ליגת ג'פניקה: בית"ר ירושלים הובסה מול בני יהודה, דן איינבינדר הורחק

אחרי פיטורי גיא לוזון ופלרטוטים עם מאמנה של היריבה הערב, יוסי אבוקסיס, בית"ר ירושלים רצתה לצאת לדרך חדשה גם תחת המאמן הזמני דוד מרטן. בני יהודה מצידה רצתה לנצל את הכאוס אצל נועלת הטבלה כדי לאגור עוד נקודות לקופתה.

הרכבים:

בית"ר: דודו גורש, אופיר קריאף, מיקי סרושטיין, טל בן חיים, שמואל שיימן, ברונו איבה, דן איינבינדר, אור אינברום, עידן ורד (ק), אנת'וני וארן, ארון אולאנארה.

בני יהודה:  אמיליוש זובאס, שי קונסטנטין, איציק עזוז (ק), דן מורי, קרלוס קוויאר, מתן בלטקסה, יובל אשכנזי, איסמעילה סורו, דולב חזיזה, מאוויס צ'יבוטה, ירדן שועה.

מהלך המשחק:

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

מחצית ראשונה:

בית"ר תקפה חזק כבר מהפתיחה וכבר אחרי 5 דקות איימה פעמיים. פעם מקרן של שיימן לראש של סרושטיין שלא הניבה פרי ופעם מפריצה של אולאנארה שספק בעט, ספק מסר לאנת'וני וארן אך זובאס הקדים את הצרפתי.

בדקה שביעית גם בני יהודה סיכנה את השער ועוד איך סיכנה! בעיטה נהדרת של דולב חזיזה פגעה בקורה וחזרה לתחומי המגרש.

בדקה ה-12 בעיטה מסוכנת של קריאף הלכה קצת מעל המשקוף אחרי התקפה מתמשכת אחרי עוד כדור קרן, כרגע בית"ר נראת הקבוצה המסוכנת אבל יש עוד הרבה זמן לשחק.

בדקה ה-21 של המשחק נשלף צהוב ראשון לעבר שחקן בית"רי (ובכללי בהמשחק), שמואל שיימן היה השחקן שזכה לכבוד. מהכדור החופשי בני יהודה לא השכילה לייצר מצב מסוכן.

בדקה ה-23 זה כבר היה ברשת, מהלך טוב של הכתומים הסתיים בבעיטה נפלאה של ירדן שועה לרשת של גורש, 1:0 לבני יהודה.

בדקה ה-30 דשל המשחק ראינו רגע מעורר מחלוקת, מאוויס צ'יבוטה השתלט על כדור טועה, אליו גלש גם דן איינינדר שפספס את הכדור ופגע בגסות בחלוץ האורח. חכמון שלף כרטיס אדום ישיר בלי להסס לרגע, צ'יבוטה יצא צולע לטיפול מהיר. חצי דקה לאחר מכן אותו צ'יבוטה כבר לא צלע כשדהר קדימה מול ההגנה הבית"רית והקפיץ מעל גורש את ה-2:0 של הכתומים. דוד מרטן נאלץ לבצע חילוף מוקדם כדי להדק את האמצע, וארן פינה את מקומו לדוד קלטינס.

העצבים המשיכו לשלוט בבית"ר ואינברום ראה צהוב בדקה ה-37.

בדק'ה ה-43 עידן ורד כבר עשה הכל נכון, פרץ טוב, הקפיץ מעל זובאס, אבל מול שער ריק כשהכבור באוויר לא הצליח לנגוח שוב כי קוויאר הקדים אותו.

חכמון שרק לסיום המחצית, בני יהודה מובילה 2:0 ובית"ר עם שחקן פחות.

מחצית שניה:

המשחק נפתח בקצב עצבני ובדקה ה-53' שי קונסטנטין קיצץ את ורד וראה צהוב.

בדקה ה-55 שועה להטט בין 4 שחקנים בצהוב ומסר ליובל אשכנזי אבל הבעיטה שלו נחסמה לקרן.

מרטן רצה להציל משהו מהמשחק והעלה את ערן לוי במקומו של אור אינברום בדקה ה-56.

בדקה ה-60' בית"ר חזרה למשחק! אולאנארה הוכיח למה בדיוק הוא היה בזמנו שחקן הרכב בצסק"א מוסקבה כשאחרי דאבל פס נהדר קיבל את הכדור בחזרה ושחרר טיל אדיר לרשת של זובאס! 2:1 לבני יהודה.

וואו מה קורה פה! השער של החלוץ הניגרי החדש החזיק מעמד רק 80 שניות! בני יהודה התחילה התקפה אחרי וצ'יבוטה נשלח לכדור עומק אדיר אותו סיים בעוד הקפצה נפלאה מעל גורש, 3:1 לכתומים!

בדקה ה-76 בית"ר ביצעה חילוף אחרון, כובש השער אולאנארה שמן הסתם עדיין לא כשיר ל-90 דקות, יצא. מי שנכנס הוא מאור בוזגלו עם תקוות לקחת משהו מהמשחק הזה.

אבוקסיס להזכירכם עדיין לא ביצע אף חילוף בבני יהודה.

בדקה ה-77 טעות איומה של הגנת בית"ר השאירה את צ'יבוטה לבד מול גורש, החלוץ הוכשל ברחבה על ידי השוער שראה צהוב, את כדור העונשין נעץ ירדן שועה ברשת, 4:1 לבני יהודה וצמד גם לחלוץ הצעיר. לאחר הכיבוש שועה יצא ודור ז'אן עלה במקומו.

בדקה ה-80 אבוקסיס הוציא גם כובש הצמד השני, צ'יבוטה, שגיב יחזקל עלה במקומו.

בדקה ה-83 ערן לוי ניסה מרחוק, אבל הכדור שלו עף ליד העמוד. אבוקסיס ביצע חילוף שלישי והעלה את שי מזור שגדל בבית"ר במקומו של יובל אשכנזי.

רגע לפני סיום המשחק, דולב חזיזה כבש את השער היפה במשחק כששלח טיל אדיר מקצה הרחבה לחיבורים של גורש, בית"ר מושפלת בטדי! 5:1 לבני יהודה.

תגובות:

דוד מרטן, מאמנה הזמני של בית"ר: "לא ציפיתי להפסיד ככה, אבל זה קשה לשחק זמן רב כל כך בעשרה שחקנים. אני מאמין שעד המשחק הבא מול מכבי חיפה ימונה כבר מאמן קבוע אבל כל עוד זה לא קורה אני אחראי על הכל לטוב ולרע ומתפקידי גם להרים את השחקנים אחרי היום הזה".

יוסי אבוקסיס, מאמנה של המנצחת הערב: "מוקדם מדי עדיין לדבר על הצמרת ועל איזה מקום בדיוק אנחנו רואים כמטרה. שיחקנו מעולה היום גם מול 11 שחקנים ולנצח את בית"ר בטדי מול עשרה שחקנים 5:1 זו גם משימה לא קלה כי זו בית"ר וזה טדי ועמדנו במשימה. ירדן ומאוויס נתנו משחק מעולה היום כמו יתר הקבוצה ואני באמת לא רוצה להרחיב יותר מדי, פשוט להנות מהרגע ולתת כבוד לשחקנים שעשו את העבודה משכמם ומעלה הערב".

אחד מגיבורי הניצחון, מאוויס צ'יבוטה: "שיחקנו מצוין היום ועשינו את העבודה, לא סתם היה לי קל לבחור לחזור לכאן, אני יודע מי זאת בני יהודה ומה יש לי פה ואני שמח כאן. ירדן נתן משחק מעולה וביחד אנחנו עושים דברים טובים ואני מקווה שנמשיך ככה לאורך כל העונה כדי להגיע להישגים, צריך לעבוד קשה ואנחנו מוכנים לעשות זאת".

בצד המפסיד, שמואל שיימן שבמהלך המשחק נפצע ושיחק את הדקות האחרונות כשהוא מדדה על רגל אחת אך מסרב לצאת כדי לא לבזבז חילוף אחרון אמר: "הרגל אמנם כואבת, אבל היא תהיה בסדר. מה שכואב יותר זה הראש אחרי משחק כזה. הרבה שנים אני בכדורגל ואני לא זוכר מתי יצא לקבוצה שלי לחטוף 5 בבית, לא הגיע לנו להפסיד בתוצאה הזו אבל אנחנו בית"ר ירושלים, אנחנו חזקים ואנחנו נצא מזה". לשאלה האם הוא מפחד מירידת ליגה ענה שיימן: "אמרתי, אנחנו חזקים מדי בכדי שזה יקרה, יש פה שחקנים מעולים ואנחנו נמצא את הדרך לצאת מהמצב הזה, הקבוצה הזו לא יכולה לרדת, אנחנו נצא לימים טובים יותר בעזרת השם".

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort