אנגליה: צ'לסי גנבה את הניצחון מיונייטד בזמן הפציעות וממשיכה ברצף ללא הפסד

היום נפתח מחזור התשיעי בפרמייר ליג והוא נפתח עם המשחק המרכזי של המחזור – צ'לסי אירחה בסטמפורד ברידז' את מנצ'סטר יונייטד. צ'לסי פתחה את העונה תחת מאמן חדש, מאוריציו סארי, ולמרות החששות פתיחת העונה היתה מוצלחת וצ'לסי שמראה כדורגל אטרקטיבי מאוד ועם אדן הזאר בכושר שיא עדיין לא הפסידה העונה. היא גם ממוקמת במקום השני ומעליה רק נמצאת מנצ'סטר סיטי עם אותה כמות הנקודות, אך עם הפרש שערים טוב יותר. יונייטד מצד שני פתחה את העונה בצורה מאכזבת והייתה נמצאת לפני המשחק במקום השמיני. אקס צ'לסי מוריניו נמצא תחת לחץ ויש לא מעט דיבורים שהוא איבד שליטה בחדר ההלבשה ולא מעט שחקנים רוצים שהוא יעזוב. אך מוריניו שמנוסה להיות קבוע תחת לחץ ממשיך את עבודתו ובמחזור האחרון למרות ששדים האדומים היו בפיגור 2:0 הם הצליחו לעשות מהפך ולנצח 2:3 ולעצור רצף של 4 משחקים ללא ניצחון. מבחינת ההרכבים צ'לסי הגיע למשחק בהרכב כמעט מלא רק ללא אמפדו שגם ככה לא נחשב שחקן הרכב. יונייטד מצד שני הגיע למשחק הזה ללא רוחו, מקטומיניי ולינגרד הפצועים וגם היום מאטה ומרסיאל שלא מקבלים הרבה הזדמנויות פתחו היום בהרכב וגם יונייטד היום נאלצה לפתוח עם יאנג מצד ימין עקב פציעה של ולנסיה.

הרכבים:

צ'לסי: קפה, אזפיליקואטה, רודיגר, דויד לואיז, מרכוס אלונסו, קאנטה, ז'ורז'יניו, קובאצ'יץ' (בארקלי דק' 69), וויליאן (פדרו דק' 75), מוראטה (ז'ירו דק' 79), הזאר

מנצ'סטר יונייטד: דה חאה, יאנג, לינדלוף, סמולינג, שואו, מאטה (הררה דק' 75), מאטיץ', פוגבה, רשפורד (סאנצ'ס דק' 84), לוקאקו, מרסיאל (פריירה דק' 84)

המשחק נפתח בהחזקת כדור של הכחולים, יונייטד לא לחצה גבוה וירדה ממש נמוך להגנה וצ'לסי ניסתה גם לבעוט מחוץ לרחבה כנראה עקב בקשה של סארי שידע שיונייטד תתגונן נמוך.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

בדקה העשירית אדן הזאר סחט בעיטה חופשית מאוד מסוכנת על סף הרחבה, לכדור הגיע וויליאן, אך הבעיטה של הברזילאי היתה חזקה מדי והכדור הלך ליציאה.

יונייטד לאחר 6 דקות הגיבה בנגיחה של לוקאקו לאחר ההגבהה, אך הנגיחה של החלוץ הבלגי היתה מעל המסגרת.

ובדקה ה-21 צ'לסי כבשה! וויליאן הרים קרן מצד ימין ורודיגר שנשאר לבד לגמרי ברחבה (ד"ש לפוגבה שלא שמר על הבלם)  נגח חזק ומדוייק לפינה והעלה את צ'לסי ל0:1.

רודיגר ניצל את הטעות בשמירה של יונייטד בקרן וכבש את השער הראשון במשחק (קרדיט:twitter)

לאחר הספיגה יונייטד הגבירה לחץ, אך ללא תוצאה וצ'לסי היתה נראת הרבה יותר בטוחה בעצמה ובדקה ה-40 בעט לא מדוייק מחוץ לרחבה.

מחצית הסתיימה בשליטה של צ'לסי ויונייטד הראתה משחק מאוד חלש ללא אף בעיטה למסגרת.

מחצית השנייה נפתחה בסללום מעולה של ז'ורז'יניו שמסר כדור מעולה למוראטה, החלוץ הספרדי עשה סיבוב נהדר אך בעט את הכדור לידיים של דה חאה בדקה ה-47.

לאחר שתי דקות כבר הזאר עבר את יאנג, נכנס לרחבה ובעט לידיים של דה חאה.

אך בדקה ה-55 יונייטד הצליחה להשוות! מרקוס אלונסו נפצע לאחר ההרחקה, יונייטד המשיכה את ההתקפה (חוק פייר פליי לא היה חשוב לשדים האדומים) ולאחר בלאגן ברחבה הכדור הגיע למרסיאל שבעט מכמה מטרים כדור חזק לרשת 1:1 צ'לסי איבדה יתרון.

בדקה ה-65 לאחר הגבהה מעיטה חופשית של וויליאן דוד לואיס נגח מסוכן, אך הכדור עבר ליד הקורה בלבד.

בדקה ה-70 קאנטה הגיע למצב מעולה על סף הרחבה ובעט לפינה הרחוקה, אך דה חאה עשה עדיפה ענקית והציל את יונייטד.

ובדקה ה-73 יונייטד כבשה את השני! מאטה חטף את הכדור, מסר למרכז לרשפורד שהעביר כדור למרסיאל שהיה לבד מצד שמאל, הוא נע למרכז ובעט כדור מסובב מושלם לפינה הרחוקה והעלה את יונייטד ליתרון 2:1.

מרסיאל החזיר למוריניו על הקרדיט וכבש צמד שהעניק ליונייטד יתרון (קרדיט:twitter)

צ'לסי ניסתה להשיג תיקו, אך הלחץ של הכחולים לא צלח. בדקה ה-91' אזפיליקואטה בעט מתוך יאוש מחוץ לרחבה מעל המסגרת.

המאמצים של צ'לסי להשוות צלחו ובדקה ה-96' בדקה האחרונה של תוספת הזמן בארקלי כבש את השער השיוויון! אזפיליקואטה הגביה כדור מצד ימין, לואיס נגח את הכדור לקורה, הכדור החוזר נגח רודיגר, אך דה חאה עדף כדור אל בארקלי שכבר דחק את הכדור שער הריק וקבע תוצאה סופית 2:2

המשחק הסתיים בתיקו דרמטי, יונייטד מאבד שתי נקודות יקרות וצ'לסי ממשיכה את הרצף ללא הפסד בתשעה מחזורים ברצף.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort