לקראת המחזור השלישי בליגת ווינר-סל

אחרי 2 המחזורים ראשונים בליגה שלנו קיבלנו כבר מספיק הוכחות להבין שבאר שבע מתאימה לליגה ואולי יותר אחרי שהגיעה לגמר גביע ווינר, ניצחה במחזור הראשון את גלבוע ובמחזור השני את הפועל תל אביב.

הפועל חולון פתחה ברגל שמאל כאשר נוצחה על ידי נהריה הצפונית ונראתה גרועה כקבוצה שמשחקת באירופה.

המחזור השלישי כבר כאן וזה הזמן לבדוק מה קורה לקראתו.

20/10 שבת  – חולון נגד אילת , היכל הטוטו חולון 20:30

מדובר פה במשחק של שתי קבוצות שפתחו את העונה ברגל שמאל, האחת עם הפסד לנהריה של גורקה, הנרי וזיו והשנייה עם הפסד להפועל תל אביב של לימונד, גינת ופרנקו.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

האחת המשיכה עם הפסד להפסד נוסף ב-13 הפרש למכבי תל אביב והשנייה דווקא ניצחה את אשדוד וכרגע במאזן של 1/1 (הפסד אחד וניצחון אחד) בליגה .

כרגע לפי איך שאילת נראת – זה לא הולך להיות המשחק הכי מותח עקב הסגל שלה .

אם אילת תפסיד הפסד שלישי, מעמדו של דרוקר יתחיל להתערער בזמן שניצחון דווקא יכול לתת בוסט למאמן.

הקבוצה של דן שמיר הראתה קצת נוכחות ואופי במשחקה הראשון בעונה החדשה אבל זה לא הספיק כדי לנצח את נהריה, כלומר – סדר בהתקפה היה – אבל ההגנה נעלמה הרבה פעמים. שמיר חייב לעבוד על ההגנה של הקבוצה שלו ולא משנה נגד מי הקבוצה תשחק, אם ההגנה תמשיך להיראות ככה, לקראת המחזורים האחרונים חולון תהיה בבעיה.

21/10 ראשון -הפועל תל אביב מארחת את גלבוע גליל בשעה 19:30 היכל קבוצת שלמה :

בפועל תל אביב התחילה את הליגה עם ניצחון ב-19 הפרש מול אילת אבל במחזור השני היא נוצחה על ידי העולה החדשה באר שבע. דני פרנקו וקבוצתו יצטרכו להתאפס ולעבוד קשה מאוד למשחק נגד גלבוע של המאמן אלוף אירופה עד גיל 20, אריאל בית הלחמי. גם גלבוע הפסידה לבאר שבע במחזור הראשון של העונה החדשה – וזה מאוד כואב להפסיד לעולה החדשה. שתי הקבוצות רוצות את הניצחון בידיים, במיוחד האדומים מת"א.

 21/10  ראשון – נס ציונה נגד ירושלים , 21:05 לב המושבה :

הקבוצה של נדב זילברשטיין היא ללא ספק קבוצה של לוחמים שאצלה יש שחקנים כמו גולן גוט שאמנם נכלל בחלון האחרון של נבחרת ישראל אבל לא כל כך זכה לדקות, למרות זאת זה נתן לו בוסט להתחיל את הליגה בצורה די טובה ומשמעותית בשבילו כשטל דן עם יכולת מצויינת לגמרי יכול לשמור על הגבוהים של ירושלים – הוא מספיק פיזי ואגרסיבי כדי להיכנס לקרבות הללו מולם.

מצד שני, ירושלים משחקת באירופה ואחרי ניצחון מרשים על ליסקאבליס, עם אמארה סטודמאייר שלא נרשם בליגה שלנו וייעדר כמובן מהמשחק הקרוב. הקבוצה של קטש היא מבין שתי הקבוצות הטובות בארץ כרגע ועל זה אין מה להתווכח – לפחות כך אני חושבת. מה שאומר שכשמגיעים למשחק של נס ציונה נגד ירושלים, קטש לא יעשה לזילברשטיין הנחות וקבוצתו של זילברשטיין תצטרך לשחק חזק וטוב מאוד אפילו נגד האימפריה הירושלמית כי פה מזל כנראה לא יעזור לה .

22/10 שני – מכבי תל אביב נגד ב"ש 20:15 היכל מנורה מבטחים:

וואו! פעם ראשונה של העולה החדשה בתל אביב!

באר שבע פתחה את המסע הראשון שלה בליגת ווינר בצורה הכי חלומית שיש לעולה מהלאומית ועל כך אני חייבת להגיד – כל הכבוד!

מצד שני, ספאחיה חייב יותר לעבוד על ההגנה שלו, לבנתיים לא שמעתי על ניצוצות מסקוטי ווילבקין (למרות המשחק הטוב מול בודוצ'נוסט) ומקווה שהוא יראה נוכחות ענקית וטובה בליגה ויראה שאף אחד לא יכול עליו.

האתגר של הליגה . מכבי ת"א (Firatasdelbasket)

22/10 שני – ראשון לציון מארחת את נהריה  20:20 בית מכבי :

הקבוצה של גורקה מתארחת ברשל"צ לאחר הפסד מול הרצליה בבית ורוצה לחזור למסלול הניצחונות לאחר שפתחה את הליגה בניצחון על חולון.

לבנתיים השחקנים שמראים הכי הרבה אופי אלו לא אחרים מאשר הנרי, זיו, אדוארדס ומשגב (שהיה אלמוני עד לא מזמן) ואם ימשיכו לעבוד כמו שצריך הם יקבלו מגורקה רק דברים טובים.

ראשון לציון, מחזיקת גביע ווינר החדשה, הפסידה פעמיים כבר עם תחילת העונה וזה עושה לא טוב לאף אחד שנמצא בקבוצה.

ההפסדים האלו עשו רושם רע על ראשון לציון, הם חייבים לשפר קליעה מהשלוש (קולשוב אחד זה לא מספיק) ואת עבודת הריבאונד וטיפה את ההגנה רק כך ינצחו את נהריה, שגם היא חייבת לעבוד על הגנה וריבאונד טוב.

אם ראשון לציון תפסיד שוב, כנראה שבמשחק שאחריו צביקה שרף כבר לא יהיה על הפרקט.

התחילה את הליגה בניצחון אבל נתקלה בהפסד. נהריה (Fullcourt)

22/10 שני – הרצליה נגד אשדוד אולם היובל 20:25 :

הרצליה באה אחרי ניצחון ענק בעין שרה על נהריה ושחקן כמו אור לאומי שחזר אחרי שנה וחצי שהיה מושבת בגלל מחלת הנשיקה, מראה שגם אחרי שנה וחצי של השבתה אפשר לתת את המאה אחוז בכל מצב, בכל סיטואציה, בכל מקום ובכל זמן.

לבנתיים נראה כי פוטוצ'וניק מתחיל להראות הנאה מקבוצתו, שעובדת קשה ובפרך ולא מוותרת.

מהצד השני אשדוד רוצה את המשחק הזה בידיים שלה. היא תצטרך לעבוד קשה כל השבוע וגם במשחק, כדי להשיג את הניצחון הזה כשגם ההתקפה שלה לא נראת טוב וגם ההגנה שלה אותו דבר, היא תצטרך לעבוד קשה כדי להגיע למטרה שעומדת כרגע בפניה – ניצחון ראשון בעונה החדשה. גרינברג חייב את הניצחון הזה אצלו כי אם הוא לא יקבל אותו – כנראה שלא נראה אותו ממשיך באשדוד יותר.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית