דעה: הקרב העתידי בין חביב לפלויד, טוב או לא?

לא הרבה אחרי התקרית שהביכה את עולם הספורט כולו, בה תקף חביב נורמגומדוב את הפמליה של קונור מקרגור והפמליה שלו תקפה את קונור, נראה שהדגסטני הבלתי מנוצח אינו נח.

לאחר שלמדנו ששני הלוחמים כרגע נמצאים בהשעייה בשל התקרית, נראה שנורמגומדוב מחפש זירה אחרת להילחם בה ושם פעמיו אל עולם האיגרוף בו הוא מתכוון להתמודד מול המתאגרף הבלתי מנוצח, האגדה בכבודו ובעצמו, פלויד מייוות'ר.
הקרב אינו הוכרז רשמית אך נראה ששני הלוחמים מעוניינים מאוד להיכנס לזירה אחד נגד השני, הם אף העלו תמונה ביחד, כנראה ישנה יותר, בה רשם חביב "אני המלך" ואיתגר את מייוות'ר לקרב.
למי שלא זוכר, הפעם האחרונה בה מייוות'ר התמודד בזירה הייתה נגד מקרגור עצמו, בה ידו של מייוות'ר נשארה על העליונה והוא נשאר בלתי מנוצח, חביב אף הוסיף ואמר "אתה ניצחת את קונור וגם אני ניצחתי אותו", הדגסטני מוכן מאוד לקרב ונשארה שאלה אחת שלי אישית נשארה ללא תשובה: האם חביב באמת יפתיע את כולם או שאנחנו פשוט נראה כאן פלויד נגד קונור 2?
הדעה שלי? אל תצפו לשינוי.

לא חלילה בזלזול לאף אחד מהם, חביב הוא לוחם מטורף, הוא בעל הרקורד הניצחונות בין הגדולים ביותר שהיו והוא בעל יכולות פסיכיות בכל הנוגע לקרבות אבל כשהוא באוקטגון, כפי שראינו בקרב שלו נגד מקרגור, הוא מוריד לרצפה את יריבו ושם שליטתו ביריב מלאה, שלא להזכיר את הברכיות האכזריות שלו ואת ארכיון החניקות שלו שלא פעם ולא פעמיים הביא לו ניצחון אבל חברים, זה ב-UFC, בעולם האיגרוף החוקים הם שונים לחלוטין, הבדל של שמיים וארץ יש בין להיכנס לזירה ולהשתמש בכל הארסנל מהלכים שלך, חניקות שהתאמנת עליהם וטייקדאונים וברכיות אכזריות שמרסקות את הפרצוף שלך יריבך, לבין להיכנס לזירת איגרוף, שבה לא תוכל להשתמש בכלום מלבד ידך.
מייוות'ר שומר כיום על רצף של 51 נצחונות ואפס הפסדים, זה יותר מהשיא שקבע רוקי מרסיאנו בזמנו והוא פרש בלתי מנוצח לאחר 50 כאלה, מייוות'ר רוצה להוסיף לרקורד שלו ניצחון נוסף ובואו לא נשכח את הדבר החשוב ביותר: מייוות'ר כל חייו התאגרף, הוא בעל היתרון בכל הנוגע לזירת האיגרוף, תחשבו על זה, תשלחו את מייוות'ר לקרב מול לוחם MMA, אני בספק אם הוא ישרוד את הסיבוב השני.

חביב קשוח והוא בעל כושר ספיגה והתקפה שאין להרבה אבל היתרון הוא זה שקובע, מייוות'ר זריז, בעל כושר מטורף, בקיא באיגרוף ויש סיבה מאוד מאוד טובה למה הוא שמר על רצף של 51 נצחונות.
אני אישית לא רואה סיבה לשלוח לוחם UFC, לוחם שיודע שלל חניקות והפלות ופשוט לומר לו "לגבי כל מה שאתה יודע, שכח מזה, שלח אגרופים, הגן על עצמך וזהו, בהצלחה, אה ואגב, אתה נלחם נגד המתאגרף הטוב ביותר בעולם".
אף אחד לא תמים מידי, כולנו יודעים שהכסף מדבר כאן לא פחות מהציפייה לראות את הקרב הזה, הסכום שכל אחד מהם ירוויח יהיה גבוה גם אם חביב יפסיד, קל וחומר אם ינצח ואני אישית מאוד יופתע אם יצליח, הסיכויים קלושים אבל מי יודע, אולי נראה הפתעה בעתיד וחביב יוכיח כי הוא אכן "המלך האמיתי".

מצופה לנו קרב שיהיה קשה מאוד בשביל נורמגומדוב, הוא יאלץ להוריד יותר מ-80 אחוז מהמהלכים הידועים שלו ולהשתמש רק בידיו ובהגנות אבל כולנו יודעים שהדגסטני אף פעם לא סירב לאתגרים ולנו רק נשאר לצפות האם חביב באמת יתעלה מעל המצופה או שאנחנו פשוט נראה גרסת המשך של "פלויד נגד קונור", ימים יגידו.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית