מי יהיה שחקן ההגנה של השנה ב-NBA?

בכל תחילת עונה עולות תחזיות שונות בנוגע לזכייה בפרסים אישיים או קבוצתיים. ה-NBA ידוע כליגה הטובה בעולם עם השחקנים הטובים והאתלטיים ביותר בעולם ולכן המאבק על תואר שחקן ההגנה של העונה הוא תמיד כל כך מעניין. ישבתי בשבוע האחרון וחשבתי מי באמת מועמד ראוי ומי יכול להפתיע ולקטוף את התואר שזכו בו בעבר שחקנים כמו קובי ברייאנט, מייקל ג'ורדן, גארי פייטון ועוד רבים וטובים.

המועמד הראשון הוא כמובן הזוכה של הפרס בעונה שעברה, רודי גובר. הסנטר הנהדר של יוטה עשה קפיצת מדרגה אדירה בעונה שעברה ותרם לקבוצה בממוצע 2.3 חסימות למשחק בנוסף לעשרה ריבאונדים. יוטה שידועה במשחק ההגנה הקבוצתי שלה ותמשיך להשתמש בסנטר הצרפתי כעוגן המרכזי בצבע, אם ימשיך לתרום במספרים גבוהים הוא ללא ספק מועמד רציני לקטוף פעם שנייה ברציפות את התואר.

גובר שחקן הגנה נהדר.(קרדיט לטוויטר הרשמי של רודי גובר)

המועמד השני הוא שחקן שתפס המון כותרות למרות שכמעט ולא שיחק, קוואי לנארד. הפורוורד הנהדר שבילה את רוב השנה על שולחן הטיפולים, הכריח את פופ להעביר אותו בטרייד ומצא את דרכו לקנדה. קוואי זכה פעמיים בעבר בתואר שחקן ההגנה והוא ידוע כשחקן הגנה אדיר, בעיקר בשל ידיו הארוכות וכפות ידיו העצומות. קוואי מעמיד מספרים לאורך הקריירה של 1.8 חטיפות, 0.7 חסימות ו-5 ריבאונדים בממוצע למשחק. אם הCLAW ימצא את עצמו בקנדה הוא יהיה פקטור אדיר בקבוצה ויוכל לשפר את קבוצת ההגנה הטובה בטורונטו לקבוצה הגנה מצויינת.

המועמד השלישי הוא השחקן שסיים במקום השני בבחירת שחקן ההגנה אשתקד, אנתוני דיוויס. ה-"גבה" השתלט לחלוטין על ניו אורלינס אחרי הפציעה של קאזינס ודיוויס לא אכזב. הפאוור פורוורד האדיר נעל את הצבע בהגנה וסיים עם 2.6 חסימות בממוצע למשחק לזה הוסיף 1.5 חטיפות בממוצע למשחק ו11 ריבאונדים. העונה לאחר עזיבת קאזינס שוב נותר דיוויס כגבוה הדומיננטי בקבוצה וינסה להמשיך לנעול את הצבע של הפליקנס. דיוויס מסיים את חוזהו העונה וההיסטוריה אומרת שבשנת חוזה המספרים עולים כלומר דיוויס ינסה לשפר את המספרים הנהדרים שלו, במקרה כזה הוא ללא ספק מועמד בכיר לשחקן ההגנה של השנה.

דיוויס, ינסה לעלות עוד שלב. (קרדיט לטוויטר של אנתוני דיוויס)

המועמד הרביעי הוא השחקן שזכה בתואר השחקן המשתפר אשתקד, ויקטור אולדיפו. הגארד האתלטי סחף את אינדיאנה לעונה נהדרת, רבים זוכרים בעיקר את התרומה ההתקפית של אולדיפו אך הגארד הנהדר חטף 2.4 בממוצע למשחק קטף חמישה ריבאונדים בהגנה ותרם גם חסימה אחת למשחק. אינדיאנה קבוצה שחיה על הגנה קשוחה ויציאה להתקפות מהירות ואולדיפו מתאים כמו כפפה לשיטה הזו, אם הגארד התוסס ימשיך ביכולת הגבוהה מאשתקד הוא ללא ספק שחקן ראוי לתואר.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

ג'ימי באטלר הוא המועמד האחרון שלי אך הוא בגדר חידה, מצד אחד, מדובר באחד משחקני ההגנה הטובים בליגה שומר 1 על 1 פנטסטי אתלטי ופיזי ברמה גבוהה וקשוח מאוד. מצד שני, באטלר לא כל כך מרוצה במיניסוטה ומנסה לדחוק לעבר טרייד ואין לדעת אם ימצא את עצמו בקבוצה אחרת לפני סיום העונה. אם באטלר ימצא את מקומו חזרה במיניסוטה ויוביל את הקבוצה סוף סוף לפלייאוף הוא ללא ספק יהפוך למועמד ראוי, באטלר העמיד ממוצעים בעונה האחרונה של שתי חטיפות ו0.7 חסימות וחמישה ריבאונדים בהגנה, הגארד האתלטי יכול לשמור כל עמדה במגרש ואין ספק שהוא מרכיב חשוב בהגנת קבוצתו.

באטלר, יצטרך למצוא את מקומו. (קרדיט לאינסטגרם הרשמי של ג'ימי באטלר)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort