המשך יבוא: בוקה וריבר נפרדו ב-2:2 במשחק הראשון

הסופר-קלאסיקו הוא כנראה המשחק היחיד שמרגש אותנו לפני ואחרי ולמעשה בכל זמן שאינו משוחק, יותר מאשר במהלך המשחק עצמו. שתי קבוצות מאותה השכונה, מאותן קואורדינטות על הגלובוס, יוצרות את היריבות החמה ביותר עליו – אפילו אם הכדורגל על המגרש לא תמיד ברמה הגבוהה ביותר, המסביב הוא מה שעושה את המשחק הזה לכל כך מיוחד.

את כל זה אנחנו כבר יודעים. עכשיו, אם רק נוסיף לכף המאזניים גביע יבשתי – נביא את האפוקליפסה. כי אין דרך הגיונית יותר להסביר את הגשם הקיצוני ששטף את מועד המשחק יום אחד קדימה – גם אמא טבע לא עומדת בכל מה שהמשחק הזה מייצג.

ומה לגבינו? לנו רק נשאר לזכור דבר חשוב אחד. אנחנו חוזים בהיסטוריה, מהסוג שאי אפשר להסביר במילים. כי כשאפילו עיתונאים נשארים ללא מילים, אנחנו יודעים בדיוק לאן הגענו.

שער עיתון הספורט הארגנטינאי "אולה" מיום המשחק. "מצטערים, אנחנו לא מסוגלים לחשוב על שער. נחזור מחר"

 

ההרכבים הפותחים:

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

בוקה ג'וניורס: אגוסטין רוסי; לאונרדו חארה, לוקאס אולאסה, קרלוס איסקיירדוס, ליסאנדרו מגז'אן; וילמאר באריוס, פאבלו פרס, נהיטן נאנדס; סבסטיאן וייה, כריסטיאן פאבון, ראמון אבילה.

ריבר פלייט: פרנקו ארמאני; גונסאלו מונטייל, מילטון קאסקו, חאבייר פינולה, לוקאס מרטינס, ג'ונתן מיידאנה; אנסו פרס, אסקיאל פלאסיוס, גונסאלו מרטינס; רפאל בורה, לוקאס פראטו.

 

בדקה השישית נפל שקט בבומבונרה, גם אם רגעי, שלווה באנחת רווחה. כדור קרן מדוייק מצא את הבלם הצעיר לוקאס מרטינס חופשי לגמרי מול השער, והוא נגח כדור שפספס את המסגרת בסנטימטרים. החטאה גדולה לריבר פלייט.

המשחק היה בעיקר קרב בקישור ומעט מאוד יצירתיות או סדר בהתקפה, והקבוצות הסתמכו על יצירת מצבים בעיקר מאולתרת. אבילה הצליח לחדור לאזור מסוכן מאוד בדקה ה-13 כשהציג שליטה יפה בכדור אך לבסוף הכדור הורחק והוא לא הצליח לשחרר בעיטה שיכולה הייתה להעלות את בוקה ליתרון.

בדקה ה-27 הגיע רגע עצוב במיוחד עבור שחקן נבחרת ארגנטינה, כריסטיאן פאבון, שבעקבות מתיחת שריר נאלץ לפנות בדמעות את מקומו על המגרש לדאריו בנדטו.

בדקה ה-34 הטירוף מסביב למשחק ירד סוף סוף אל המגרש. בוקה הצליחה לחבר כמה מסירות בהתקפה יפה כשבסופה הכדור הגיע שוב לראמון אבילה, שסחט הדיפה רעה מארמני ואת הריבאונד הוא כבר דאג להפציץ לפינה הקרובה – ארמני הגיב מאוחר והצליח רק להדוף פנימה, מה שאיפשר ל"וואנצ'ופה" לעשות 1:0 לבוקה.

כבר בהתקפה הבאה, כשבבוקה עוד חוגגים, הגיעה התשובה. כדור עומק יפה של גונסאלו מרטינס היווה בעיה קשה עבור איסקיירדוס, שלא הצליח להרחיק אותו ואיפשר ללוקאס פראטו לקבל אותו ברחבה ולבעוט אותו בצורה מושלמת לפינה. 1:1, אפשר לשמוע את הצרצרים בבומבונרה.

גיבורי על יודעים להיות במקום הנכון, בזמן הנכון, כם כשהמצב רע. זה בדיוק מה שעשה דאריו בנדטו בחצי הגמר, וזה בדיוק מה שהוא עשה בתוספת הזמן של המחצית הראשונה – כדור חופשי של וייה נשלח גבוה לרחבה, ובנדטו הגיע ראשון ועם הפדחת מצא את הפינה של ארמני. 2:1 לבוקה. זה היה שער שסיים 10 דקות נפלאות, שפיצו לחלוטין על ה-35 החלשות שקדמו להן במחצית הראשונה.

שער יתרון גדול. (Boca Juniors Twitter)

בוקה פתחה את המחצית השנייה במנטליות הגנתית במיוחד – העדיפה ללכת לאחור ולשלוח מעט שחקנים לאחור. בדקה ה-57 מילטון קאסקו ניצל את השטח הנוסף שקיבל ובעט כדור חזק מרחוק ששרק ליד העמוד.

בדקה ה-60 כדור חופשי נוסף מאותה הזווית כמעט והביא לבוקה שער נוסף, אך הפעם זה היה איסקיירדוס שפספס את הכדור ולא הצליח להסיט אותו לעבר השער.

דקה אחר כך, ראינו עוד כדור חופשי מסוכן, הפעם במד השני. הכדור עלה גבוה ולבסוף ננגח את הרשת של רוסי על ידי האיש האומלל ביותר על המגרש, קרלוס איסקיירדוס. בוקה נענקת על הירידה להגנה ועל עבודה רעה במצבים הנייחים, וזה 2:2.

בוקה נשארה מאחור גם לאחר הספיגה ונראתה מוכנה לקחת את ההכרעה הלאה למשחק החוץ במקום לסכן הפסד שיחסל את הסיכויים שלה. בדקה ה-78 היא כמעט הצליחה גם לגנוב שער, אך הבעיטה הנהדרת של קרלוס טבס החמיצה את המסגרת לאחר שקיבל עקב יפה מאבילה.

במעמקי הדקה ה-90 הצליחה בוקה לצאת להתקפה מסוכנת, ולבסוף טבס מצא את בנדטו לבד מול ארמני. השוער הבינלאומי הצליח לצאת ולסגור את בנדטו, ובכך למנוע ממנו רגע קסום נוסף.

ריבר פלייט הייתה זו שירדה למגננה למשך כל חמש הדקות של תוספת הזמן, והצליחה להגיע לסיום משחק בו פיגרה פעמיים עם היתרון המינימלי ביותר בכדורגל – יתרון שערי החוץ. 2:2 בסיום, ההכרעה במונומנטל.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית