עדיין לא ברמה: יובנטוס ניצחה את מילאן 0:2

איזה משחקים מעולים סודרו לנו השבוע! פ.ס.ז' נגד מונאקו של הנרי, ה"דר קלאסיקר" בגרמניה, ה"Derby Of Manchester" באנגליה וה"סופר קלאסיקו" הכאוטי בגמר הליבטרדורס. אבל לאוהבי הכדורגל האילטקי, הרומנטי והקלאסי, יש רק משחק אחד שבו הם מתעניינים היום – המשחק הענק בסן סירו – מילאן נגד יובנטוס. המשחק שלפני שנים לא רבות היה המשחק הטוב ביבשת.

אם מדובר היריבות ארוכת השנים ביניהם, אם זו הרצון של היגוואין להוכיח שיובנטוס טעו, אם זה רונאלדו שמגיע לסן סירו , אבל בתכל'ס – לא חייב שום תירוץ כדי להתלהב מהמשחק האדיר הזה.

יובנטוס הגיעה למשחק לאחר הפסד דרמטי בשבוע שעבר מול מנצ'סטר יונייטד בליגת האלופות, כשהיא במקום הראשון בליגה וטרם הפסידה בה.

מנגד, מילאן הגיעה למחזור כאשר היא ממוקמת רביעית בליגה, אך עם עננה מרחפת מעל ראשו של ג'נארו גאטוסו, מאמנה. היא אומנם מנצחת, אך לא באופן משכנע כפי שציפו, והשמועות שצצות ברחבי ארץ המגף הן שהוא עתיד לסיים את דרכו בעתיד הלא רחוק. למשחק הנוכחי היא מגיעה לאחר תיקו מול בטיס בחוץ ועם המון המון מוטיבציה להוכיח שהיא אכן ראויה לרמה הגבוהה באיטליה.

בינינו, זה לא באמת משנה אם מילאן היא לא אותה קבוצה גדולה שהייתה בעשור הקודם. מילאן נגד יובה הוא תמיד משחק ענק. וכך היה גם הערב. האווירה אכן הייתה, אך מילאן קצת פחות. יובנטוס הייתה הקבוצה הטוב והדומיננטית על המגרש, כבשה פעמיים, אך השחקן שהיה במרכז הבמה הערב הוא גונזאלו היגוואין, הגיבור הטראגי של איטליה. החלוץ שהושאל למילאן בתחילת העונה החמיץ פנדל והזדמנות להחזיר את מילאן למשחק עוד במחצית הראשונה  וקיבל כרטיס אדום לאחר ריב מיותר עם השופט בדקה ה-84. יובנטוס המנצחת הגדולה של הערב, מילאן אפילו לא תישאר עם מחמאות.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
היגוואין (חשבון הטוויטר הרשמי של מילאן)

הרכבים:

מילאן: ג'. דונארומה, ר. רודריגז, א רומניולי, כ. זפאטה, א. אבאטה (פ. בוריני 74'), ה. צ'להאנולו (ד. לשאלט 74'), ט. בקאיוקו, פ. קסי, סוסו, ג. היגוואין, ס. קסטייחו (פ. קורטונה 62')

יובנטוסוו. שצ'נסני, ז'. קנסלו, מ. בנעטיה, ג'. קייליני, א. סנדרו, ר. בנטקור, מ. פיאניץ' (סמי חדירה 74'), ב. מטווידי, פ. דיבאלה (ד. קוסטה 79'), מ. מנדז'וקיץ', כ. רונאלדו

מהלך המשחק:

מחצית ראשונה:

ובדקה ה-6, לאחר גישושים משתי הקבוצות הגיעה הבעיטה הראשונה במשחק – של רונאלדו, שבעט אותה מחוץ לרחבה. הבעיטה הייתה לא טובה, והלכה גבוהה מעל המשקוף.

דקה לאחר מכן מילאן עם כדור חופשי כ-35 מטרים מהשער, אך קסטאייחו לא הרים טוב מדי והכדור הגיע לידיו של שצ'נסני

אך למרות דחיפת הקהל של מילאן, יובנטוס, כיאה לאלופת איטליה, היא זו שעלתה ראשונה ליתרון! בדקה ה-8 סנדרו הרים כדור מאגף שמאל, מנדז'וקיץ' התרומם מעל כולם וכבש שער גדול וחשוב שהעלה את יובה ל-1:0 מוקדם מאוד. איזו פתיחה אדירה למשחק אדיר!

מנדז'וקיץ' חוגג (חשבון הטוויטר הרשמי של יובנטוס)

בדקה ה-10 הייתה זו שוב יובנטוס בהתקפה מסוכנת, שוב מהאגף השמאלי, אך הפעם השחקן המרים היה רונאלדו ששלח כדור מצוין שכמעט והגיע לחלוץ הקרואטי, אך רומניולי הרחיק לקרן בשניה האחרונה.

מילאן לא הצליחה לתקוף יותר מדי ב-15 הדקות הראשונות של המשחק ויובנטוס הייתה הדומיננטית במגרש.

בדקה ה-18 מילאן ניסתה לתקוף כאשר אבאטה פרץ באגף ימין וניסה להעביר כדור רוחב, אך שצ'נסני היה במקום כדי לקחת את הכדור.

בדקה ה-28 רונאלדו הוכשל מחוץ לרחבה, ופיאניץ' קיבל את הבעיטה החופשית, כ-25 מטרים מחוץ לרחבה. השחקן בעט חזק, אך הכדור פגע בחומה, ליתר דיוק בראשו של זפאטה והניסיון של יובה כשל.

בדקה ה-32 סוסו ניסה להכניע את שצ'נסני עם בעיטה מ-25 מטרים, אך השוער היה מוכן שוב והדף את הכדור.

בדקה ה-38 סוסו הנהדר של מילאן שלח כדור להגיוואין שהיה ברחבה, ומיד לאחר מכן בנעטיה נגע ביד. השופט אמנם התלבט בהחלטה, אך לאחר הסתכלות חוזרת ב-VAR קבע פנדל ברור! מי אם לא היגוואין קיבל את הפנדל, השחקן שרצה כל כך להבקיע נגד יובנטוס. הוא ניגש לכדור בעט… ושצ'נסני הדף אותו! השוער שהיה אשם בהפסד של יובה בליגת האלופות מחזיר את האמון בו לאחר שעצר את הכדור והדף אותו לקורה!

שצ'נסני (חשבון הטוויטר הרשמי של יובנטוס)

והמחצית הראשונה נגמרה עם המון המון אנרגיות, עצבים מתח ובעיקר מנדז'וקיץ' אחד מהצד השחור-לבן והיגוואין מאוכזב מהצד האדום-שחור.

מחצית שנייה:

בדקה ה-49 צ'להאנולו ניסה את מזלו עם בעיטה מחוץ לרחבה, שלא היגעה באמת למסגרת.

בדקה ה-51 רונאלדו שיחרר בעיטה חזקה מחוץ לרחבה שפגעה שוב בראשו של זפאטה שמנע איום מסוכן על דונארומה. הבלם נפל ונזקק לטיפול קצר, וחזר מיד למשחק.

בדקה ה-55 סנדרו פרץ באגף השמאלי ושיחרר כדור נהדר לרונאלדו, שהתמקם נהדר מחות לרחבה, בעט חזק ומכעט הכפיל את היתרון של יובנטוס, אך דונארומה היה מוכן וקלט את הכדור המסוכן.

בדקה ה-56 רונאלדו הוכשל על ידי רומניולי, ויובנטוס קיבלה כדור חופשי כ-25 מטרים מהשער. דיבאלה לקח את הבעיטה עליו, בעט מצוין! הכדור פגע בקורה וכמעט נכנס.

בדקה ה-62 החילוף שאוהדי מילאן חיכו לו כל-כך יצא לפועל – קוטרונה, החלוץ הצעיר והמוכשר עלה לשחק במקומו של קסטאייחו.

בדקה ה-65 היגוואין ניסה לשלוח כדור רוחב לקורטונה שבדיוק נכנס, אך הגנת יובה הייתה במקום והכדור הורחק.

בדקה ה-68 טירוף בסן סירו! רונאלדו פרץ לעבר השער עם עוצמה ומהירות, אך בעט מהר, לא טוב מדי ודונארומה היה שם כדי לקחת את הכדור.

בדקה ה-77 רודריגז ניסה את מזלו מבעיטה מחוץ לרחבה, אך היא חלפה גבוהה מעל השער.

ובדקה ה-81 כריסטיאנו רונאלדו כבש את השער השני של יובנטוס, ובפעם הראשונה בקריירה כובש בסן סירו!קנסלו פרץ מצד ימין, בעט חזק ודונארומה הדף את הכדור. רונאלדו, שידוע במיקום המצוין שלו, היה בדיוק במקום הנכון ובזמן הנכון, עט על הריבאונד וכבש שער חשוב מאוד ליובנטוס והעניק את ה-2:0 ליובה!

(חשבון הטוויטר הרשמי של יובנטוס)

הדבר היחיד שהיגוואין יזכור מהמשחק הזה, הוא הפתגם הידוע "כשלא הולך, אז פשוט לא הולך". החלוץ ביצע עבירה על בנעטיה בדקה ה-83, קיבל צהוב, ואז הוא פשוט איבד את עשתונותיו, זרק קללות לעבר השופט, והרוחק באדום משפיל. גם לאחר האדום הוא לא הפסיק, המשיך לקלל להתעצבן ולגדף ולולא השחקנים שעצרו אותו, אין לדעת מה היגוואין היה עושה.

בתוספת הזמן קאנסלו עוד ניסה לכבוש את השלישי של יובנטוס עם בעיטה חזקה מחוץ לרחבה, אך לא מספיק חדה והכדור יצא החוצה.

תוצאות נוספות ממשחקי היום במחזור ה-12 של הליגה האיטלקית:

אטאלנטה – אינטר 1:4 כבשו לאטאלנטה: האטבואר (8'), מאנצ'יני (62'), ג'ימסיטי (62'), גומס (90+4'), כבש לאינטר: איקרדי (47', פ')

אמפולי – אודינזה 1:2 כבשו לאמולי: זאיץ' (41'), קאפוטו (51'), כבש לאודינזה: פוסטו (81')

קייבו – בולוניה 2:2 כבשו לקייבו: מגיוריני (20', פ'), אובי (45'), כבשו לבולוניה: סנטאנדר (3'), אורסוליני (56')

רומא – סמפדוריה 1:4 כבשו לרומא: חסוס (19'), שיק (59'), אל שעראווי (72', 90+3'), כבש לסמפדוריה: דפרל (89')

ססואלו – לאציו 1:1 כבש ללסואלו: פרארי (15'), כבש ללאציו: פארולו (7')

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort