Monday Night Raw 05\11\18

פתיחת התכנית:

ראו מתחילה בכך שאנו רואים את כל סגל המתאבקים מתכנסים ובארון קורבן עומד בזירה שמחוצה לה ישנם מאבטחים.
קורבן מדבר על האירוע הקרוב, סדרות הישרדות, ואומר כי הוא החליט להוביל את ראו בתור הקפטן שלהם אך משום שהוא חלק מההנהלה הוא אינו עומד להיות חלק מהקרב, הקבוצה שבחר כוללת את דולף זיגלר, דרו מקינטייר ובראן סטרומן.
לאחר מכן הוא מציג את אלכסה בליס בתור הקפטן של קבוצת הנשים של ראו אך לפני שהיא מספיקה להציג את הנבחרת שלה, המוסיקה של קורט אנגל נשמעת והוא נכנס עם המיקרופון ביד.
"בשנה שעברה, אני הובלתי את הקבוצה שלי לניצחון בסדרות הישרדות" פותח אנגל בדברים, מייחס אותם את הקרב שעתיד להתקיים באותו אירוע ואף מבקש מבארון קורבן שיתן לו להיות הקפטן אך לאחר שזה מסרב, הוא מתאגר אותו לקרב שאם קורט אנגל מנצח בוא, הוא הופך לקפטן הרשמי של ראו בקרב, בארון מסכים לכך.
לאחר מכן אלקסה בליס אומרת כי היא מתכוונת לבחור בקפידה רבה את המתאבקות שיהיו איתה בקבוצה ולכן היא מכריזה על קרב שיתקיים בין רובי ריוט, שרה לוגן וליב מורגן (צוות ריוט) לבין סשה בנקס, נטליה וביילי (אולי תמצאו להם שם כבר?), והוא מתחיל מיד לאחר מכן.

פרומו של נטליה, סשה בנקס וביילי: נטליה מדברת על כך שהיא מקדישה את הקרב לאביה המנוח, ג'ים "החיה" אנוויל ז"ל ושמה את המשקפיים שהוריש לה אביה, משקפי שמש שחורות שאיתם היה בא לזירה תמיד.

רובי ריוט, שרה לוגן וליב מורגן (צוות ריוט) נגד נטליה, סשה בנקס וביילי:

זוכרים שאמרתי שלא משנה כמה קרבות ביניהם נראה, הבנות האלה עדיין ירשימו אותי בביצועים שלהן? לא טעיתי.
הקרבות של 2 הצוותים יחסית ארוכים אבל הן עושות את זה כל כך טוב שזה פשוט לא נמאס, היתרון לא נשאר אצל קבוצה דומיננטית אחת, הביצועים בזירה רק משתפרים מקרב לקרב וצוות ריוט סוף סוף מקבל את אור הזרקורים והבנות ראויות לכך ללא ספק.
סשה בילי ונטליה לא מהססות להשיב מלחמה ומראות שהן קשוחות לא פחות אבל הפע הדגש היה דווקא על נטליה וזה לא היה כל כך יפה…
בעודה לוקחת את היתרון על שרה לוגן וננעלת עליה בעזרת מהלך ההכנעה שלה, השארפשוטר, רובי ריוט מניפה מולה את המשקפיים של אביה ובלי להסס שוברת אותם ואף דורכת על החלקים ברצפה, נטליה ההמומה יוצאת אל מחוץ לזירה ופורצת בבכי מריר, סשה וביילי נלוות אליה אך היא מסרבת להירגע וצוות ריוט יוצא מהזירה, לא ברור אם היה כאן מנצח לקרב אבל שיהיה, עם כל העצבות שבדבר, הגיע הזמן שנטליה תקבל קצת במה מאשר להיות צדדית ואולי אף ראה כאן יריבות חדשה מתפתחת.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

ג'ינדר מאהל נגד אפולו קרוז:
במהלך הכניסות מוצג פרומו על הקרב בין שון מייקלס וטריפל אייץ' (DX) לבין אנדרטייקר וקיין (BOD) ומה שמצחיק שאפילו הפרומו עוסק רובו בחזרתו של מייקלס לזירה.

הקרב עצמו לא יותר מדקות ספורות והוא בעיקר התרחש בשביל להוסיף עוד ניצחון לאפולו קרוז שאיכשהו מנסים להביא לו פוש, נקווה שבאמת יצא מזה משהו אבל אפשר לדלג על הקרב עצמו.

סת רולינס נכנס אל הזירה עם 2 חגורות אליפות הזוגות עליו:

"אני אמור לחגוג פה עם 3 חגורות וגביע, אבל הדברים לא כל כך הסתדרו בטורניר ואני לא זכיתי" ףותח רולינס בדבריו, מתייחס לאירוע הקודם בוא התחרה בטורניר על גביע "הטוב ביותר" אך לא זכה, ואף מתח ביקורת על האלוף האוניברסלי החדש, ברוק לסנר (בהלם שהוא זכה? גם אנחנו לא), לאחר מכן התייחס למצב עם דין אמברוז.
רולינס אומר כי הוא לא מבין מדוע דין עשה את מה שעשה אבל הוא  לא יכול פשוט להגן על התואר הזה לבדו ובעודו מדבר, בארון קורבן הופיע מול המסך והציג חוק מרפי לרולינס בכך שהוא קבע קרב שרולינס יגן על החגורות מיד, נגד לא אחר מאשר אקאם ורייזר( AOP).

סת רולינס (C) נגד אקאם ורייזר (AOP):

סקוואש ענק על רולינס? תתפלאו, הארכיטקט השתמש בכל הכוח שלו לנסות ולהגן על התואר שנמצא על הכף והנחית מתקפה אדירה אל עבר 2 הענקים. רולינס המשיך להפעיל לחץ ותקף מידי פעם ולקח לעצמו את היתרון לפרק זמן קצר ואף קפץ מעבר לזירה אל עברם של AOP והיה נראה שישנו שבריר תקווה אך מיד לאחר מכך 2 המפלצות, שגם ככה לא עשו לו חיים קלים וממש השתעשעו עם רולינס בקרב, הלמו בחוזקה ברולינס ולקחו את היתרון אליהם, לאחר מכן אקאם ורייזר השתמשו בתרגיל הסיום שלהם על רולינס, הצמידו אותו לרצפה ובפעם הראשונה שלהם, זכו באליפות הזוגות של ראו, לאחר הקרב דין אמברוז הגיע והיה הנראה שהוא רוצה להסביר לרולינס מדוע הוא תקף אותו אז, אך שניה לאחר מכן השתמש במהלך הסיום שלו על רולינס. מוסיף חטא על פשע.
אני מודה שזה אכן מעצבן אבל הגיע הזמן שיעשו משהו עם הזוג הזה חוץ מקרבות נגד מקומיים.

פלאשבק של בקי לינץ' מוצג, בו היא פונה לעבר ראוזי ואומרת כי היא קשוחה יותר ממנה בלה בלה בלה.

בראן סטרומן מחפש אחר בארון קורבן מאחורי הקלעים וצ'ארלי (שדרנית מאחורי הקלעים) מסגירה את מיקומו של קורבן, שמיד לאחר מכן בורח כאשר בראן סטרומן מופיע.

דולף זיגלר נגד אלייס:

זיגלר מבלבל את המוח על קונספירציה שגרמה להפסד שלו ולאחר מכן אלייס הופיע והחל לשיר לעבר זיגלר (החלק הכי טוב בפרומו הזה). לאחר מכן הייתה יציאה לפרסומות ולאחר מכן היה בכלל פרומו של הרבייבל לעבר הלוצ'ה פארטי האוס.
הקרב מתחיל לאחר מכן בין זיגלר לבין אלייס.

הקרב יפה מאוד לצפייה, דולף זיגלר ואלייס נתנו מאה אחוז מעצמם והכימיה (המפתיעה) בין שניהם התגלתה כאיכותית במיוחד.
בתחילת הקרב זיגלר היה על ידו על העליונה בכך שחנק את אלייס בעיקר בעזרת נעילות ראש וחניקה אחורית, אלייס אומנם השתחרר מכך אך זיגלר הזריז מהר מאוד הנחית מהלומות רבות לעברו ומיד לקח שוב את היתרון שהצמיד אותו בהכנעה לרצפה.
כוחו של אלייס בא לידי ביטוי בצורה ברורה בקרב לאחר שזה הרים מספר פעמים את זיגלר באוויר, בניסיונו לסיים את הקרב אך "השוויצר" הצליח לחמוקובשלב מסויים בקרב אף הנחית זיג זג אדיר לאלייס והטיח אותו בחוזקה ברצפה, הצמיד אותו וממש כשהיה נראה שניצחון אצל זיגלר, אלייס, שהיה קרוב מאוד לחוטים, הרים את רגלו לחוט התחתון ואילץ את השופט להפסיק את הספירה.
לאחר מכן זיגלר ניה שוב להשתמש במהלך הסיום שלו אך הפעם אלייס הקדים אותו ושלח ברך אדירה לפניו של זיגלר, השתמש במהלך הסיום שלו (פעם אחת רק) ויצא מנצח מהקרב הזה, כל הכבוד לארגון על הבניה של הדמות של אלייס שמראה שהוא הרבה יותר מקול יפה וניגון על גיטרה.

פרומו של קורט אנגל מאחורי הקלעים מופיע, בוא הוא אומר כי הוא ינצח את בארון קורבן ויהיה הקפטן החדש של קבוצת ראו.

רונדה ראוזי נכנסת לזירה עם המיקרופון בידה ומתייחסת לקרב שיש לה נגד בקי לינץ' באירוע "סדרות הישרדות":
רונדה אומרת כי יש לה כבוד אל בקי אך הכבוד הזה אינו החולשה שלה, רונדה מדברת על האימונים שלה בצעירותה בעוד בנות כמו בקי היו בעיסוקיהן (תאלכס זה די נכון). רונדה אומרת כי צריך יותר מגישה חדשה לקהל כדי לנצח אותה ואומרת שהיא תצא עם ידה על העליונה בקרב של שתיהן, ימים יגידו, לפתע ניה ג'קס נכנסת לזירה (באמת מפתיע).
ג'קס אומרת לרונדה שלאחר שהיא תנצח את בקי בקרב שלהן, היא תחכה לה, מקווים באמת שהקרב הזה יתקיים.

פרומו מוצג בוא אנו לומדים על הקשר של ה WWE עם ארגון GirlUp.

ניה ג'קס נגד אמבר מון:
מסתבר שניה ג'קס לא הגיע במפתיע, הקרב הוא כתוצאה מההפסד של מון לג'קס בבאטל רויאל באירוע אבולושיין.

הקרב היה קצר יחסית והביא תוצאה דומה, שליטה מסויימת של אמבר מון (וקצת משחק מוגזם קצת) שבסיומו ניה השיגה ניצחון נקי עליה, אבל זה לא החלק המרכזי בקרב, מה שקרה לאחר מכן ייחד אותו מסתם עוד קרב רגיל.
לאחר שג'קס ניצחה את מון, הגיעה תמינה, נכנסה אל הזירה ושניה לאחר מכן וג'קס והיא עומדות אחת מול השניה, לאחר מכן תמינה תוקפת את מון, נראה שמעבירה מסר לעבר ג'קס, אך כאשר היא נועלת את מון בנעילת בוסטון קראב, ג'קס מתחילה לתקוף את מון בעצמה, גבירותי ורבותיי, BOD גרסת הנשים לפניכם, ענק.

בארון קורבן שוב מנסה לברוח מסטרומן ואומר כי במקום להילחם נגדו, קורט אנגל יהיה בקרב נגד דרו מקינטייר.

בובי לאשלי נגד פין באלור:

קרב יחסית נחמד בין השתיים, לאשלי מתחיל בסקוואש אדיר על באלור ורוב הקרב נמצא לאשלי ביתרון על פני השד, לאחר מכן פין באלור מצליח לקחת את היתרון ומטיח מהלומה בלאשלי שכמעט ומצליחה לו.
הקטע הטוב ביותר בקרב היה המכות שקיבל ליו ראש מידיו של באלור אך למרבה האירוניה זה מה שהוביל להפסדו בקרב כי לאחר שניסה לבצע דרופ קיק מחוץ לזירה, תפס לאשלי את באלור לקח את היתרון וניצח בקרב.
לאחר מכן הופיע דרו מקינטייר, עמד מול לאשלי ולמרבה ההפתעה לאשלי נרתע ממנו ויצא מהזירה, מקיטייר עזר לבאלור לקום ולאחר מכן תקף אותו, מישהו מופתע מזה? לא? גם אני לא.

דרו מקינטייר נגד קורט אנגל:

האירוע המרכזי של הערב, הקרב שדי הפתיע אותנו אבל ציפינו באמת למשהו ממנו ומה קיבלנו במקום? השפלה.
בואו נתחיל מזה שהקרב היה דימיננטיות של דרו, נקודה. סבבה אני מבין שלבחור יש כישרון והוא אלוף עתידי והפוטנציאל שלו אדיר אבל קורט אנגל מבין כולם? הוא שמושפל על ידי מקינטייר?
מצד אחד אפשר להראות כמה הכושר של אנגל נמצא בשיאו למרות גילו המבוגר בגלל שהמתקפה שקיבל ממקינטייר ובעצם כל הקרב הזה היה הפגזות לעברו של אנגל והוא שרד אותו בקושי בשיניים, בשלב מסויים הייתה לנו תקווה, קורט אנגל ננעל על העקב של מקינטייר אבל זמן קצר לאחר מכן הוא הצליח להשתחרר אבל לקראת הסוף ההשפלה האמיתית החלה.
מקינטייר השתמש במהלך הסיום של קורט אנגל נגדו, וביצע אותו ללא כל התנגדות (מרשים דרך אגב) לאחר מכן דרו מקינטייר בעצמו ננעל על העקב של אנגל, ירד לרצפה והחל להפעיל את כל הלחץ שלו על הרגל של האלוף האולימפי, מה שציפינו היה לראות את השורד האולטימטיבי הזה יוצא מהנעילה הזאת למרות הקושי אבל לא, קורט אנגל נכנע, לדרו קינטייר, אני רואה בזה השפלה באופו מסויים.

תכנית ראו יפה מאוד סך הכל, הרבה מתאבקים מקבלים את הפוש שהם צריכים וזוגות חדשים מאחדים כוחות (תמינה ג'קס) והרבה קצוות פתוחים שיובילו לקרבות אדירים בהמשך. סך הכל עבודה טובה.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית