תצוגה של איש אחד : איינטרכט פרנקפורט הביסה את דיסלדורף

איינטרכט פרנקפורט אירחה הערב (שישי) במסגרת המחזור ה-8 של הבונדסליגה את פורטונה דיסלדורף לקרב קצבות נהדר. פרנקפורט שהגיעה לליגה לאחר שבעונה שעברה זכתה בגביע הגרמני פתחה את העונה בצורה לא טובה, אך היא הגיעה למשחק לאחר שלושה ניצחונות רצופים ומרשימים וכשהיא נמצאת במקום השביעי עם 10 נקודות בקופה וידעה שניצחון יעלה אותה למקום ה-6 על חשבונה של באיירן מינכן. דיסלדורף לעומתה נמצאת במצב גרוע בהרבה כשהעולה  החדשה הגיעה למשחק כשבמאזנה ניצחון אחד בלבד והמקום ה-17 בטבלה עם חמש נקודות בלבד ורצתה להמשיך ולצבור נקודות בדרך להישארות בליגה הבכירה. בחמשת המפגשיים האחרונים בין שתי הקבוצות ניצחה כל אחת מהן פעם אחת ואילו פעמיים התוצאה הסתיימה ללא הכרעה.

הרכב איינטרכט פרנקפורט : קווין טראפ (פרדריק רונואו '58 ), דיויד אבראהם, מאקוטו האסבה, איוון אנדיקה, דני דה קוסטה, מיג'אט גאצנוביץ', לוקאס טורו (מרק סטינדרה '46 ), ג'ונתן גוזמן, פליפ קוסטיץ', לוקה יוביץ' (ברנימיר הרגוטה '86).

הרכב פורטונה דיסלדורף : מייקל רנסינג, קאן אייחן, אדם בודזק (דודי לוקבאקיו נגנדולי '46), מרצ'ין קמינסקי, מתיאס צימרמן, קווין שטוגר, מרסל סובוטקה (איימן ברקוק '46), אלפרדו מוראלס, ז'אן צימר, מרווין דוקשץ', בניטו רמאן.

 

מהלך המשחק :
מחצית ראשונה :

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

טאלב טוואטחה לא נכלל בסגל של קבוצתו לאחר שנפצע במהלך משחקי הנבחרת.

בדקה ה-13 למרות שפרנקפורט פתחה בשליטה מוחלטת, דווקא ההזדמנות הראשונה הגיעה מצידה של האורחת כשמתיאס צימרמן שלח כדור חזק לתוך הרחבה ומוראלס השתלט נהדר על הכדור ובעט למסגרת אך קווין טראפ הדף את הכדור.

בדקה ה-18 פרנקפורט כמעט והשיגה את שער היתרון שלה כשהתקפה מתפרצת נהדרת שלה הסתיימה בכדור עומק נהדר של ג'ונתן גוזמן לעברו של לוקה ג'וביץ שבאחד על אחד עם מייקל רנסינג בעט ברשלנות מחוץ למסגרת.

בדקה ה-20 פרנקפורט עלתה ליתרון מוצדק כשקיבלה כדור עונשיין מ-11 מטרים לאחר שלוקאס טורו ניסה להרים כדור לתוך הרחבה אך הכדור שלו פגע בידו של קפטן דיסלדורף, אדם בודזק ולאחר שהשופט ניגש ל VAR סבסטיאן הלר הצליח לכבוש את הכדור ולעלות את קבוצתו ליתרון של 1:0 .

בדקה ה-26 פרנקפורט הצליחה להכפיל את התוצאה עם אחד משערי העונה בכדורגל העולמי כשפליפ קוסטיץ' הגביע כדור נהדר מצד שמאל לתוך הרחבה ולוקה יוביץ׳ כבש שער ענק במספרת לרשת של מייקל רנסינג שנשאר חסר אוניים לכדור האדיר של הסרבי והמקומיים עלו ליתרון של 2:0.

בדקה ה-34 איינטרכט פרנקפורט המשיכה לחגוג על המגרש כשסבסטיאן הלר הקפיץ נהדר בתוך הרחבה והעביר כדור נהדר ולוקה יוביץ כבש שער נהדר משישה עשר מטרים והעלתה את קבוצתו ליתרון של 3:0 מוצדק.

בדקה ה-36 המקומיים כמעט וכבשו שער נוסף לאחר שלוקאס טורו שיחרר טיל אדיר מעשרים וחמישה מטרים אך הכדור שלו נעצר במשקוף של מייקל רנסינג ששיפשף את הכדור עם ידו מה שמנעה את השער.

בדקה ה-42 דיסלדורף הייתה קרובה לצמק את התוצאה סמוך לסיום המחצית כשקווין שטוגר האוסרי הכניס כדור עומק נהדר לחלוץ, מרווין דוקשץ' שבאחד על אחד בעט נהדר אך קווין טראפ רשם הצלה נהדרת.

המחצית הראשונה הסתיימה ביתרון של הקבוצה המקומית עם כדורגל נהדר : איינטרכט פרנקפורט 3 – פורטונה דיסלדורף 0 .

מחצית שנייה :

בדקה ה-50 המחצית השנייה נפתחה באותו קצב שהסתיימה הראשונה ופרנקפורט ניצלה זאת כדי לכבוש שער נוסף לאחר טעות ענקיית בהגנה של דיסלדורף הובילה למסירה של ז'אן צימר אחורה וסבסטיאן הלר באלגנטיות נהדרת שלח את הכדור מעל מייקל רנסינג והעלה את פרנקפורט ליתרון של 4:0.

בדקה ה-53 דיסלדורף הצליחה לצמק את התוצאה לאחר שמרווין דוקשץ' מסר כדור נהדר לדודי לוקבאקיו שסיבב כדור נפלא מחמישה עשר מטרים היישר לרשת של קווין טראפ וצימק ל-4:1 .

בדקה ה-55 הנאיביות של האורחים באה לידי ביטוי כששתי דקות בלבד לאחר השער המצמק התקפה מתפרצת של פרנקפורט הובילה לכדור רוחב נהדר של מיג'אט גאצנוביץ' למרכז הרחבה ולוקה יוביץ כבש את שערו השלישי במשחק ואת ה-5:1 לזכותה של פרקנפורט.

בדקה ה-69 לוקה יוביץ׳ המשיך להתעלל בהגנה של האורחת לאחר שג'ונתן גוזמן חטף נהדר את הכדור ונתן מסירה לסרבי שבעט לקורה ופנימה לרשת של מיקל רנסינג וכבש את ה-6:1 לזכותה של איינטרכט פרנקפורט.

בדקה ה-72 מי עם לא לוקה יוביץ׳ כבש את החמישי שלו במשחק לאחר שסבסטיאן האלר המשיך לבשל כשהגביע כדור נהדר לתוך הרחבה והסרבי נגח נהדר לרשת והעלה את פרנקפורט ליתרון של 7:1.

 אין מילים להופעה האדירה הזאת. ( קרדיט: עמוד הטוויטר של איינטרכט פרנקפורט.)

 

 

לגיונרים :

סנדהאוסן – אינגולשטאדט 0:4

הקבוצה של אלמוג כהן שחזר מפציעה קשה ועלה כמחליף בדקה ה-79 המשיכה לשקוע והיא בדרך לליגה השלישית בגרמניה. סנדהאוסן פתחה את המשחק בצורה נהדרת כשכבר לאחר שבע דקות של משחק היא קיבלה כדור עונשין מאחד עשר מטרים ואנדרו ווטן כבש את ה-1:0 של המקומיים. גם המחצית השנייה לא האירה אור לאינגולשטאדט כשטעות ענקית של שוערה, פלייפ הירואגן השאירה את דניס ליסמאייר חופשיי והגרמני בן ה-27 כבש את שער הראשון העונה ואת ה-2:0 לזכות קבוצתו בדקה ה-66. האורחים המשיכו להתפרק כשבדקה ה-78 כדור חופשיי נהדר של פליקס מולר הגיעה לראשו של פאביאן שלוסנר כבש את ה-3:0. הוא גם מצא את שערו השני במשחק בדקה ה-86 כשטעות קשה בהגנה הובילה אותו להיות באחד על אחד עם הירואגן שנאר חסר עוניים והמשחק הסתיים ב-4:0 אדיר לזכותה של סנדהאוסן.

פטרלול פלויאשטי – מיובני 0:0 

טוטו תמוז שיחק 30 דקות לאחר שנכנס כמחליף במשחק מאכזב מאוד שהסתיים בלי שערים ועם מעט מאוד מצבים ופטרלול שהייתה במקום השלישי בטבלה לפני המשחק ירדה למקום החמישי בטבלה. מיובני לעומתה הייתה שמחה מהתיקו והיא סיימה את המחזור במקום השמיני עם 20 נקודות, שלוש נקודות בלבד מפטרלול שנמצאת עם 23 נקודות.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית