סמאקדאון 6.11.18

סמאקדאון בבריטניה הערב

שיין מקמן פותח את התכנית

שיין ופייג׳ מגיעים לזירה ושיין אומר שהוא לא הכי טוב בעולם ושהגביע שייך לסמאקדאון. הוא ממנה את בריאן לקפטן של סמאקדאון בסורבייבר סירייס אבל המיז נכנס ואומר שהגביע ⅔ שלו ושמגיע לו משמורת משותפת על הגביע ולהיות המנהיג של טים סמאקדאון. שיין מסכים והופך את בריאן והמיז לשני המנהיגים של טים סמאקדאון. אחרי זה בריאן והמיז רבים בזירה ושיין אומר שהסיבה שהוא בחר בשניהם היא כי הם מוציאים את ההכי טוב אחד מהשני. הם מינו אותו להיות חלק מטים סמאקדאון כי הוא מוכן להקריב בשביל סמאקדאון.

הניו דיי נגד האוסוס. הקבוצה שמנצחת מנהיגה את טים סמאקדאון בקרב ההדחות של הזוגות.

הקרב היה מאוד דינמי. האוסוס והניו דיי היו בחילופי אש ונתנו מעצמם מאה אחוז כל רגע. האוסוס היו הקבוצה הדומיננטית בקרב אבל הניו דיי ידעו לתת מלחמה אבל כשקופי ניסה להחזיר את הניו דיי לקרב הוא חטף מג׳ימי נגיחה, פאוור בומב וביג ספלאש והניו דיי הפסידו. עוד קרב מעולה של הניו דיי והאוסוס. האוסוס מוסיפים אותם לטים סמאקדאון.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
עוד קלאסיקה לאוסף (אתר הWWE)

המיז אומר לריי שאם הוא ירשים אותו הוא בטים סמאקדאון בסירייס.

בקי לינץ׳ נגד ניקי קרוס

בקי לינץ׳ חותכת פרומו שבו היא יורדת על ראוזי. סאניטי מציגים את ניקי קרוס. ניקי מאתגרת את בקי ובקי נענית לאתגר. בקי תוקפת את ניקי ומהר מאוד הולכות לאפרון ומיקי תוקעת אותה בברזנט של צד הזירה. בקי יוצאת מהברזנט, משתלטת על ניקי ושולחת אותה לבריקדות. ניקי משיבה מלחמה ואפילו נראית קרובה לניצחון אבל בקי שוברת את המתקפה שלה ומכניעה אותה עם הדיסארמר. קרב טוב מאוד (בטח ביחס לזמן שנתנו לו), זה פחות נראה כמו קול אפ אלא קרב חד פעמי וניקי נראתה ממש טוב למרות שהיא הפסידה.

קרב בכורה מעולה (אתר הWWE)

בריאן בוחר את ג׳ף לספוט בקרב על הכניסה לטים סמאקדאון, המיז בוחר את ג׳ו.

ריי מיסטיריו נגד אנדראדה סיאן אלמאס
אלמאס וריי מיסטיריו עובדים נהדר ביחד. אלמאס נותן למיסטיריו תחרות קשה ומוצא דרך לעצור את ריי בסטייל כמעט כל פעם שריי צובר מומנטום אבל לבסוף ריי מכניע אותו עם ראנה, 619 ודרופ אוף אה דיים. אחרי הקרב רנדי תוקף את ריי אבל המיז ובריאן בכל זאת נותנים לו מקום בטים סמאקדאון.

צריך קרב חוזר בבמה יותר גדולה… (אתר הWWE)

איי ג׳יי סטיילס אומר שהוא מחכה לקרב החוזר שלו מול לזנר. הוא אומר ששנה שעברה הוא עשה כל שביכולתו אבל לא הביס אותו אבל למרות זאת השנה הוא יצליח.

פייג׳ מציגה את הקבוצה של הנשים של סמאקדאון בסורבייבר סירייס. כרמלה, נעומי, אסקה, סוניה דוויל ושארלוט אבל שארלוט לא מגיעה ובמקום זה באה מנדי רוז ואומרת שמגיע לה להיות בטים סמאקדאון. פייג׳ אומרת שזה לא יקרה ואז מנדי מציגה את הטיעון ש"היא הדיחה את סוניה דוויל" פייג׳ עדיין לא מסכימה אז מנדי תוקפת את טים סמאקדאון אבל נעצרת על ידי נעומי אבל הנשים מפרידות ביניהן וסוניה ומנדי עושות סטאנדאוף בזירה.

סמואה ג׳ו נגד ג׳ף הארדי המנצח בטים סמאקדאון.
ג׳ו תוקף את ג׳ף בתחילת הקרב אבל ג׳ף מכניס לג׳ו וויספר אין דה ווינד ומוציא את ג'ו מהזירה. כשהם חוזרים לזירה ג׳ו משתלט מחדש ולוקח אותו לרצפה. ג׳ף מנסה להלחם אבל ג׳ו מעיף אותו מחוץ לזירה ודוחף אותו לתוך בריקדה אבל ג׳ף נותן לו קלוזליין. הם חוזרים לזירה וג׳ף מכניס עוד קלוזליין ודרופ קיק וכמעט מביס את ג׳ו. ג׳ו מנסה לנעול את הקוקינה אבל ג׳ף נותן לו טוויסט אוף פייט, ג׳ף עולה למעלה ועושה סוואנטון בומב אבל פוגש את הברכיים של ג׳ו. גו נועל את הקוקינה ומנצח. בריאן וג׳ו נלחמים אחרי הקרב אבל המיז מגיע לעצור את בריאן ושיין מגיע להרגיע את העניינים, בריאן מפיל את שיין מהרגליים בשוגג ועוזב את הזירה.

האם זה אימפקט של 2014? (אתר הWWE)

לסיכום, סמאקדאון היה ממש טוב ובנה בצורה מדהימה את סורבייבר סירייס.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort