ליגה סינית: למרות שער של זהבי, גואנגז'ו הובסה ע"י טיינג'ין

במחזור ה-27 של הליגה הסינית נפגשו קבוצתו של ערן זהבי מול קבוצתו של אלשנדרה פאטו, גואנגז'ו R&F  וטיינג'ין קואנג'יאן למשחק תחתית לוהט.

ערן זהבי, שחזר לשחק לראשונה מאז ה-23 בספטמבר, ולא כבש מה-1 בספטמבר, הגיע במטרה לכבוש ולהציל את קבוצתו ממאבקיה בתחתית. ביום ראשון האחרון הקבוצה הפסידה להיינן צ'יינה 2:0, הפסידה פעם שלישית ברציפות והסתבכה קשות בתחתית כאשר היא אמנם במקום ה-11 בלבד, אך המרחק בינה לבין ירידת ליגה הוא 4 נקודות בלבד.  הישראלי התראיין ל-"סינה" לפני המשחק ואמר "אני מרגיש טוב יותר עכשיו. כשנפצעתי, הרגשתי כאב חזק בכל צעד, אבל זה משתפר. הרגשתי אבוד כשראיתי את הקבוצה מפסידה. זה קשה להביט בהם מתקשים מהצד בלי יכולת לעזור".

מנגד, טיינג'ין מגיעה למשחק הזה במצב דיי דומה, לאחר שלא ניצחה 8 משחקים ברציפות ומדשדשת בתחתית במקום ה-14. הקבוצה של פאטו במצב לא טוב והגיעה למשחק כשהיא חייבת לנצח ולהשיג נקודות במאבקים הקשוחים בתחתית הלוהטת.

המשחק היה פשוט במעמד צד אחד – טיינג'ין ופאטו. הקבוצה כבשה צמד שערים כבר לאחר 11 דקות, ולמרות שגואנגז'ו הראתה יכולת לא רעה בהמשך המשחק ואף כבשה, פאטו היה השחקן הטוב ביותר על המגרש, כבש שלושער ונתן לקבוצתו שלוש נקודות סופר חשובות במאבקי התחתית. ערן זהבי כבש שער לאחר חודשיים, והחמיץ פנדל. 6:2 מרהיב ומרתק.

הרכבים:

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

גואנגז'ו: צ'. יולאי, ד. טושיץ', י. טנג, ג'. גיאנג, צ'. ז'אנג (ל. רואי 56'), ט. לי (ד. האיפנג 72'), לו לין, ז'. הואנג (ט. מיאו 46'), ז'.ז'. צ'ן, ע. זהבי, רנאטיניו

טיינג'ין: ל. ג'אנג, ז'אנג צ'נג, ק. ו. קוון, י. ליאו, ד. ז'נג, ש. ז'או (וואנג ז'י 60'), י. פ. וואנג (פ. שוואי 79'), א. פאטו (ליו יי 87'), ז. צ'יאו, ק. סון, ש. יאנג

מהלך המשחק:

מחצית ראשונה:

בדקה ה-4 פאטו ניסה את מזלו כאשר בעט לראשונה במשחק, אך גבוה מעל השער.

בדקה ה-7 פאטו כבש שער פשוט אדיר שהעלה את טיינג'ין ל-1:0 במשחק! השחקן הברזילאי המוכשר קיבל כדור, נכנס לאמצע ושחרר בעיטה חזקה ומסובבת מחוץ לרחבה, שהכניעה את שוערה של גואנגז'ופאטו מראה שגם בסין הוא עדיין יודע לשחק ברמה גבוהה.

לאחר דקה פאטו שוב היה מעורב בהתקפה של טיינג'ין שכמעט והכפילה את היתרון שלה לאחר דקה בלבד! השחקן שפעם כיכב במדי מילאן  קיבל כדור נהדר ומסר אותו לצ'יאו שכמעט והכניע את השוער, אך הגנת גואנגז'ו חילצה את הכדור.

בדקה ה-9 ערן זהבי כמעט וכבש! הוא קיבל כדור רוחב נהדר מצ'ן וכמעט הכניע את ג'אנג, אך השוער היה במקום ולקח את הכדור ישירות מרגליו של החלוץ.

בדקה ה-11 זה כבר 2:0 לזכות טיינג'יןסון קיבל כדור טוב, ובעט בזווית לא טובה ולא חזק מדי, אך למזלה של טיינג'ין השוער שעומד בשער של גואנגז'וצ'נג יולאי ביצע טעות ענקית וגרם לכדור הזה להיכנס לשער, למרות שהוא היה חייב לקחת אותו. איזה משחק קצבי אנחנו קיבלנו בדקות הראשונות. גואנגז'ו חייבת להתאושש מהר אם היא רוצה לחזור למשחק.

ובדקה ה-23 קיבלנו מערן זהבי את החמצת העונה! לאחר מהלך התקפי טוב מאוד של גואנגז'ו הוא קיבל כדור נהדר מרנאטיניו, שהוציא את השוער מהשער ונתן לזהבי לבעוט מול שער חשוף, וכל מה שהוא היה צריך לעשות זה לגלגל את הכדור לשער. למרות זאת, הוא בעט בצורה רשלנית, גבוה מעל השער ופספס הזדמנות להחזיר את קבוצתו למשחק.

גואנגז'ו פשוט ביום לא טוב. כשלא הולך, אז לא הולך. ערן זהבי בדקה ה-28 שלח כדור ענק לרנאטיניו שכבר עבר את השוער אך לא היה במצב נוח לכיבוש ובעט את הכדור לרשת החיצונית. עוד הזדמנות שחלפה לגואנגז'ו לחזור למשחק.

בדקה ה-35, לי קשרה של גואנגז'ו ניסה את מזלו בבעיטה טובה מ-30 מטרים, אך ג'אנג היה מוכן וקלט את הכדור.

למרות פתיחת המשחק הזוועתית, המארחים חזרו למשחק והראו שהם בהחלט ראויים לפחות לשער אחד.

מחצית שנייה:

בדקה ה-53 פאטו שלח כדור מעולה ליאנג ברחבה שבעט לשער, אך הגנת גואנגז'ו מנעה מהכדור להגיע לשער. ההתקפה הראשונה המסוכנת במחצית השנייה גם היא לזכות טיינג'ין, אף על פי שהקבוצה המארחת מציגה יכולת לא רעה.

ובדקה ה-56 ערן זהבי סוף סוף חזר לכבוש! הוא הוכיח לכל הספקנים שהוא עוד כאן ושהוא חזר באופן מושלם מהפציעה שלו. טאנג מיאו הרים לו כדור נהדר, הוא היה במקום כדי לנגוח ולכבוש את השער ה-18 שלו העונה, והראשון מזה חודשיים. כל הכבוד זהבי! גואנגז'ו שוב בתמונת המשחק.

בדקה ה-58 פאטו כמעט וכבש את השני שלו היום והשלישי של קבוצתו. האו קיבל כדור עומק אדיר מחצי מגרש, תעתע בשני שחקני ההגנה של גואנגז'ו ובעט לשער, אך לא חזק מדי, ושוער גואנגז'ו דף לקרן.

אם היה לרגע ספק שטיינג'ין תקרוס תחת הלחץ, הוא הוסר מיד עם ה-3:1 שלה בדקה ה-59. פאטו, שדקה לפני כן החטיא ברשלנות, מסר כדור לסון קה, שבעט חלש מתוך הרחבה, אך צ'נג יולאי החלש לא היה במקום כדי לעצור את הכדור. שער נוסף שגואנגז'ו סופגת בגלל אשמת השוער.

בדקה ה-67 פאטו, השחקן הטוב ביותר על המגרש התחיל עוד התקפה אדירה לזכות טיינג'ין. הוא מסר כדור נהדר לוואנג, שבחצי מספרת כמעט וכבש את השער היפה במחזור. יולאי היה מוכן ועצר את הכדור.

בדקה ה-70 פאטו כבש שער ענק נוסף. הוא עבר על פני טושיץ' כאשר השחיל את הכדור בין רגליו ושחרר בעיטה עוצמתית מחוץ לרחבה שהכניעה את השוער בפעם הרביעית במשחק. 4:1 פשוט ענק לפאטו וטיינג'ין.

בדקה ה-78 השופט פסק על פנדל לזכות גואנגז'ו. ערן זהבי ניגש לבעוט, ובהפתעה גמורה לחלוטין החטיא את הפנדל! למרות השער של החלוץ הישראלי, זהו בהחלט לא היום הכי טוב שלו, כאשר יכל להיות כבר עם שלושער.

דקה אחת לאחר מכן, השופט פסק עוד פנדל לגואנגז'ו! שני פנדלים בדקותייםרנאטיניו נדחף ברחבה והושפט פסק שוב לבעיטה מהנקודה הלבנה. הפעם רנאטיניו היה זה שבעט את הכדור, ובדקה ה-80 הוא כבש בפנדל חזק וטוב מאוד, 4:2 לטיינג'ין

משחק גדול כבר אמרנו? פאטו שחקן ענק כבר אמרנו? כנראה שכן. דקה בדיוק לאחר מכן קיבל כדור לאחר בלבול בהגנת גואנגז'ו, ולבד מול השוער הוא עשה את מה שהוא עושה את הכי טוב – לכבוש שערים. הוא כבש את שער השלישי שלו במשחק בקלי קלות והתוצאה לאחר 81 דקות הייתה 5:2.

בדקה ה-90 נשרקה בעיטת פנדל שלישית במשחק. יאנג קיבל כדור נהדר, שבר את מלכודת הנבדל והוכשל על ידי השוער האומלל של גואנגז'ו כשניסה לעבור אותו. הוא בעט את הפנדל וכבש בקלילות. 6:2 בתוספת הזמן לטיינג'ין, שפשוט הביכה את גואנגז'ו

המשחק נגמר, גואנגז'ו הובסה על ידי טיינג'ין ופאטו, ומאבדת גובה במאבקי התחתית.

 משחקים נוספים ששוחקו במחזור ה-27:

גויזהו רנהה – ג'יאנגסו סיינטי 2:0 כבש לג'יאנגסו: מרטינס (36', 40')

צ'אנגצ'ון יאטאי – צ'ונג'ינג ליפאן 2:1 כבש לצ'אנגצ'ון: איגהלו (88'), כבשו לצ'ונגצ'ינג: ג'ינג (11'), קרדק (68')

הביי – דליאן ארבין 2:3 כבשו להביי: פנגפיי (עצמי, 73') לאבצי (77', 81'), כבשו לדליאן: ריאסקוס (4'), מינגאן צ'וי (83')

בליגה הסינית השנייה, טרם שוחקו משחקי המחזור אך עולה אחת כבר יש ווהאן זייל שממוקמת במקום הראשון עם 57 נקודות, שני מחזורים לסיום.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort