכנסת לרשימה ללא ספק. מנאמי פרשה בגיל 46 אבל אפילו בקרבות האחרונים שלה היא עשתה דברים שאף אחד לא יכל לעשות. אחד הדברים שבלטו אצלה מבחינת המהלכים האוויריים זה ספרינגבורד בלי ידיים וכשהרבה מתאבקים אפילו לא מצליחים לעשות ספרינגבורד עם ידיים זה מראה על כמה היא מוכשרת.

4.ריי פיניקס

הבן אדם פשוט פנומנלי בזירה. כל קרב שלו מרענן ומלא בסקוונסים מעופפים שמפילים את הלסת. הוא כל כך מדוייק שזה פשוט תענוג לראות קרבות שלו והוא תמיד מזכיר לכולם שגם התאבקות של היי ספוטס יכולה להיות הכי טכנית בעולם.

3.ריקושה

הבן אדם פשוט מדהים. כשהוא בזירה אי אפשר להאמין לדיוק שלו והמהלכים שלו לא הולכים יד ביד לא רק עם הפיזיקה של כדור הארץ אלא גם עם הפיזיקה של הירח. כל קרב שלו אני אומר מחדש – איך לעזאזל הוא עשה את זה ואני עדיין לא מאמין שעם כל המהלכים המסוכנים שהוא עושה הוא עדיין לא נפצע פעם אחת.

(skysports)

2.וויל אוספריי

אוספריי אחד המתאבקים הכי מוכשרים בעולם וכהוכחה לכך, כבר בגיל 18 הוא הצליח לעשות דאבל מונסולט ובעצם היה הבריטי הראשון שהצליח לבצע את המהלך ומאז הוא רק השתפר והוא רק ימשיך להשתפר. מבחינתי אוספריי המתאבק המעופף הכי טוב היום, אולי אפילו בהיסטוריה אבל מספר אחת ברשימה שמור לבן אדם שהמציא את הגלגל.

1.האיאבוסה

המתאבק המעופף הכי גדול בהיסטוריה בפער מכולם. בתקופה שהמהלכים היחידים מהחבלים היו ספלאשים ודרופים האיאבוסה המציא מהלכים כמו הפניקס ספלאש ועשה דייבים מטורפים ובזכותו בכלל מהלכים מטורפים השתלבו לתוך ההיאבקות המקצועית, ועל כן הוא המתאבק המעופף הכי גדול בכל הזמנים.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort