טופ 10: בנים של מתאבקים

אמש (חמישי) צוין יום ההולדת ה-36 של טד דיביאסי הבן ועל כן החלטתי לעשות רשימה של… ילדי השמנת הכי טובים בהיסטוריה של ההיאבקות. החוקים הם פשוטים – רק ילדים של מתאבקים נכנסים לרשימה הזאת. ילדים ל-*מתאבקים* משפחת הארט ו-וון אריק לא יכנסו לרשימה (מסיבות די ברורות). אפילו טד דיבאסי הבן לא יופיע ברשימה אבל הוא גם חלק מה-honorable mentions.

מספר 10 – שיין מקמן (וינס מקמן הבן)

אני יודע שזה טיימינג גרוע להכניס את שיין לרשימת טופ 10 (עם כל מה שקרה בסעודיה) אבל אני מכניס אותו מסיבה מאוד מוצדקת. שיין יודע להתאבק ועושה את זה יותר טוב מהרבה מתאבקים. כמעט בכל קרב שלו הוא גונב את הפוקוס משאר הקרבות וזה לגמרי מספיק בשביל להקנות לו מקום ברשימה.

גונב את הפוקוס (StillRealToUs)

מספר 9 – הארי/דייבי בוי סמית׳ הבן (דייבי בוי סמית׳)

הארי התחיל להתאמן בהיאבקות מגיל 8 וצבר ניסיון בארגונים קטנים. ב-2007 הוא עשה את הופעת הבכורה שלו ב-WWE אבל הוא לא אהב רגע אחד בכל הזמן שהוא היה בחברה עד שהוא עזב ב-2011 אחרי חודשים של משא ומתן לשחרור מהחוזה (הוזכר גם בפייפבומב של פאנק) והלך למעגל האינדיז היפני ובכך הוא יצא מאזור הנוחות והלך לבנות לעצמו שם וזה הלך לו. הוא הצטרף ל-NJPW וסוזוקי גאן ב-2012 וייסד את הקבוצה קילר אליט סקוואד עם לאנס ארצ׳ר ומהר מאוד הם זכו באליפות הזוגות. השניים המשיכו לזכות בתארים וביססו את עצמם כתור אחת הקבוצות הכי גדולות בהיסטוריה בזכות עצמם.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
Killing it in Japan, דייוי בוי סמית' ג'וניור. (Sportskeda)

מספר 8 – שארלוט פלייר (ריק פלייר)

שארלוט החלה להתאבק רק בשביל להגשים את החלום של אח שלה (ריצ׳ארד "רייד" פלייר הבן) שנהרג לאחר מנת יתר של הרואין בשילוב עם משכחי כאבים. שארלוט לא הגיעה להישגים שלה רק בגלל שהיא הבת של אלא גם מהסיבה הפשוטה שהיא מתאבקת מדהימה וכל אליפות שהיא קיבלה מגיעה לה.

לא רק הבת של (ערוץ היוטיוב של ה-WWE)

מספר 7 – האוסוס (ריקישי)

האוסוס נכנסו לטריטוריית הפיתוח של ה-WWE אחרי שנים של אימונים על ידי ריקישי. האוסוס היו ב-FCW שנה ולאחר מכן עלו למיין רוסטר ומאז הם ממשיכים להפתיע כל פעם מחדש. האוסוס לא רק זכו ב-5 אליפויות זוגות אלא גם יצרו אין ספור קרבות קלאסיים וזה ממש לא נראה כאילו הם עומדים לעצור בקרוב.

Since Day One (אתר ה-WWE)

מספר 6 – רומן ריינס (סיקה אנואי)

תאהבו אותו או תשנאו אותו, רומן ריינס יצר סערה בהאבקות המקצועית מ-2014 עד היום. לפני כעשור ג׳ו היה עם עתיד מבטיח בפוטבול אך נאלץ לפרוש לאחר שהתגלתה אצלו לוקמיה. לאחר שהוא עבר את המחלה, אבא שלו הכניס אותו לתוך עסקי ההיאבקות והוא תפס את העיניים של וינס מקמן מהר מאוד. אבל למרות כל החיבה שהוא קיבל מוינס הקהל לא כל כך זרם. רומן נאלץ לפרוש מהיאבקות (זמנית) עקב חזרה של מחלת הלוקימיה.

רומן והחגורה הכי מקוללת בהיאבקות (GiveMeSport)

מספר 5 – ג׳ף ג׳ארט (ג׳רי ג׳ארט)

ג׳ף ג׳ארט אחד מבני האדם הכי משפיעים בהיאבקות המקצועית. הבן אדם ייסד את אימפקט רסלינג (שלתקופה מסויימת היוותה האיום משמעותי על ה-WWE) ובמהלך הקריירה שלו כמתאבק הוא זכה בלא פחות מ-22 אליפויות עולם (אליפות אחת יותר מפלייר) ב-9 ארגונים ונכנס להיכל התהילה של אימפקט ושל ה-WWE והרוויח את הטייטל אגדה ביושר.

#יותר_מפלייר (whatculture)

מספר 4 – טאמה טונגה (האקו)

טאמה טונגה הוא אחד מהכוכבים הבולטים של ההיאבקות המודרנית אבל ההתחלה של החיים שלו ממש לא הייתה מזהירה. כשטאמה טונגה הגיע לגיל 9 ההורים שלו נהרגו והוא ואחיו אומצו על ידי הדודים שלו ועברו לטונגה. טאמה רצה ללכת להתאבק מיד לאחר סיום התיכון אבל האקו דרבן אותו ללכת לצבא במקום וטאמה סיים קורס טייס ושירת כטייס 6 שנים ואז הוא החל להתאבק ביחד עם אחיו המאמץ טאנגה לואה אך דרכם של השניים נפרדה כשטאנגה הוחתם על ידי ה-WWE. טאמה עבר לניו ג׳אפן והיה יאנג ליון, הושאל ל-CMLL וחזר ב-2013 בתור חבר מייסד של הבולט קלאב. לאחר הקמת הבולט קלאב, טונגה זכה להצלחות רצופות ביחד עם טאנגה לואה במחלקת הטאג של החברה ולבסוף הפך להיל הראשי של החברה.

עדיף להיות ראש לשועלים מאשר זנב לאריות (sobrosnetwork)

מספר 3 – דויין "דה רוק" ג׳ונסון (רוקי ג׳ונסון)

הקריירה של דווין התחילה בצורה מעולה מבחינת בוקינג מכיוון שהיה המתאבק הראשון ב-WWE שהוא דור שלישי במשפחת מתאבקים וכבר בשנה הראשונה שלו רוקי מאיביה זכה באליפות הביניבשתית אבל הקהל לא עף עליו בכלל. נקודת המפנה של הקריירה שלו הגיעה כאשר הוא הקים את הסטייבל "ניישן אוף דומיניישן" ויצא את הדמות של "דה רוק" – היל נרקסיסטי שמדבר לעצמו בגוף שלישי. מאז הרוק זכה בהצלחה מסחררת הפך לאחת הדמויות הבולטות בהיסטוריה של ההיאבקות ולשחקן הקולנוע הכי מצליח בעולם.

מריח את הפופקורן של מייקל ג׳קסון (sportskeeda)

מספר 2 – רנדי אורטון (בוב אורטון)

רנדי אורטון נכנס ל-WWE עם קצת עזרה מאבא אבל במרוצת השנים הוא התעלה על אביו. במהלך הקריירה שלו הוא היה באין ספור פיודים מרכזיים, זכה ב-13 אליפויות עולם והפך לאלוף גראנדסלאם של ה-WWE. רנדי כרגע אחד משני ההילים הראשיים של סמאקדאון (השני הוא ג׳ו) ומבצע את התפקיד של בצורה טובה, רצחנית ופסיכוטית כמו שהיל צריך להיות.

טופ היל אמיתי (אתר ה-WWE)

מספר 1 – קודי רודס

קודי רודס התחיל להתאבק ב-WWE ב-2006 ובמהלך כל השנים שלו הוא היה במחלקת הטאג טים ובמידקארד ואפילו לא קיבל קרב אחד על אליפות עולם. ב-2016 נמאס לקודי מהיחס של ה-WWE אליו והאטימות של הכותבים לגבי הבקשה שלו למחוק את הדמות של סטארדאסט אז הוא החליט לחצות את נהר הרוביקון ולעזוב את ה-WWE לאינדיז. באינדיז קודי עבר מהפך טוטאלי. קודי הפך למתאבק יותר טוב, קיבל יחס של אליל והגיע למעמד של מיין איבנטר לגיטימי ברוב החברות שעבד איתן. לאחר מכן קודי עשה היסטוריה כאשר הוא והיאנג באקס הרימו את האירוע "אול אין" והפכו לראשונים שהרימו אירוע היאבקות עצמאי עם יותר מ-10,000 צופים מאז המוות של WCW, אבל זאת לא הייתה ההיסטוריה היחידה שקרתה באול אין… קודי זכה באליפות ה-NWA במשקל כבד באירוע והפך לבן הראשון של אלוף NWA שזוכה באליפות ה-NWA וזה מקנה לו את המקום הראשון ברשימה הזו.

היסטוריה לא כותבים, היסטוריה עושים (sportskeeda)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית