UFC 230 – קורמייר נגד לואיס

פתיחת התכנית:

פרומו של כל הלוחמים המשתתפים באותם ערב, הכולל ברובו הקדמה לקרבות, הצגת הלוחמים ומה שאנו הולכים לראות באותו אירוע.

ישראל אדסניה נגד דרק ברונסון (משקל בינוני):

סיבוב ראשון – הקרב מתחיל בהתפרעות מצידו של ברונסון, הנחוש בדעתו להוריד את אדסניה לרצפה, שם הוא דומיננטי יותר בשל רקע ההיאבקות שלו.
ההתפרעות עולה לו בכך שבמהלך האחיזה שלו, הוא משתמש בתפיסה שגורמת להפרדת הכוחות על ידי השופט אשר לטענתו "האחיזה אינה חוקית", הלוחמים מורחקים ולאחר עצירה (ואצבע משולשת של אדסניה לעבר ברונסון) הקרב ממשיך.
לאורך כל הסיבוב הראשון מנסה ברונסון להפיל את אדסניה וזה עולה לו ביוקר אף יותר, אדסניה המהיר לא מהסס ושולח ברכית אדירה לפניו של ברונסון וגורם לו ליפול, למרות ניסיונותיו להמשיך את הקרב, מהירותו של אדסניה מתפרצת לעבר ברונסון והמכות המדויקות של אדסניה מסיימת את הקרב 10 שניות לפני סוף הסיבוב הראשון והוא מנצח בקרב, קרב קצר אך יפה מאוד.
לאחר הקרב, אומר אדסניה כי הקרב היה בעיניו היה קל "כמו הליכה בגן", מייחס את הכבוד למקום בו הוא נמצא (מדיסון סקוואר גארדן), בתרגום חופשי – גן כיכר מדיסון, ואנו לומדים כי לאחר הקרב הוא עלה מדירוג 6 בטבלה לדירוג 4 והמאזן שלו נשאר מושלם עם 15 ניצחונות ללא הפסדים.

קארל רוברסון נגד ג'ק "הפטיש" מארשמן (משקל בינוני):

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

סיבוב ראשון – חילופי מהלומות הם הפתיחה לסיבוב זה, רוברסון הוא שפוגע בעיקר במארשמן אך "הפטיש" מציג לסת חזקה במיוחד ואפילו לא זז מהפגיעות, פסיכי לגמרי.
במהלך הדקות הראשונות נראה שרוברסון הוא שיקח לאחר שהוא שיקח את הסיבוב לאחר סדרה של מהלומות אך אלה נבלמות שוב על ידי מארשמן, ששולח מכות חזקות ומנסה לפגוע ברוברסון, היתרון נשאר אצל רוברסון למרות הכל אך מארשמן נשאר יציב לאורך הסיבוב, שנהיה איטי מאוד בשניותיו האחרונות.

סיבוב שני – מארשמן עושה חיים קשים לרוברסון ותוקף אותו מכיוונים שונים, מה שגורם לו להחליף פוזיציות מהר מאוד ולהיות פגיע מאוד וסדרת מכות לעבר פניו של רוברסון כמעט מפילה אותו אך הוא נשאר יציב, גם בניסיונו להפיל את מארשמן לרצפה, "הפטיש" שולח ברך אדירה אך מפספס את רוברסון במילימטרים ספוריםף מהלך שיכל להביא לסוף הקרב.
לבסוף לאחר דקות ארוכות, מארשמן נופל לרצפה לאחר טייקדאון עוצמתי של רוברסון ונראה ש"הפטיש" מאבד את היתרון לאחר שליטה מלאה בקרקע מצידו של רוברסון, שמנסה לחנוק אותו ובנוסף שולח אגרופים לפניו של יריבו.
הלחץ המופעל על מארשמן כמעט ומסיים את הקרב אך מארשמן מצליח לשרוד בשיניים את הסיבוב השני, יתרון הניקוד כרגע אצל רוברסון.

סיבוב שלישי – רוברסון נחוש בדעתו לסיים את הקרב ושולח מכות אדירות לפניו של מארשמן וברגע של הזדמנות ראשונה, מפיל את מארשמן המותש אל הרצפה, במהלך ניסיונות של מארשמן להיעזר בכלוב ולהסתובב אל גבו, הוא נלכד, רוברסון מנצל את ההזדמנות ושולח מכות אדירות לפניו של "הפטיש" וכמעט נועל את ידו בבריח אך בשניה האחרונה מארשמן יוצא מכך, הקרב ממשיך להישאר על הרצפה עד לשניותיו האחרונות שבהם הצופר מפריד בין הלוחמים.
לאחר החלטת השופטים, הזוכה על פי נקודות הינו קארל רוברסון, קרב מדהים בין שני הלוחמים הגדולים הללו.

דויד בראנצ' נגד ג'ראד "הגורילה הרצחנית" קנונייר (משקל משקל בינוני):

סיבוב ראשון – בראנצ' מסתער לעבר קנונייר מפיל אותו לרצפה עם טייקדאון אדיר, נראה שהקרב עומד להסתיים כאשר בראנצ' כמעט וננעל בחניקה אחורית על קנונייר אך "הגורילה" משתחרר מכך במהירות והקרב חוזר לעמידה אך לא להרבה זמן, קנונייר מפיל אותו שוב עם טייקדאון מוצלח נוסף אך גם לאחר זה, קנונייר חוזר לרגליו ומונע הכנעה כנגדו.
לאחר מכן, שאר הקרב מתמקד בחילופי מהלומות בין שני הלוחמים ובעיטה אדירה של קנונייר כמעט ומפילה את בראנצ' אך הסיבוב מסתיים ונראה כי קנונייר נשאר מותש מסיבוב זה.

סיבוב שני – חילופי מהלומות איטיים בתחילת הסיבוב אך בעיטת לרגלו של בראנצ' שמתווספת אליה פצצה אדירה של קנונייר שוברת את הגנתו של בראנצ' ומפילה אותו לרצפה, "הגורילה" לוקח מיד את היתרון ושלח מכות אדירות לפניו של בראנצ' ולמרות ניסיונותיו לשרוד, מהלומותיו של קנונייר מביאה לו את הניצחון בקרב לאחר חצי דקה כמעט של הסיבוב השני, ניצחון זה הוא הראשון בקטגוריית המשקל הבינוני של קנונייר, שהיה לפני זה במשקל הכבד ובמשקל הקל-כבד.

כריס ויידמן נגד ג'קארה סוזה (משקל בינוני):
ויידמן, שזכה בעבר באליפות במשקל הבינוני לאחר הקרב המפורסם בו הכניע בנוקאאוט את אנדרסון סילבה (שהביא את זה לעצמו) רוצה להגיע שוב אל התואר הנחשק אך בדרכו עומד הברזילאי הקשוח, ג'קארה סוזה.

סיבוב ראשון –  הסיבוב, שאיטי בדקותיו הראשונות הופך לסדרה פיזית של מהלומות בין הלוחמים ואגרוף אחד חזק במיוחד של ויידמן שובר את הגנתו של סוזה ואף מהמם אותו לרגע, ויידמן המדויק פוגע מספר פעמים בפניו של סוזה אך נראה שהוא לא מתכוון להיכנע בקרוב ומנסה להסתער לעבר ויידמן מספר פעמים אך זה מסרב ליפול וחומק בעזרת מהירות אדירה.
הקרב נהיה שוב איטי בשניותיו האחרונות של הסיבוב ונראה שמבחינת הניקוד, את הסיבוב הזה לקח ויידמן.

סיבוב שני – נראה שסוזה למד מהטעות בסיבוב הקודם, הוא מקפיד לשמור על מרחק בתחילת הקרב אך לחר שהנחית מספר מהלומות לכיוון ויידמן, הוא מצמצם פערים (ומרחק) ושולח סדרת מהלומות קשה שמהממת את ויידמן והיתרון בבירור אצל הברזילאי הקשוח שכמעט מסיים את הקרב עם ברך אדירה לפניו של ויידמן שנבלמת בקושי על ידו.
בדקה האחרונה של הקרב, ויידמן בולם רגל אדירה של סוזה וממש זורק אותו על הרצפה אך נבלם שניות לפני שהוא מצליח לאחוז בחניקה אך הוא לא נעצר שם, הוא מפיל שוב את סוזה אל הרצפה אך זה מסרב להינע ומשתחרר מאחיזתו של ויידמן ובכך הסיבוב מסתיים.

סיבוב שלישי – שני הלוחמים המותשים מתחבקים קלות, מביעים ספורטיביות הדדית ביניהם והסיבוב האחרון מתחיל.
העייפות ניכרת על שני הלוחמים ורוב הסיבוב מתבסס על מכות איטיות עד שבאמצע הסיבוב, מסתער סוזה לעבר ויידמן, שולח מכות אדירות לפניו ומפעיל עליו לחץ אדיר, לחץ שבסופו של דבר מסתכם בפצצה אדירה לפניו של ויידמן, שאומנם נופל אך השופט נמנע מלהפסיד את הקרב, למרות שאפילו סוזה אומר זאת.
סוזה ממשיך לתת מכות פטיש בינוניות לפניו של ויידמן ולאחר מכן השופט מפסיק את הקרב והזוכה הינו ג'קארה סוזה.

הקרב המרכזי – דניאל "DC" קורמייר (C) נגד דרק "החיה השחורה" לואיס (משקל כבד):
הקרב הינו על החגורה במשקל כבד, אחת מחגורותיו של קורמייר (מחזיק גם בחגורה במשקל קל-כבד).

סיבוב ראשון – לואיס ידוע בעוצמתו וביציבותו האדירה אך לאחר מספר חילופי מהלומות, קורמייר מצליח להפיל את החיה על הרצפה, הוא שולט בקרקע למשך זמן קצר אך לואיס מוצא את ההזדמנות לחזור לרגליו אך למספר שניות בלבד משום שקורמייר מפיל אותו בטייקדאון שני מוצלח (מרשים מאוד) וכמעט נועל עליו חניקה. קורמייר לא משאיר רגע של מנוחה אחד ללואיס ומשתלט עליו בקלות כאשר הוא ברצפה, הוא שולח מכות כבדות לפניו של החיה אך הוא מסרב להיכנע וממשיך לנסות לעמוד על רגליו, הסיבוב הראשון הוא של קורמייר מבחינת הניקוד.

סיבוב שני – לואיס מתחיל להיות איטי אך עוצמתו מכפרת על כך ומכותיו האדירות מהממות בקצת את קורמייר אך הוא לא נכנע ומפיל שוב פעם את לואיס אל הרצפה ולמרות שהוא קם מהר הוא ננעל עליו בחניקה, מרשים ביותר כיצד אדם במשקלו של קורמייר נע בצורה זריזה במיוחד אך לואיס זריז בנוסף ומצליח להתיישר אל רגליו, טייקדאון רביעי מצידו שלו קורמייר לוקח את הקרב לרצפה שוב והוא ננעל על החיה בחניקה אחורית ושניות ספורות לאחר מכן דניאל קורמייר שומר על האליפות שלו, הקרב קצר מאוד ואחד מהקלים שנראו בקריירה של קורמייר.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort